تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
تقدير از دو مدال‌آور جهاني در كرج‌

كرج ----- خبرنگار اطلاعات: دو مدال‌آور عرصه علمي جهاني در شوراي اسلامي كرج مورد تقدير قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر كرج، نيما حميدي و محمد جهانگشايي هر دو دارنده مدال نقره از المپياد رياضي كه 22 تيرماه سال جاري در اسپانيا برگزار شد، از سوي اعضاي اين شورا لوح تقدير دريافت كردند.

دادگو، رئيس شوراي اسلامي شهر كرج در اين آيين با تبريك اين موفقيت به مدال‌آوران، گفت: كرج داراي استعدادهاي بالايي است كه نيازمند توجه بيشتر هستند.

مقدسي، شهردار كرج نيز در اين آيين بر حمايت از نخبگان علمي، فرهنگي و ورزشي تاكيد كرد و گفت: شهرداري كرج با همكاري شوراي اسلامي شهر، بزودي مراسم قدرداني از نخبگان علمي و قهرمانان ورزشي را برگزار مي‌كند.‌

بازار خريد و فروش خودرو كرج تعطيل مي‌شود

* شهردار كرج از تعطيل‌شدن بازار خريد و فروش خودرو اين كلانشهر خبر داد.

مقدسي با اعلام اين خبر گفت: بازار خريد و فروش خودرو پونه كه بزرگترين مركز عرصه خودروهاي دست دوم كرج است، ترافيك سنگيني را براي شهروندان منطقه پنج ايجاد كرده است كه بزودي تعطيل خواهد شد.

وي افزود: اين بازار به منظور رفاه حال شهروندان و كاهش بار ترافيكي كلانشهر كرج از پايان مرداد ماه تعطيل مي‌شود و در آينده‌اي نزديك به محل جديدي كه ظرفيت رفت و آمدهاي بالاي اين بازار را داشته باشد، منتقل خواهد شد.‌

وي از شهروندان خواست تا تاريخ 30 مرداد ماه جاري به منظور تسويه حساب معاملات و انتقال وسايط نقليه خود از پاركينگ اين بازار اقدام كنند.‌

پرداخت 4 ميليون تومان كمك بلاعوض خريد مسكن به معلولان كرج‌

* مبلغ چهار ميليون تومان كمك بلاعوض خريد مسكن در سال جاري از سوي بهزيستي به معلولان كرج پرداخت مي‌شود.

معاون توانبخشي اداره بهزيستي كرج با اعلام اين خبر گفت: در سال جاري در نظر داريم كه وام‌هاي مسكن روستايي پرداخت كرده و از تعاوني‌هاي مسكن معلولان حمايت كنيم.

همچنين اعطاي بيمه سهم كارفرمايان نيز از ديگر فعاليت‌هاي اين اداره در سال جاري خواهد بود تا معلولان راحت‌تر جذب كار شوند.

عبدالله فلاح‌نژاد تعداد مراكز توانبخشي دولتي در كرج را سه مركز و مراكز توانبخشي غيردولتي را 31مركز برشمرد و افزود: در حال حاضر پذيرش واحد ارتوپدي مركز جامع توانبخشي شهدا آغاز به كار كرده است و اين واحد در آينده به بخش خصوصي واگذار خواهد شد.

احداث خوابگاه دانشجويي در پرديس كشاورزي كرج‌

* عمليات اجرايي احداث خوابگاه دانشجويي ويژه پسران توسط بنياد خيريه مصلي‌نژاد در مجموعه پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران آغاز شد.

اين خوابگاه در زميني به مساحت 3 هزار و سيصد مترمربع با ظرفيت اسكان 262 دانشجو در اتاقهاي چهارنفره بنا مي‌شود.

رئيس پرديس كشاورزي و منابع طبيعي هدف از ساخت اين خوابگاه را تأمين كمبود فضاهاي خوابگاهي دانشگاهي بيان كرد و گفت: خوابگاه دانشجويي الزهرا دختران نيز كه در گذشته كار احداث آن آغاز شده است تا سال تحصيلي جديد به بهره‌برداري خواهد رسيد.

زالي همچنين از احداث شبكه فاضلاب مستقل براي خوابگاه‌هاي اين دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: طرح آماده‌سازي شبكه فاضلاب با زيرسازي حدود دو هزار مترمكعب در دست بررسي و اقدام است.

جمع‌آوري زباله در كرج مكانيزه مي‌شود

* سيستم جمع‌آوري زباله در كرج مكانيزه مي‌شود.

معاون خدمات شهري شهرداري كرج با اعلام اين خبر گفت: كرج جزو هفت كلانشهر بزرگ كشور محسوب مي‌شود، اما جمع‌آوري زباله در اين شهر همچنان به صورت دستي و سنتي انجام مي‌گيرد.

سيدعلي آقازاده، افزود: تيم كارشناسي شهرداري كرج با نظارت شورا بزودي 110 دستگاه جمع‌آوري مكانيزه زباله را از كارخانه‌هاي توليدكننده اين دستگاه‌ها خريداري كرده و به صورت اجاره در اختيار پيمانكاران قرار مي‌دهد.وي اظهار داشت: همچنين 10 دستگاه جارو مكانيزه نيز در آينده نزديك خريداري و به مناطق دهگانه شهرداري كرج اختصاص داده مي‌شود.

ساماندهي 319 هزار بسيجي در چهارمحال و بختياري‌

شهركرد---- خبرنگار اطلاعات: بيش از 319 هزار تن از نيروهاي بسيج در استان چهارمحال و بختياري ساماندهي شدند.

سردار محمد سليمان فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري گفت: از اين جمع بسيجي شماري بصورت فعال و شماري به صورت عادي به عضويت بسيج درآمده‌اند كه 10 هزار نفر بيشتر از برنامه پيش‌بيني شده است.

فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) افزود: براساس دستور حضرت امام(ره) تحقق ارتش 20 ميليوني و تا سال 1386 به بيش از 12ميليون نفر درقالب 2500گردان مي‌باشد.

سردار محمد سليمان به برنامه‌هاي اصلي و سرلوحه‌ سپاه اشاره كرد و افزود: با توجه به ساختار جديد سپاه پاسداران، عملاً 31 سپاه تشكيل شده است و مهمترين نقش ما تقويت بسيج است.وي در پايان درباره طرح امنيت محلات گفت:‌ در اجراي اين طرح با هماهنگي قوه قضائيه و نيروي انتظامي تيمهاي چند نفري به صورت گشتهاي ويژه انجام وظيفه خواهند كرد.

همايش سراسري مقاوم‌سازي، شهريور ماه در يزد برگزار مي‌شود

يزد ---- خبرنگار اطلاعات: معاونت عمراني استانداري يزد از برگزاري همايش سراسري مقاوم‌سازي ساختمان در شهريورماه آينده در يزد خبر داد.

سيدمحمد ميرسعيدي گفت: اين همايش به همت دانشگاه يزد از پنجم تا هفتم شهريور ماه، با حضور مشاوران، كارشناسان، مهندسين و پيمانكاران اين بخش برگزار خواهد شد.

ميرسعيدي بر اولويت مقاوم‌سازي ساختمان‌هاي دولتي ستادهاي بحران، آتش‌نشاني‌ها و اماكني كه در خدمت مردم هستند‌، تأكيد كرد و گفت: اين مكانها بايد در زمان بروز حوادث احتمالي از آمادگي لازم برخوردار باشند.

وي با اشاره به استقبال چشمگير مهندسين و كارشناسان از اين همايش افزود: تاكنون بيش از 300مقاله از سوي متخصصين و كارشناسان در سطح كشور به دبيرخانه همايش ارسال شده، كه توسط داوران در دست بررسي است.‌

نمايش تحقق اهداف جوانان از نگاه دوربين‌

اروميه---- خبرنگار اطلاعات: چهارمين جشنواره سراسري عكس جوانان ايران، آذرماه امسال در اروميه برگزار مي‌شود.‌

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي، اين جشنواره در راستاي تحقق اهداف فرهنگي، جوانان را از نگاه دوربين به نمايش مي‌گذارد.‌

اين جشنواره در بخشهاي نوآوري و شكوفايي، جوانان از نگاه عكاسان و با موضوعهاي تحولات اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي كشور، جوان و فرهنگ، جوان و ورزش، كار جوانان، اوقات فراغت و گرايشهاي ديني و مذهبي جوانان برگزار مي‌شود.‌

عكاسان سراسر كشور فرصت دارند براي شركت در اين جشنواره آثار خود را در بخش‌هاي مختلف تا 15 آبان ماه سال جاري به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.‌عكس‌هاي منتخب هيات داوران جشنواره به صورت نمايشگاهي در معرض ديد قرار مي‌گيرد.‌

داوري اين جشنواره را سيف‌الله صمديان، اسماعيل عباسي، اميرعلي جواديان، رومين محتشم و جواد پورصمد برعهده دارند.‌

گردهمايي مسئولان و اعضاي انجمن‌هاي فرهنگي، هنري چناران‌

چناران ---- خبرنگار اطلاعات: گردهمايي مسئولان و اعضاي انجمن‌هاي فرهنگي، هنري شهرستان چناران برگزار شد.

در اين نشست كه در محل كانون هنر چناران برگزار شد، راهكارهاي بهبود وضعيت انجمن‌هاي فرهنگي و هنري و نيز نحوه حضور هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار گرفت.

برگزاري شب شعر

* شب شعري با عنوان در محل كتابخانه عمومي چناران برگزار شد.

در اين مراسم 12 نفر از شاعران چناران، اشعار خود را با مضامين حضرت رسول‌اكرم(ص) و آزاد قرائت كردند.

ساخت دانشگاه آزاد در نيكشهر

سرويس شهرستانها: رئيس دانشگاه آزاد منطقه 7 كشور از اختصاص 30 هكتار زمين براي ساخت دانشگاه آزاد اسلامي نيكشهر در سيستان و بلوچستان خبر داد.‌

احدي در جلسه شوراي اداري شهرستان نيكشهر گفت: اجراي اين طرح از مهرماه امسال آغاز مي‌‌شود.‌وي اعتبار اختصاص يافته به اين طرح را يك ميليارد و 500 ميليون تومان اعلام كرد.




 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن