تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805544906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ركورد زني سمند ال. ايكس و تندر 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ركورد زني سمند ال. ايكس و تندر 90
اين هفته نيز مانند چند هفته اخير بازار خودرو در نوسان عمومي، ولي با كمي افزايش قيمت همراه بود.
به گزارش ايسنا، اين هفته پژو 405 و 206 تندر90 و سمند LX مشمول افزايش قيمت شدند.
خانواده پژو
قيمت پژو 405 با كمي افزايش در نوع بنزيني به 14 ميليون و 700 هزار تومان رسيده است. اين خودرو در نوع گازسوز نيز 14 ميليون و 900 تا 15 ميليون تومان در بازار تهران معامله مي شود.
در اين ميان مي توان گفت كه خانواده پژو در هفته اخير نوسان كمي داشته است. پژو پارس و 206 از جمله خودروهايي بود كه نوسان كمي داشتند. پژو پارس در مدل معمولي بنزيني 18 ميليون و 600 هزار تومان معامله شد و مدل ELX آن كه به گفته معاونت فروش ايران خودرو براساس سفارش توليد مي شود و تيراژ كمي نيز دارد، در بازار به 22 ميليون تومان رسيده است، اما نكته جالب در مورد اين خودرو اختلافات فاحش قيمت آن در سطح شهر است. اما از بازار پژو 206 بوي گراني مي آيد. اين خودرو در مدل هاچ بك و تيپ 2 به قيمتي معادل 14 ميليون و 850 هزار تومان رسيده است. تيپ 3 اين خودرو نيز هم اكنون به قيمتي معادل 16 ميليون و 200 هزار تومان دست يافته است. اين خودرو در مدل اس. دي V20 نيز 15 ميليون و در مدل V9 هم اكنون 18 ميليون و 900 هزار تومان به فروش مي رسد.
سمند و نوسان قيمتي
اما با اين كه سمند LX بنزيني ركورد 15 ميليون و 900 هزار تومان خود را شكست و به 16 ميليون تومان رسيد، اين خودرو در مدل ساده بنزيني با 100 هزار تومان كاهش در 13 ميليون و 750 هزار تومان معامله مي شود، اما مدل گازسوز آن 14 ميليون و 200 تا 300 هزار تومان در بازار تهران معامله مي شود.
قيمت هاي اين خودرو در مدل هاي سفارشي نيز در نوع خود شنيدني است. سمند بنزين سوز معمولي با ترمز ABS حدود 14 ميليون و 150 هزار تومان و سمند سال نيز 15 ميليون و 750 هزار تومان در بازار تهران معامله شده است.
زانتيا در مسيري آرام
درباره زانتيا ساپيا نيز بايد گفت كه با توجه به اين كه در ماه هاي ابتدايي سال به كمتر از افزايش يك ميليوني راضي نمي شد، اين خودرو چند هفته اي است كه روند ثابتي را طي و به نوسانات 100 هزار توماني اكتفا مي كند. زانتيا هم اكنون 30 ميليون و 100 هزار تومان معامله مي شود. ريو نيز حدود 14 ميليون تومان خريد و فروش مي شود.
تندر 90 فول امكانات بيش از 15 ميليون تومان
اما از تندر 90 هم با توجه به اين كه شركت هاي خودروساز ادعاي افزايش تيراژ توليد آن را دارند، ولي با يك حساب سرانگشتي مي توان به اين نتيجه رسيد كه حدود 20 هزار دستگاه از تعهدات پارس خودرو و ايران خودرو باقي مانده، مدل E2 فول اين خودرو باز هم گران شد و به 15 ميليون و 200 تا 300 هزار تومان رسيد و به نظر مي رسد با روند اين چنيني قصد رسيدن به قيمت پرشيا را دارد. اين نوسان قيمتي در 6 مدل ديگر تندر 90 كمتر ديده مي شود و قيمت پايه بدون كولر اين خودرو كه بعضي ها لقب پيكان مدرن را به آن داده اند، 10 ميليون و 300 هزار تومان در بازار تهران قيمت گذاري شده است.
كاهش قيمت محصولات پرمصرف پارس خودرو
پس از اين كه شنيده شد يارانه يك سال بنزيني كه پارس خودرو براي سه خودرو ماكسيما، رونيز و مورانو در نظر گرفته لغو شده قيمت برخي از اين خودروها كاهش يافت به طوري كه ماكسيما در مدل دنده اي 37 ميليون و در مدل اتوماتيك حدود 40 ميليون تومان در بازار تهران به فروش و رونيز هم 31 تا 31/5 ميليون تومان معامله شده است. ولي اين نوسان كمتر توانسته به نيمه SVU وارداتي پارس خودرو يعني مورانو سرايت كند; به طوري كه قيمت اين خودرو هم اكنون به 74 ميليون تومان در بازار تهران رسيده است.
پرايد ارزان شد
اما بازار پرايد سايپا و پژو روآ ايران خودرو كه دو محصول از نظر قيمتي سطح پايين محسوب مي شوند نيز در نوع جالب است. اين هفته با توجه به كم شدن تيراژ توليد پژو روآ ديگر قيمت آن كاهش نيافت و در نوع بنزيني 8 ميليون و 100 و در نوع دو گانه سوز 8/5 ميليون تومان معامله شد. اما قيمت پرايد كاهش يافت. به طوري كه پرايد صباي بنزيني با كاهش 50 هزار توماني حدود 8 ميليون تومان به فروش رفت، اما نوع دو گانه سوز آن 8 ميليون و 300 هزار تومان معامله مي شود. با اين كه سايپا با استدلال كم بودن پرايد نسيم (DM)، قيمت اين خودرو را 500 هزار تومان افزايش داده، اما اين افزايش قيمت در بازار آزاد چندان مشهود نبوده، چرا كه اين خودرو حتي نسبت به هفته گذشته 50 هزار تومان نيز كاهش قيمت داشت و به 8 ميليون و 700 هزار تومان رسيد. اما پرايد 132 سايپا نيز كه به گفته مديرعامل اين شركت قرار است نوع هاچ بك آن امسال عرضه شود، 8 ميليون و 600 هزار تومان در بازار تهران معامله مي شود.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 421]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن