تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بين المللهنگام برگزاري مسابقات المپيك باز هم چيني ها از سانسور اينترنتي دست برنداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: بين المللهنگام برگزاري مسابقات المپيك باز هم چيني ها از سانسور اينترنتي دست برنداشتند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد بين الملل با اينكه مسئولين كشور چين اعلام كردند: دسترسي به اينترنت در طول برگزاري مسابقات المپيك تا حدودي بدون محدوديت خواهد بود، دسترسي به بسياري از سايت هاي ورزشي در اين كشور هنوز امكان پذير نيست.
به گزارش موج به نقل از RedOrbit‌، قبل از مراسم افتتاحيه بازي هاي المپيك ، دسترسي به اينترنت براي بسياري از خبرنگاران و ماموران اطلاع رساني در دوره مسابقات المپيك آزاد اعلام شده بود، اما بررسي ها نشان مي دهد ، هنوز هم بسياري از وب سايت هاي ورزشي در اين كشور فيلتر هستند.
البته گفتني است ، در ده روز گذشته مسئولين امنيت اينترنتي اين كشور ، دسترسي به برخي سايت هاي رسمي چين را آزاد كرده اند.اما هنوز تعداد سايت هاي فيلتر شده در اين كشور بسيار بالا است.
بررسي ها نشان مي دهد ، كاربران با وارد كردن برخي كلمات كليدي در رابطه با بازي هاي المپيك با صفحه هشدار شركت خدمات رساني اينترنتي مواجه مي شوند و اين موضوع آنها را بسيار عصباني كرده است.
بيشتر اين محدوديت ها مربوط به كلمات مرتبط با كشورهاي تايوان و تبت مي شود. اگر چه در نتيجه جستجو كاربران مي توانند به ليست سايت هاي بسياري در رابطه با اين كلمات كليدي دسترسي داشته باشند ، اما با باز كردن آن سايت ها با هشدار شركت خدمات رساني مواجه مي شوند.
با اين حال مسئولين در پي شكايات مردم قصد دارند ، حتي الامكان از اين محدوديت ها بكاهند.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن