تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئیس جمهور در جلسه کار گروه فرهنگ و هنر استان یزد مطرح کرد؟ رویکرد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تهران - رییس جمهوری اسلامی ایران در جلسه کار گروه فرهنگ و هنر استان یزد گفت: ایجاد نشاط، نوآوری، بازیابی و تقویت مبانی فرهنگ بومی ، رویکرد جدید فرهنگی دولت است. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد عصر چهارشنبه با تاکید بر لزوم تقویت و ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی افزود: رویکرد جدید فرهنگی کشور باید به سمت توجه به مبانی فرهنگ بومی و اقدامات و تولیدات بنیادین فرهنگی سوق پیدا کند.
رییس جمهوری همچنین بر ضرورت استفاده صحیح از بودجه های فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: بودجه های فرهنگی باید برای ایجاد نشاط و نوآوری فرهنگی و فکری و در مسیر پاسخ به نیازهای زمان و براساس ساز وکار و مقتضیات هر استان و شهرستان تعریف، تامین و هزینه شود.
دکتر احمدی نژاد از اختصاص سالیانه ‪۲۵۰‬میلیارد ریال بودجه فرهنگی به مدت پنج سال برای استان یزد خبر داد و گفت: اگر طرح ها و پروژه های مناسبی تعریف شود که افزایش تولیدات فرهنگی و تقویت مبانی فرهنگ بومی را به دنبال داشته باشد، سقف بودجه اختصاصی برای استان حذف خواهد شد.
رییس جمهوری گفت: رویکرد فرهنگی دولت به معنای سرعت بخشیدن به فعالیت های گذشته نیست، بلکه هدف تولید آثار فرهنگی، نوآوری، بازیابی و احیای فرهنگی است.
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه هیچگاه در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مقوله فرهنگ به عنوان عنصر اصلی توجه نشده است، افزود: اگر چه فعالیت های زیادی انجام شده اما عمدتا پراکنده و بدون توجه به مبانی بومی بوده است، از این رو ضرورت دارد مبانی و روش های فرهنگی خود را به طور شفاف تبیین و ارایه کنیم.
رییس جمهوری تصریح کرد: محور فعالیت های فرهنگی باید آشنا کردن دلها و جان های مردم با امام هستی باشد، متاسفانه در طول سالیان گذشته از داشته های غنی فرهنگی خودمان از جمله انتظار، امامت و ولایت غافل شده ایم که ضرورت دارد این ظرفیت های فرهنگی را هرچه بیشتر تبیین و منتشر کنیم.
دکتر احمدی نژاد افزود: فعالیت فرهنگی به معنای این است که به مردم یادآوری شود که منتظر هستند و زیبایی های هستی جز با پیروی از امام، امکان وقوع ندارد.
براساس این گزارش، در این جلسه، پیشنهادات کارگروه در ‪۱۰‬محور به منظور ارتقای سطح فرهنگی استان یزد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تعدادی از پیشنهادات برای تصویب نهایی در جلسه استانی هیات دولت مطرح شود رییس جمهوری و اعضای هیات دولت صبح امروز در قالب هشتاد و چهارمین سفر استانی به استان یزد سفر کرده اند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن