تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814294378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشکیل شورای سیاستگذاری فرهنگ و صنعت چاپ در وزارت ارشاد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تهران -معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تقویت جایگاه صنعت چاپ در نظام برنامه ریزی این وزارتخانه و کاهش مسائل و مشکلات بخش چاپ با تشکیل شورای سیاستگذاری چاپ در معاونت امور فرهنگی موافقت کرد. به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا بهمن دری ضمن موافقت با تشکیل این شورا، بر ضرورت هماهنگی بیشتر بین دستگاه های مرتبط و جلوگیری از موازی کاری در بخش چاپ تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تشکیل این شورا ،نقش و جایگاه برنامه ریزی وزارتخانه ارتقا ء و بستر لازم برای رشد و توسعه بخش چاپ متناسب با دیگر بخش ها فراهم آید.
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از تشکیل شورای سیاستگذاری چاپ را ایجاد یکپارچگی ، توانمندسازی و برنامه ریزی برای این حوزه دانست و خاطر نشان کرد: اگر چه دفتر امور چاپ با شرح وظایفی مشخص در معاونت امورفرهنگی رویکرد سیاستگذاری و برنامه ریزی را دنبال کرده است ، اما به منظور توجه جدی در مدیریت چاپ و با هدف کاهش تصدی گری برآن شدیم تا با تشکیل یک شورای بالا دستی سیاستگذار و برنامه ریز ، جایگاه صنعت چاپ را در نظام تصمیم گیری ارتقاء دهیم .
وی اضافه کرد: توانمندسازی حوزه چاپ نیازمند یک بازنگری اساسی در ساختار تصمیم گیری وزارتخانه ای بود ،تا بتواند برنامه های پنج ساله و برنامه های سالانه و مسایل و مشکلات بخش چاپ را کاهش داده و تصمیماتی مناسب برای وضعیت موجود بگیرد و گامی بلند و محکم به سمت وضعیت مطلوب بردارد.
دری یکی از دلایل موافقت خود برای تشکیل شورای سیاستگذاری چاپ در معاونت امور فرهنگی را ضرورت تحقق اهداف و سیاست های کلان پیش بینی شده برای این حوزه دانست و ادامه داد: آسیب شناسی ساختارهای موجود دولتی و غیر دولتی و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از چالش ها و مشکلات از مهمترین دستور کارهای این شورا در بدو تاسیس خواهد بود .
معاون امور فرهنگی ، برنامه ریزی و سیاستگذاری برای تحقق اهداف و برنامه های حوزه چاپ با عنایت به چشم انداز بیست ساله کشور و برنامه های پنج ساله توسعه را از دیگر وظایف این شورا دانست.
بن براین گزارش، ریاست شورای سیاستگذاری چاپ بر عهده ی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و اعضای آنها متشکل از نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،وزرات صنایع و معادن ،وزرات بازرگانی ،وزرات تعاون ، صاحب نظران و فعالان حوزه چاپ در بخش غیر دولتی خواهند بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن