تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819243916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روزجوان با شعار يك سبد گفت وگودوستانه هديه به فرزندانمان، آغازمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: روزجوان با شعار يك سبد گفت وگودوستانه هديه به فرزندانمان، آغازمي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): دبيرستاد بزرگداشت روز جوان گفت:‌ روز جوان با شعار "يك سبد گفت وگوي دوستانه هديه به فرزندانمان" روز چهارشنبه 23 مردادماه سال جاري همزمان با ولادت حضرت علي اكبر(ع) آغاز مي شود.


به گزارش خبرنگار ايرنا ، "ايمان عطار نيا" روز شنبه افزود: در اين روز اجلاس ملي جوان در تهران برگزار مي شود كه درآن از جوانان برگزيده تشكل هاي جوانان سراسر كشور تجليل مي شود.
به گفته وي، برگزاري كميسيون هاي تخصصي با موضوع سي امين سال انقلاب اسلامي با تاكيد بر موضوع ده چهارم انقلاب از جمله مراسم هايي است كه در حاشيه اجلاس روز جوان برگزار خواهد شد.
عطارنيا به چاپ سي و يك جلد كتابچه تحت عنوان "سيماي جوان استان" و يك جلد كتابچه با عنوان "سيماي جوان ايران" اشاره كرد و گفت:‌ اين كتابچه ها براساس هفت شاخصه جمعيت، آموزش، مشاركت هاي اجتماعي، اوقات فراغت، اشتغال، ازدواج و طلاق جوانان به تفكيك هر استان تهيه و در اختيار مديران فعال در حوزه جوانان و فعالان اجتماعي استان ها قرار گرفته است.
وي برگزاري جشنواره حضرت علي اكبر (ع) دراين روز را سومين برنامه اجرايي سازمان ملي جوانان در روز جوانان اعلام كرد و گفت:‌ در راستاي تجليل از جوانان موفق، در 11 زمينه كاري از جمله جوان كار آفرين موفق‌، جوان فرهنگي موفق ، جوان سرپرست خانواده موفق، جوان هنرمند موفق در هر استان از 33جوان تجليل خواهد شد.
دبير ستاد بزرگداشت روز جوان تصريح كرد: اين جشنواره به منظور بالابردن دست جواناني برگزار خواهد شد كه در عرصه فعاليت هاي اجتماعي در استان خود از ديگران يك سرو گردن بالاتر هستند اما تاكنون از نظرها پنهان مانده اند.
وي افزود:‌ سازمان در راستاي الگو سازي و معرفي جوانان برگزيده ، اين جشنواره را در كل كشور برگزار مي كند كه تاكنون اين جشنواره در استان هاي گلستان و بوشهر، آذربايجان غربي برگزار شده است و تا پايان سال در تمام استان ها برگزار مي شود .
دبير ستاد بزرگداشت روز جوان در قسمت ديگري از سخنانش گفت: براي الگو سازي از شخصيت حضرت علي اكبر(ع) كتاب "پدر ، عشق ، پسر" 12 هزار جلد تجديد چاپ شده است و به دبيران تشكل هاي جوانان ، فعالان عرصه جوانان و جوانان فعال كشور اهداء شد.
وي به پيشنهادهاي ستاد برگزاري روز ملي جوان به برخي از دستگاه ها و سازمان ها نيز اشاره كرد كه به تاييد نهايي استانداران برخي از استان ها رسيده است و در روز ملي جوان در آن استان ها اجرايي خواهد شد.
عطار نيا اظهار داشت:‌ براساس پيشنهادي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري ، بازديد از موزه ها و گنجينه هاي تاريخي خود را در روز ملي جوانان براي جوانان رايگان كرده است.
به گفته وي ،‌ دانشگاه هاي علوم پزشكي نيز قبول كرده اند كه در روز ملي جوانان، درمان و ويزيت جوانان در مراكزشان به صورت رايگان انجام شود.
دبير ستاد بزرگداشت روز جوان گفت: در برخي از استان ها با هماهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، استفاده از سينماها و گالري هاي اين وزارتخانه در روز جوان براي جوانان رايگان مي شود.
وي گفت: پيشنهادي نيز به ستاد كل نيروهاي مسلح مبني بر اهداء مرخصي تشويقي به سربازان جوان برتر در سراسر كشور داده ايم.
عطار نيا گفت: هماهنگي هايي نيز با شوراهاي اسلامي شهر استان ها براي نامگذاري يك ميدان يا خيابان به نام حضرت علي اكبر (ع) يا روز جوان صورت گرفته است.
وي گفت: سازمان تربيت بدني نيز استفاده از سالن هاي ورزشي در روز جوان را رايگان اعلام كرده است و هماهنگي هايي نيز با اداره كل كتابخانه هاي استان هاي كشور صورت گرفته است تا جوانان در روز ملي جوان در صورت تمايل بتوانند اشتراك رايگان يك ساله در كتابخانه هاي عمومي داشته باشند.
وي در ادامه از تشكيل و برگزاري حلقه هاي گفت وگوي جوانان با مسوولان سخن گفت و افزود: به منظور مطرح شدن موضوعات و دغدغه هاي جوانان با مسوولان و در جريان امور قرار گرفتن مسوولان حلقه هاي گفت و گوي مابين جوانان و مسوولان تشكيل خواهد شد.
عطار نيا در ادامه به برنامه هاي متنوعي در ادارات و وزارتخانه هاي مختلف به منظور تجليل از كارمندان جوان موفق سخن گفت و افزود:‌ اين پيشنهاد ستاد برگزاري روز ملي جوانان مورد تكريم خيلي از دستگاه ها قرار گرفته است به طوري كه خيلي از دستگاه ها متولي تجليل از جوانان موفق خود شده اند.
وي در طول سخنراني خود هيچ اشاره اي به استان هايي كه به پيشنهادهاي سازمان ملي جوانان پاسخ مثبت داده اند ، اشاره نكرد و در پاسخ به پرسش پيش آمده براي خبرنگاران گفت كه آنان مي تواند با برقراري تماس تلفني با مديران استان ها از برگزاري طرح هاي پيشنهاد شده يا عدم برگزاري آنها باخبر شوند.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن