تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب پيروزي ايران در رسانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بازتاب پيروزي ايران در رسانه‌ها



تيم ملي فوتبال ايران با برتري مقابل کره شمالي به عنوان اولين تيمي لقب گرفت که به دور يک چهارم نهايي پانزدهمين دوره رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا صعود کرد.


--------------------------------------------------------------------------------


تیم ملی فوتبال ایران امروز شنبه در دومین دیدار خود در گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه یک بر صفر مقابل کره شمالی به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی صعود کرد. این تیم در روز نخست رقابت‌ها با حساب 2 بر یک از سد عراق، مدافع عنوان قهرمانی گذشته بود.

خبرگزاری رویترز در گزارش خود پیرامون این دیدار آورده است: ایران که از سال 1976 تا به حال موفق به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نشده است با شکست کره شمالی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.



خبرگزاری فرانسه هم در گزارش خود در خصوص این بازی آورده است: ایرانی‌ها می خواهند به 35 سال جام نبردن خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پایان بدهند. البته چیزی نمانده بود که "هونگ یونگ جو" در وقت‌های تلف شده دروازه ایران را باز کرده و بازی را به تساوی بکشد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ایران نخستین تیمی است که به دور یک چهارم نهایی رقابت‌ها راه یافت.

"کانادین پرس" هم در گزارش خود با اشاره به فرصتی که هونگ یونگ جو در وقت‌های تلف شده از دست داد، تیم ایران را نخستین تیمی دانست که به دور بعد صعود کرده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی برابر کره‌شمالی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا با 6 امتیاز صعودش را به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی کرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن