تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812704176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سر مایه گذاری20 میلیارد دلاری چین


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: شانا _ گروه گاز: شرکت چینی سینوک در مناطق پارس شمالی، پارس 2 (تنبک) و پارس 3 (منطقه کنگان) 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند.


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفت‌وگو با خبرنگار شانا افزود:« پیش‌نویس قرارداد سرمایه گذاری این شرکت تهیه شده و شرکت ملی صادرات گاز ایران هم در حال مذاکره برای امضای نهایی این قرارداد است.»

"موسی سوری" با بیان این که تا کنون تنها برای ساخت 10 فاز پالایشگاهی و دریای میدان گازی پارس جنوبی بیش از 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه عسلویه انجام شده است، افزود: با توجه به گستره منطقه ویژه و سرمایه گذاری انجام شده در آن، فضا و فرصت کسب کار استثنایی برای بخش خصوصی در کشور فراهم شده است.

قرارداد توسعه میدان گازی پارش شمالی اواخر سال گذشته با شرکت سینوک چین به ارزش 16 میلیارد دلار امضا شد.

بهترین شرایط برای توسعه و تولید
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس معتقد است تسهیلات ویژه‌ای که دولت در بخش‌های گمرکی و مالیاتی در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی فراهم کرده، شرایط توسعه و تولید بسیار مطلوبی را در این منطقه رقم زده است.

به گزارش شانا، میدان مستقل گازی پارس شمالی با ذخیره درجای گاز طبیعی به میزان 9/58 تریلیون فوت مکعب (TCF) است و بر اساس برآوردها، میزان گاز قابل برداشت در این میدان به 2/47 TCF می‌رسد.

طرح توسعه میدان گازی پارش شمالی در قالب چهار فاز تعریف شده که تولید از هر فاز این میدان، حدود 2/1 میلیارد فوت مکعب است و با احتساب چهار فاز، روزانه 8/4 میلیارد فوت مکعب از فازهای میدان پارس شمالی تولید خواهد شد.

کارشناسان معتقدند فعالیت‌های در دست انجام منطقه ویژه اقتصادی پارس شمالی، آینده روشنی را نوید می‌دهد؛ آینده‌ای که علاوه بر توسعه صنعت نفت، رفاه مردم منطقه را تضمین خواهد کرد.

پارس شمالی
منطقه پارس شمالی به منظور بهره برداری از مخازن متعدد گازی واقع در محدوده جغرافیایی استان بوشهر و به وسعت تقریبی 16 هزار هکتار به موجب تصویب نامه شماره 173649/ت 37207 در 26 دی 86 تعیین حدود شد.

از کل مساحت یادشده، 5100 هکتار در شهرستان دیر، 3400 هکتار در شهرستان دشتی و 2000 هکتار در شهرستان تنگستان واقع شده است؛ مساحت 5500 هکتار باقیمانده نیز کریدوری به عرض 600 متر و طول حدود 90 کلیومتر است که از جنوب سایت دیر شروع و تا نقطه انتهای (شمالی) سایت تنگستان امتداد دارد.

این کریدور مهم، امکان ارتباط سایت های صنعتی سه گانه، بزرگراه چهار خطه و راه آهن دیر - بوشهر، تاسیسات آب و برق و مخابرات، تاسیسات اختصاصی نفت، گاز و پتروشمی و دیگر امکانات و زیرساخت ها را فراهم می کند.

استقرار سایت های سه گانه یادشده و کریدور تاسیساتی مربوط تابع موقعیت جغرافیایی میدان های گازی موجود بوده (میدان های گازی گلشن، فردوسی، پارس شمالی و لایه گازی کوه مند) که سه میدان گازی در سواحل شهرستان دیر، یک میدان در سواحل شهرستان دشتی، یک میدان درمحدوده خشکی شهرستان تنگستان و یک میدان نیز در محدوده خشکی مشترک دشتی و تنگستان واقع شده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن