تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798338821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
ميراسماعيلي و مصاف با حريفان سنتي

در دومين روز از مسابقات جودو بازي هاي المپيك پكن، آرش ميراسماعيلي، نماينده وزن منهاي66 كيلوگرم جودو ايران امروز به روي تاتامي خواهد رفت.
گفتني است كه چهار سال قبل و در بازي هاي المپيك آتن، ميراسماعيلي به دليل دفاع از آرمان هاي ايران اسلامي و حمايت از مردم فلسطين، از مصاف با جودوكار رژيم اشغالگر قدس انصراف داد و از گردونه مسابقات حذف شد.
در بازي هاي المپيك پكن، حريف صهيونيست موفق به كسب سهميه نشده و به نظر مي رسد ميراسماعيلي، قادر خواهد بود تا در اين دوره، توانمندي هاي خود را در بزرگترين ميدان ورزشي جهان به معرض نمايش بگذارد.
وي در اين دوره همچنان حريفان سنتي خود را در پيش خواهد داشت. جين كيم از كره جنوبي، ماساتو اوشيبا از ژاپن، ميدالي شارييوف از ازبكستان، بنجامين داربلت از فرانسه، تاريل زين تريديس از آلمان، ژائو از برزيل و آرمن نازاريان ارمنستاني همگي حريفاني هستند كه در اين وزن چهره هاي شناخته شده اي به شمار مي آيند.

24 لغايت 30 مرداد ماه;
برگزاري اولين جشنواره ورزشي دانشجويان شهرستان قاين

اولين جشنواره ورزشي دانشجويان شهرستان قاين برگزار مي شود
انجمن دانشجويان ودانش آموختگان قاين به مناسبت هفته جوان اولين جشنواره مسابقات ورزشي دانشجويي اين شهرستان را برگزار مي كند.
اين دوره از مسابقات در 13 رشته ورزشي براي دانشجويان دختر و پسر برگزار خواهد شد.
تاكنون بيش از 250 ورزشكار در رشته هاي فوتسال، شنا، پاورليفتينگ، پينگ پنگ ، بدمينتون وشطرنج براي آقايان و رشته هاي واليبال، پينگ پنگ ، اتومبيل راني، بدمينتون وشطرنج براي بانوان ثبت نام كرده اند.
مراسم افتتاحيه اين دوره با حضور ورزشكاران و مسئولين استان خراسان جنوبي پنج شنبه ، 24 مرداد ماه در محل مجموعه ورزشي آزادي قاين برگزار خواهد شد.

در درخواستي مكتوب و شفاهي از مصطفوي
بانوان خواستار حضور در تمرين پرسپوليس شدند

بانوان علاقمند به تيم فوتبال پرسپوليس تهران خواستار حضور در محل تمرينات اين تيم شدند.
گفتني است كه اين هواداران درخواست هاي مكتوب و شفاهي خود را به باشگاه پرسپوليس ارائه داده اند.
داريوش مصطفوي مدير عامل باشگاه اعلام كرده است اين موضوع را در جلسه آينده هيئت مديره مطرح خواهد كرد.
در صورت موافقت اعضا، جايگاه مخصوصي براي بانوان در محل تمرين تعبيه مي شود.

پزشك تيم ملي فوتبال:
I.R.M ميرزاپور مشكل جدي را نشان نداد

دكتر شهاب پزشك تيم ملي فوتبال گفت: نتيجهI. R. M ابراهيم ميرزاپور نشان مي دهد كه اين بازيكن مشكل خاصي ندارد.
وي در گفت وگو با ايسناافزود: نتيجهI R M ابراهيم ميرزاپور دروازه بان تيم ملي ايران نشان مي دهد كه اين بازيكن دچار مشكل جدي نشده است و حتي خون ريزي نيز در عكس او ديده نمي شود، بلكه به نظر مي رسد تنها يك كشيدگي ساده در كار بوده است.
وي افزود: براي بهبودي كامل و پيش نيامدن مشكل بهتر است تا ميرزاپور سه چهار روز آينده را استراحت كرده و با پايش مدارا كند.

نخستين طلا پكن به تيرانداز
زن جمهوري چك رسيد

كاترينا ايمونس نخستين مدال طلاي المپيك پكن را از آن خود كرد.
گفتني است كه ايمونس از جمهوري چك در رقابت هاي تيراندازي با اهداف ثابت زنان با ثبت ركورد جديد و شكستن ركورد پيشين ماده 10 ميلي متر زنان كه در اختيار لي دو از چين بود، موفق به كسب مدال طلا شد.

لباس متفاوت فوتبال برزيل در پكن!

تيم ملي فوتبال برزيل در بازي هاي المپيك پكن از لباس هاي هميشگي خود استفاده نمي كند.
گفتني است كه كنفدراسيون فوتبال برزيل اعلام كرد تيم ملي اين كشور به دليل نگراني از تلاش ريودو ژانيرو براي كسب ميزباني بازي هاي المپيك 2016 از پيراهن هميشگي شركت نايكي در المپيك پكن استفاده نخواهد كرد.
بر پايه قوانين بازي هاي المپيك تيم ها حق استفاده از لباس هايي كه حاوي نشان كنفدراسيون فوتبال باشند را ندارند و لباس نايكي برزيل هم اين نشان را به همراه دارد.
ريكاردو تيزرا رئيس كنفدراسيون فوتبال برزيل تاييد كرد كه اين كنفدراسيون درخواست كميته المپيك اين كشور را مبني بر به تن نكردن پيراهن رسمي برزيل به دليل ترس از لكه دار شدن نام آن در راستاي تلاش ها براي كسب ميزباني المپيك 2016 پذيرفته است.
تيم هاي ملي فوتبال برزيل توسط شركت نايكي حمايت مي شوند اما، كاروان المپيك برزيل توسط شركت المپيكوس رقيب سرسخت شركت نايكي حمايت مي شود.
كميته ملي المپيك برزيل پيش از آغاز المپيك پكن اعلام كرده بود كه استفاده از لباس هايي كه حاميان مالي آنها متفاوت هستند، مناسب نخواهد بود.

اخراج دونده يونان از دهكده بازي ها

در حالي كه تاسوس گوسيس دونده يوناني به همراه تيم يونان در دهكده المپيك حضور داشت، به دليل مثبت شدن نتيجه آزمايش دوپينگ اش بايد دهكده را ترك كند.
گفتني است كه كميته بين المللي المپيك اعلام كرد، نتيجه آزمايش دوپينگ تسوس گوسيس دونده بيست و نه ساله يوناني مثبت است و او بايد دهكده المپيك را ترك كند.
رييس كميسيون پزشكي كميته بين المللي المپيك در اين خصوص گفت: ستاد مبارزه با دوپينگ يونان از فدراسيون دووميداني اين كشور خواسته كه اين ورزشكار از تيم كنار گذاشته شود.
گوسيس به همراه ديگر دونده هاي يوناني در تمرينات آماده سازي ژاپن حضور داشت كه آزمايش دوپينگ از او انجام گرفت.

تساوي اوساسونا برابر استوك سيتي
گلزني جواد نكونام

تيم فوتبال اوساسونا در نخستين بازي دوستانه خود در انگليس برابر تيم استوك سيتي به تساوي دوبردو دست پيدا كرد.
گفتني است كه در اين ديدار جواد نكونام و مسعود شجاعي دو بازيكن ايراني اوساسونا حضور داشتند و نكونام 6 دقيقه پس از حضور خود در زمين در دقيقه 72 با يك ضربه سر در محوطه جريمه حريف موفق شد گل دوم و تساوي بخش تيمش را به ثمر برساند.

مسابقات سراسري و اليبال برادران دانشگاه آزاد اسلامي
دانشگاه آزاد اسلامي تهران قهرمان شد

مسابقات سراسري واليبال برادران دانشگاه آزاد اسلامي كه به ميزباني واحد نجف آباد برگزار شد با قهرماني تيم تهران به كار خود پايان داد.
به گزارش روابط عمومي كل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي ،در اين رقابت ها 10 تيم از مناطق مختلف در دو گروه 5 تايي به صورت دوره اي به رقابت پرداختند،و در نهايت يزد،تهران،شيراز، و مشهد به مرحله نيمه نهايي را يافتند. در اين مرحله تيم تهران با نتيجه 3 بر صفر يزد را شكست داد و شيراز نيز با نتيجه 2 بر 3 مغلوب مشهد شد تا تهران و مشهد در ديدار فينال به مصاف هم بروند.در بازي فينال نيز در يك رقابت تنگاتنگ تيم تهران توانست با نتيجه 3 بر يك مشهد را مغلوب كند و جام قهرماني را از آن خود نمايد. مشهد بر سكوي دوم ايستاد و يزد نيز با شكست شيراز در ديدار رده بندي بر جايگاه سوم ايستاد.
بنابر اين گزارش در اين رقابت ها حسين ملاپور از تيم تهران به عنوان بهترين پاسور ،مسعود رمضاني و امير هوشنگ شاه زماني از تيم يزد به عنوان بهترين دفاع و بهترين اسپكر ، مرتضي بيگلري و صحاب دلقندي از تيم مشهد به عنوان بهترين دريافت كننده و بهترين سرويس زن،عيسي بوستاني از تيم شيراز به عنوان بهترين ليبروو حمزه زريني از تيم تهران به عنوان كاملترين بازيكن انتخاب شدند.

مسعود رضائيان مدير عامل باشگاه فولادخوزستان:
بازيهاي ليگ نبايد به هر عنواني لغو شود

مسعود رضائيان مدير عامل باشگاه فولادخوزستان با انتقاد از تعويق برخي ديدارهاي هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر ، اين اقدام سازمان ليگ را عاملي در جهت تضعيف فوتبال كشور در رده باشگاهي عنوان كرد.
وي در خصوص لغو ديدار تيم فوتبال فولاد خوزستان برابر سايپا گفت: پيش بيني مي كرديم به خاطر حضور پنج بازيكن سايپا در تيم ملي اين مسابقه لغو شود. البته ما از اين موضوع متضرر نشديم اما مسئولان نبايد به هر عنواني در برگزاري ديدارهاي ليگ برتر وقفه ايجاد كنند.
وي ادامه داد: از ديدگاه كلي مي توان در مسابقاتي همچون غرب آسيا به بازيكنان جوان تر و تيم هاي پايه كه در برگزاري ديدارهاي تداركاتي با مشكل هاي زيادي مواجه هستند، ميدان داد تا آنها از چنين فرصت هايي براي معرفي و آماده سازي خود استفاده كنند اما وقتي قوانين اين مسابقات تاكيد بر استفاده از نفرات اصلي دارد، مسئولان مي توانستند با دعوت مساوي بازيكنان از همه تيم ها، مانع از لغو ديدارهاي ليگ برتر شوند.

مسعود حاجي آخوندزاده جودوكاي وزن منهاي 60 كيلوگرم:
بدنم كم آورد

مسعود حاجي آخوندزاده جودوكاي وزن منهاي 60 كيلوگرم ايران پس از حذف از مسابقات جودو المپيك به خبرنگار ايسنا گفت: باورم نمي شود كه باخته ام، تمرينات بسيار خوبي را انجام داده بودم اما بدنم كم آورد. وي افزود : آب و هواي چين تاثير منفي به روي من نداشت و حتي با وجود هشتاد درصد آمادگي هم مي توانستم مدال كسب كنم. وي ادامه داد: تصور مي كنم وزن كم كردن هاي چند ماه اخير باعث افت بدني من شد زيرا در مسابقات آسيايي كويت هر دو حريف كره اي و ازبكستاني را با ضربه ي فني شكست داده بودم. حاج يوسف زاده سرمربي تيم ملي نيز گفت: پيش از مسابقه با حريف كره اي نكات لازم را به حاجي آخوندزاده گوشزد كرده بودم، اما به هر حال مسابقه همين است و نتوانستيم در اين وزن نتيجه بگيريم. ما اميدوار هستيم تا در ساير اوزان باقي مانده نتايج مناسبي را كسب كنيم.

ملي پوشان كشتي آزاد چهارشنبه راهي پكن مي شوند

تيم ملي كشتي آزاد كشورمان روز چهارشنبه هفته جاري راهي پكن، محل برگزاري بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك مي شود.
گفتني است كه مسابقات كشتي آزاد بازيهاي المپيك 2008 پكن از روز 29 مردادماه جاري و در استاديوم دانشكده كشاورزي اين شهر آغاز مي شود. ملي پوشان كشتي آزاد كشورمان براي آشنايي با شرايط آب و هوايي پكن روز چهارشنبه و به فاصله پنج روز تا آغاز رقابت هاي اين رشته، راهي پايتخت چين مي شوند.عباس دباغي و مراد محمدي اولين ملي پوشان كشتي ايران هستند كه در دو وزن 55 و 60 كيلوگرم، صبح روز 29 مرداد ماه جاري به مصاف حريفان المپيكي خود مي روند. مراد محمدي كه خاطره خوبي از كشور چين دارد و عنوان قهرماني كشتي آزاد جهان را در سال 2006 و مسابقات گوانگ جو به دست آورده، قصد دارد اين بار بخت خود را براي كسب مدال طلاي المپيك بيازمايد.مهدي تقوي و ميثم مصطفي جوكار نماينده هاي كشتي آزاد ايران در روز دوم مسابقات كشتي آزاد المپيك هستند و به مبارزه با رقباي خود در اوزان 66 و 74 كيلوگرم مي پردازند.
كشتي گيران سه وزن 84، 96 و 120 كيلوگرم كشورمان نيز در روز پاياني رقابت هاي كشتي آزاد 31 مرداد ماه جاري با حريفان خود روبه رو مي شوند. رضا يزداني، سعيد ابراهيمي و فردين معصومي نمايندگان كشتي آزاد ايران در اين سه وزن هستند كه در روز 31 مردادماه براي كسب مدال المپيك به ميدان مي روند.در المپيك 2004 آتن كشتي آزاد ايران موفق به كسب دو مدال نقره توسط عليرضا رضايي و مسعود مصطفي جوكار و يك مدال برنز توسط عليرضا حيدري شد. با توجه به اضافه شدن 7 مدال برنز به جمع مدال هايي كه در كشتي آزاد توزيع مي شود، انتظار مي رود كشتي آزاد ايران نتيجه بهتري نسبت به المپيك قبلي كسب كند.

يك آمريكايي در نزديكي آشيانه پرنده كشته شد

در حالي كه دولت چين تدابير شديد امنيتي را در اطراف ورزشگاه ميزبان بازي هاي المپيك در نظر گرفته، ديروز دو توريست آمريكايي مورد حمله قرار گرفتند كه يكي از آنها كشته شد.
به گزارش ايسنا، خبرگزاري شين هواي چين اعلام كرد كه يك چيني در نزديكي ورزشگاه اصلي بازي هاي المپيك پكن به دو جهانگرد آمريكايي حمله كرد و در اين تهاجم يكي از اين توريستها كشته شد.
اين در حالي است كه دولت پكن پيش از برگزاري بازيهاي المپيك نسبت به تامين امنيت ورزشكاران و توريستها به جهان اطمينان داده بود.

قادر ميزباني عضو تيم ملي دوچرخه سواري ايران:
بيست نفر اول دوپينگ كرده بودند!

قادر ميزباني پس از گذشتن از خط پايان مسابقه هاي دوچرخه سواري جاده بازي هاي المپيك پكن گفت: من اعتقاد دارم بيست نفر اول رقابت دوپينگ كرده بودند و اگر ما هم مدال مي خواهيم بايد براساس علم روز دنيا دوپينگ كنيم.
عضو تيم ملي دوچرخه سواري ايران در گفت وگو با خبرنگار اعزامي ايسنا افزود: مسابقه سخت و بسيار سنگيني بود اما، فرق ما به عنوان دوچرخه سواران درجه دوم دنيا با دوچرخه سواران حرفه اي دنيا اين است كه آنها از علم تغذيه، دارو و مسايل پزشكي حرفه اي در دنيا استفاده مي كنند و ما اين تمرين ها را نداريم.
وي ادامه داد: ما همان تمرين هايي را انجام مي دهيم كه سايرين انجام مي دهند و در همان مسابقه هايي شركت مي كنيم كه سايرين شركت مي كنند اما، من فكر مي كنم نقطه برتري آنها به علم دارو و دوپينگ برمي گردد. من فكر مي كنم دوپينگ در بين دوچرخه سواران حرفه اي غير قابل انكار است و همه بيست دوچرخه سوار برتر رقابت ها دوپينگ كرده اند. البته آنها از داروهايي استفاده مي كنند كه در نمونه گيري ها نمي توان آنها را رديابي كرد. به عقيده ي من همه ي بيست نفر اول دنيا با ما فرقي نمي كنند. ما نه از لحاظ تجربه مشكل داشتيم و نه از لحاظ آمادگي.
وي با بيان اينكه ما از توانايي هاي خودمان شناخت داشتيم و تنها به دنبال تمام كردن مسابقه بوديم، يادآور شد: اميدوار بوديم كه بتوانيم در زمان قابل قبول مسابقه را تمام كنيم، ما به هيچ وجه هوا و هوس مدال نداشتيم، من فكر مي كنم اگر مدال مي خواهيم بايد دوپينگ كنيم و در دوچرخه سواري دنيا اين رواج دارد. من متاسفم كه دوچرخه سواري دنيا آلوده به داروهاي غيرمجاز و دوپينگ است. در اين ميان تنها ضربه را ما دوچرخه سواران درجه دوم دنيا مي خوريم.
وي در پايان گفت: تيم ايران در اين رقابت ها تمام تلاش خود را كرد كه بهترين نتيجه را با بهترين زمان كسب كند و من خودم به عنوان يكي از اعضاي اين تيم نهايت تلاشم را انجام دادم.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن