تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819903139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش قيمت اينترنت ادامه مي‌يابد؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: رييس انجمن شرکت‌هاي اينترنتي گفت: هزينه پهناي باند تقريبا 30 درصد هزينه يك شركت اينترنتي را تشكيل مي‌دهد و بهتر است براي ارزان شدن قيمت اينترنت در كشور مخابرات پهناي باند را به قيمت تمام شده در اختيار شركت‌ها قرار دهد.

مسعود رياضيات - رييس انجمن شرکت هاي اينترنتي - در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: ‌مخابرات قبل از اين‌كه كاهش قيمت اخير اينترنت خود را براي شركت‌ها اعمال كند، بسياري از شركت‌هاي اينترنتي قيمت خود را كاهش داده بودند اما تخفيف مربوطه از سوي مخابرات با تاخير صورت گرفت.

وي ادامه داد: پهناي باند چيزي نيست كه مخابرات بخواهد از قبل آن به دنبال سودي براي خود باشد و آن را به چند برابر قيمت تمام شده به شركت‌هاي اينترنتي بفروشند.

به گفته رياضيات پهناي باند به تنهايي درصد بسيار کمي يعني حدود يک پنجم هزينه شرکت‌هاي اينترنتي را تشکيل مي‌دهد و هزينه عمده براي شرکت‌ها صرف کرايه محل و انتقال مي‌شود که مخابرات در هيچ کدام از اين موارد تخفيف نداده است.

او تصريح كرد: در حال حاضر شرکت‌هاي اينترنتي با حداقل سود و در بسياري مواقع با ضرر پهناي باند واگذار مي‌کنند، زيرا خود شرکت ارتباطات زيرساخت در راس هرم پهناي باند را به چندين برابر قيمت بين‌المللي واگذار مي‌کند.

رييس انجمن شرکت‌هاي اينترنتي با تاكيد بر اين‌كه ارائه پهناي باند جزو مسووليت‌هاي دولتي است، گفت: پيشنهادمان اين است كه شركت فن‌آوري اطلاعات كه متولي پهناي باند است آن را به قيمت تمام شده، به علاوه درصدي كه براي هزينه‌هايش مصرف كرده را در اختيار شركت‌ها قرار دهد.

رياضيات در پايان اظهار كرد: تمام شرکت‌هاي مخابراتي مبالغ هنگفتي براي انتقال پهناي باند از يک مرکز به مرکز ديگر مي‌پردازند، حداقل مخابرات مي‌تواند اين پهناي باند را به مراکز مخابرات انتقال دهد، نه اين که آن را به مرکزي در تهران ارايه داده و متقاضيان براي استفاده آن مجبور باشند مبلغ ديگري را پرداخت کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن