تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از حوزه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از حوزه حوادث
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): انهدام باند جعل امضاي فيش هاي حقوقي و تهيه برگ تعهد پرداخت جعلي براي وام گيرندگان در رشت، دستگيري سارقان حرفه اي منازل در ايلام و به دام افتادن زن كلاهبردار و رمال در سنندج سه خبر مهم حوادث روز يكشنبه است.


اين سه خبر را اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور به ايرنا نمابر كرد.
بر اساس اين گزارش، سه متهم كه با جعل امضاي فيش هاي حقوقي و تهيه برگ تعهد پرداخت جعلي براي گيرندگان وام اقدام به ضمانت باز پرداخت وام به صورت غير قانوني مي كردند در شهر رشت مركز استان گيلان دستگير شدند .
سرهنگ "عبادالله كريمي" رييس پليس آگاهي استان گيلان در باره جزئيات اين خبر گفت: با دريافت چند گزارش مردمي در خصوص اينكه تعداد زيادي از افراد در رشت با مدارك ضمانت جعلي اقدام به دريافت وام مي كنند، گارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي براي بررسي بيشتر موضوع وارد عمل شده و پس از محرز شدن فعاليت غير قانوني تلاش ها براي شناسايي عاملان جعل مدرك آغاز شد.
با پيگيري هاي پليسي و دستگيري متهمان، اعتراف كردند كه با بدست آودن فيشهاي حقوقي آن را در رايانه ذخيره كرده و با جعل عناوين و مشخصات و امضاء مدارك جعلي را به بانك ارايه مي كردند.
بر اساس اين گزارش، قاضي رسيدگي كننده به اين پرونده براي هر سه متهم قرار بازداشت صادر كرد.
سرهنگ "كريمي" با اشاره به اينكه به استناد قانون، استفاده كنندگان از مدارك جعلي نيز مجرم شناخته مي شوند، از شهروندان خواست براي تسريع در اموري مانند دريافت وام به هيچ عنوان به چنين شيوه هايي متوسل نشوند.
***
بر اساس اين گزارش، با پيگيري هاي تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي استان ايلام، سارق حرفه اي منازل اين شهر كه با شگردي خاص دهها ميليون ريال وجه نقد و جواهر آلات را به سرقت برده بود، دستگير شد.
سرهنگ "عليرضا گوهري " سرپرست پليس آگاهي استان ايلام در خصوص جزييات اين پرونده گفت: وقوع چند فقره سرقت زنجيره اي منازل در محله هاي مختلف ايلام كه همگي با روشي مشابه انجام و باعث نارضايتي شهروندان شده بود، كارآگاهان ادراه مبارزه با سرقت را بر آن داشت با تشكيل يك تيم تخصصي و انجام عمليات ضربتي سارق يا سارقان را دستگير كنند .
بر اساس اين گزارش، با بررسي پليسي، بالاخره سارق منازل شهر دستگير و از محل اختفاي متهم مقادير قابل توجهي از اموال سرقتي كشف و وي با تكميل پرونده و صدور قرار قانوني روانه زندان شد .
***
اين گزارش حاكي است، زن كلاهبرداري كه به بهانه رمالي و فالگيري مبالغ كلاني را در سنندج از زنان متمول اخاذي كرده بود، با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي استان كردستان به دام افتاد .
سرهنگ "محمد قنبري" رييس پليس آگاهي استان كردستان افزود: رسيدگي به اين پرونده با شكايت يكي از شهروندان در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي قرار گرفت.
به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، دستگيري اين متهم پس از آن صورت گرفت كه با تلاش كارآگاهان زن پليس آگاهي، متهم شناسايي و يكي از كارآگاهان زن در پوشش مشتري و به بهانه گرفتن فال و با در اختيار داشتن امكانات فني به محل مورد نظر رفته و متهم را در حين ارتكاب به جرم دستگير كرد.
كلاهبردار در بازجويي ها اعتراف كرد كه اهل سليمانيه عراق است و پس از انتخاب سوژه هاي خود در آرايشگاه هاي زنانه كه اكثرا زنان ثروتمند بودند با اغفال آنها و بيان اين نكته كه با اجنه در ارتباط است و مي تواند قفل مشكلات زندگيشان را باز كند از آنها مبالغ هنگفتي را اخاذي مي كرد.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن