تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804279346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
شليك به زندگي با تفنگ 2 لول
مردي كه به اتهام جنايت مسلحانه در ورامين بازداشت شده است در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي شود.صداي شليك پياپي گلوله، شامگاه 26 شهريور 1386سكوت «عمرآباد» وارمين را شكست و لرزه بر جان مردم انداخت. كساني كه سراسيمه از خانه شان بيرون دويده بودند متوجه درگيري محمد 43 ساله با چندين مرد غريبه شدند. محمد، تفنگ شكاري دولول در دست داشت و بي هدف شليك مي كرد.بدين ترتيب خبر تيراندازي شبانه به كلانتري رسيد و پليس، مرد عصيانگر را در حالي دستگير كرد كه شيشه هاي سه خانه، شكسته شده و دو دستگاه پژو 405 و زانتيا نيز آسيب جدي ديده بود.در آن ميان 10 مرد جوان و ميانسال به نام هاي سعيد، ناصر، جابر، علي، نادر، مرتضي، مهدي، بشير، كريم و اسماعيل كه زخمي شده بودند به بيمارستان برده شدند اما يكي از آنان (علي - ق) با وجود تلاش پزشكان، جان باخت.سپس بازپرس جنايي در جريان ماجرا قرار گرفت و تيرانداز در بازجويي ها گفت:با يكي از دوستانم به نام اسماعيل اختلاف داشتم.اين مرد به همراه دوستانش به خانه ام آمد تا تسويه حساب كند و من براي دفاع از خودم به ناچار اسلحه به دست گرفتم. به گزارش ايسكانيوز، به دنبال ادعاهاي محمد، پرونده با صدور كيفرخواست به شعبه 71 دادگاه كيفري تهران فرستاده شد تا وي به اتهام آدمكشي و زخمي كردن 9 نفر محاكمه علني شود.

كلاهبرداري با سرمايه گذاري قلابي در مسكن
دو مرد شيادي كه با وعده هاي دروغ در خصوص سرمايه گذاري در بخش مسكن با گرفتن مبالغي وجه نقد از چند شهروند تهراني متواري شده بودند از سوي ماموران آگاهي تهران بزرگ شامگاه پنجشنبه شناسايي و دستگير شدند.چندي پيش پرونده اي با عنوان كلاهبرداري به دادخواست تعدادي از شهروندان تهراني از سوي دادسراي ناحيه 25 به منظور رسيدگي تخصصي به اداره چهاردهم پليس آگاهي فرستاده شد.بنابراين گزارش، شكات در تحقيقات اظهار داشتند، مبالغي وجه نقد براي سرمايه گذاري در امر مسكن به دو نفر به نام هاي حسين.ب و حسن.م پرداخت و پس از مدتي نامبردگان متواري شدند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به ادعاي شكات و تحقيقات همه جانبه دو متهم نامبرده شناسايي و چند روز پيش طي عملياتي دستگير شدند. گفتني است، در تحقيقات كلاهبردارها به بزه معترف و پس از صدور قرار روانه زندان شده كه تحقيقات تكميلي پليس در اين ارتباط ادامه دارد.

مرگ زن جوان در آتش انتقام شوهر
با مراجعه برادر قاتل به كلانتري و اعلام قتل احتمالي زن برادرش توسط برادر خود ماموران موضوع قتل را شب گذشته (15 مرداد) در جريان رسيدگي قرار دادند.پنج شنبه شب فردي هراسان به نام مسعود با مراجعه به كلانتري 106 نامجو پليس را در جريان قتلي كه هنوز براي وي ثابت نشده قرار داد. وي اظهار داشت: صبح ديروز به اتفاق برادرم به نام سعيد. الف كه به همسرش مشكوك است به تعقيب همسر وي پرداختيم.اين فرد ادامه داد: پس از طي مسافتي و رسيدن به مقصد سعيد يك گالن بنزين كه پشت موتورش بود به داخل خودرويي كه زنش داخل آن بود پاشيد و سپس همسرش را با تهديد سوار موتور سيكلت كرد و به راه افتاد.وي يادآور شد: پس از طي مسافتي سعيد داخل جنگلي در اطراف كرج رفت و گفت قصد دارد با همسرش تنهايي صحبت كند. سعيد پس از مدتي بازگشت و اعلام كرد همسرش را كشته است.ماموران ويژه قتل با هماهنگي بازپرس ويژه پرونده اي را تشكيل و مراتب را تحت بررسي قرار دادند.

بازي GTA4 موجب قتل شد
يك توزيع كننده بازي هاي رايانه اي در تايلند پس از اين كه يك نوجوان در اعترافات خود عنوان داشت كه با الهام گرفتن از صحنه هاي بازي IV GTA اقدام به قتل يك راننده تاكسي و سرقت پولهايش كرده است، فروش اين بازي پرطرفدار و پرفروش را متوقف ساخت.Chotikachinba Sakchai مدير فروش و بازاريابي Inc Interactive Era New در مصاحبه با رويترز گفت: «ما با لغو سفارشات دريافت شده براي اين بازي از فروشندگان خود خواستيم تا ضمن توقف فروش آن، تمام بسته هاي موجود را از روي قفسه هاي خود بردارند و اعلام نموديم كه IV GTA را با بازي هاي ديگر جايگزين خواهيم كرد.»«همچنين طبق درخواستي از سرويس دهندگان بازي هاي آنلاين نيز خواستيم كه اين گيم را از سرويس هاي خود حذف كنند.» عامل اين جنايت كه نوجوان 18 ساله اي است اكنون جهت انجام تحقيقات تكميلي در بازداشت بسر مي برد و چنانچه دادگاه حكم به محكوميت وي صادر نمايد، بجرم قتل راننده 54 ساله با استفاده از چاقو با مجازات مرگ روبرو خواهد شد.پليس مي گويد هيچگونه علائمي از بيماري رواني در نوجوان متهم مشاهده نشده و او به صراحت اظهار داشته كه اقدامش بخاطر تاثير بازي IV GTA بوده است.Pipattanasak Veeravit از افسران اين پرونده به خبرنگار رويترز گفت: «وي در جريان بازجوئي ها دليل اين اقدام خود را اين مساله عنوان كرد كه مي خواسته ببيند سرقت از خودروهاي عبوري آنچنان كه در بازي نشان داده مي شود چه تفاوتي با سرقت در زندگي حقيقي دارد.بازي Auto Theft Granb كه اينك چهارمين نسخه آن در سرتاسر جهان فروخته مي شود مملو از صحنه هاي پرخشونت و مضامين غيراخلاقي بوده و كاراكتر اصلي آن خلافكاري مي باشد كه براي پيشرفت در طول خط داستاني بازي دست به هرگونه عمل خلاف قانون و جنايتي مي زند.

مرگ يك خبرنگار در روز خبرنگار
دو نفر از خبرنگاران مازندراني صبح روز خبرنگار در راه انجام وظيفه با خودرو از دره پرت شدند كه منجر به فوت يك نفر از آنان شد. به گزارش فارس چند نفر از خبرنگاران مازندراني كه براي تهيه خبر و گزارش از جشنواره فرهنگي ورزشي سالانه واقع در روستاي اليت كلارستاق در حركت بودند در جاده دلير چالوس دچار سانحه شدند.به گفته محمد سام مسئول انتظامات بيمارستان طالقاني چالوس سرنشينان خودرو چهار نفر بودند كه حال دو نفر آنها كاملا رضايت بخش است.وي اظهار داشت: دو نفر ديگر در سانحه دچار مشكل شدند كه يك تن از آنها به بابل و ديگري به رامسر انتقال يافتند.سام گفت: مسعود صوفي نژاد سيوري خبرنگار هفته نامه محلي پيك خزر كه به علت شكستگي لگن دچار مشكل شده بود به بابل انتقال يافت كه طي يك عمل جراحي حال عمومي خوبي دارد اما متاسفانه سعيد فلاحي خبرنگار آزاد نشريات استاني كه به رامسر انتقال يافته بود، فوت كرد.سام در پايان افزود: اين حادثه بر اثر پرت شدن خودروي حامل سرنشينان از دره روي داد.

دستگيري سارقان نقابدار
چهار سارق مسلحي كه چند سال پيش با حمله به مغازه موبايل فروشي وسرقت اموال، متواري شده بودند با تلاش و پيگيري هاي پليس آگاهي پايتخت شناسايي ودستگير شدند. به گزارش پليس، شامگاه شهريور ماه سال83 چهار مرد نقابدار موتور سوار با در دست داشتن قمه و چاقو با حمله به فروشگاه موبايلي واقع در بلوار" ابوذر"، با سرقت 4 ميليون ريال وجه نقد به همراه تعداد زيادي گوشي تلفن همراه و كارت هاي اعتباري از محل متواري شدند.در ادامه، سارقان هنگام خروج از مغازه با روبرو شدن به نيروهاي پليس گشت با آنها درگير شدند كه در اين ميان يكي از سارقان به نام "محمد. آ" دستگير و همدست وي با در دست داشتن اموال به وسيله موتور سيكلت متواري شد.در تحقيقات انجام شده و پيگيري هايي كه پليس براي به انجام رسيدن اين پرونده داشت سال 86 نيز ديگر سارق مسلح به نام "كامران.ي" طي عملياتي غافلگيرانه دستگير و در بازجوئي ها ضمن اعتراف به كار خود در خصوص اتهام وارده اظهار داشت:به اتفاق دوستانم به نام هاي "محمد. آ"،"اميد. آ" و "رضا. ت" مرتكب سرقت از موبايل فروشي در سال 83 شده ايم.اين گزارش حاكي است، در ادامه، عمليات پليس براي دستگيري ديگر همدستان سارقان نقابدار ادامه داشت كه با تحقيقات انجام شده مخفيگاه يكي از متهمان فراري به نام "اميد.آ" در محدوده خيابان "زرين" شناسايي، و طي عملياتي وي دستگير و در بازجوئيها اتهام وارده را پذيرفت.

راز قتل پزشك پير در كيف سياه
عصر روز 13 ارديبهشت سال جاري ماموران كلانتري 104 از كشف جسد يك پيرمرد 87 ساله در محل كارش با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند پيرمرد 87 ساله به نام اسماعيل متخصص زنان و زايمان كه مدتهاست كار طبابت را كنار گذاشته است در مطب محل كارش بر اثر خفگي به قتل رسيده است. بررسي اوليه صحنه قتل فرضيه وقوع قتل با انگيزه سرقت را براي تيم تحقيق نمايان كرد اما با بررسي بيشتر مشخص شد قاتل يا قاتلان با صحنه سازي قصد گمراه كردن ماموران را داشته اند. در روي يكي از ديوار هاي مطب كار اين فرد جمله اي با اين مظمون " سزاي خيانت به ناموس ديگران مرگ است " به چشم خورد كه همين امر باعث شد وقوع قتل با انگيزه انتقام گيري قوت گيرد. تحقيقات از محل كار وي انجام شد و با به دست آمدن چندين ساعت زنانه و تعداد زيادي كيف زنانه فرضيه انتقام گيري بيش از پيش قوت گرفت. اين فرضيه در حال پيگيري بود اما خارج شدن يك كيف دستي سياه رنگ از داخل محل كار وي قدري ماموران را دچار شك و شبه كرده و احتمال وقوع قتل با انگيزه سرقت را نيز پيش روي ماموران باز كرد. اسماعيل از مدتها پيش به دليل كهولت سن از طبابت به صورت همگاني دست كشيده و صرفا بيماران سابق خود را به صورت ساليانه مورد معاينه قرار مي داده است. هنوز هم انگيزه به طور قطعي مشخص نيست اما از قاتل مشخصات قابل توجه اي به دست آمده است.

كاميون 7 تن را زير گرفت
يك كاميون در پايتخت، هفت تن را زير گرفت. مركز فوريت هاي پزشكي «اورژانس» درباره جزييات اين خبر، اعلام كرد: با دريافت گزارشي درباره اين كه يك كاميون، هفت تن را در خيابان شاهد در محدوه خيابان خاوران زير گرفته است. در ساعت 16:1 اولين تيم اورژانس به همراه يك آمبولانس، به محل حادثه اعزام شدند و چهار آمبولانس ديگر نيز به محل حادثه رسيدند. بنا بر اين گزارش، كاميون مذكور كه در حال نظافت خيابان شاهد بود، متوجه حضور هفت نفري كه در حاشيه خيابان خوابيده بودند، نشد و از روي آن ها رد شد. به گزارش ايسنا، چهار تن از مصدومان اين حادثه به بيمارستان سينا و سه مصدوم ديگر به بيمارستان هفت تير منتقل شدند. بنا بر اعلام امدادرسانان اورژانس، حال دو تن از مصدومان وخيم است.

نشت گاز در اهواز7 كشته و 11 زخمي
صبح ديروز بر اثر انفجار ناشي از نشت گاز در يك مجتمع مسكوني در اهواز، 7 نفر كشته و 11 تن مجروح شدند. اين حادثه ساعت 7 صبح در يك مجتمع 6 واحدي رخ داد و 4 واحد اين مجتمع دچار آتش سوزي شد.در اين حادثه به يكي از طبقات اين مجتمع، 100 درصد و 3 طبقه ديگر 80 درصد خسارت وارد شد.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن