تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

میرزایی در جام تختی کشتی بگیرد من هم شرکت می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: لشگري در گفت‌وگو با فارس:
ميرزايي در جام تختي كشتي بگيرد من هم شركت مي‌كنم
خبرگزاري فارس: عضو تيم ملي آزاد در مسابقات جهاني مسكو گفت: اگر حريف مستقيمم در جام تختي حضور داشته باشد من هم حتما كشتي خواهم گرفت.

احسان لشگري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت:‌ اگر حريف مستقيمم (جمال ميرزايي) در جام بين‌المللي تختي روي تشك برود من هم حتما اين كار را خواهم كرد تا با او كشتي بگيرم. اگر او نباشد نمي‌دانم در اين رقابت‌ها شركت خواهم كرد يا نه.
وي كه در هفته پنجم ليگ برتر آزاد بار ديگر اصغر بذري را شكست داد، تصريح كرد: تمرينات فوق‌العاده‌اي را در جويبار پشت سر مي‌گذارم. آب‌وهوا كه خيلي خوب است، از نظر حريف تمريني هم اينجا شرايط خيلي خوبي دارم.
لشگري تاكيد كرد: آرنجم چندي پيش در حين تمرين ضرب ديد اما در هفته اول چون تيم جويبار 8 كيلو نداشت مجبور شدم دستم را زودتر از آتل باز كرده و روي تشك بروم.
اين مدعي وزن 84 كيلو ادامه داد: اگر تيم جويبار همين روند را ادامه دهد، حتي مي‌توانيم به مقام قهرماني ليگ برتر دست پيدا كنيم. البته نفت هم تيم خيلي خوبي است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن