تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804043053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از سياست


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه از سياست
بررسي پرونده سلمان خدادادي در مجلس
گروه سياسي: عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: پرونده سلمان خدادادي منتخب مردم ملكان چهارشنبه اين هفته در صحن مجلس بررسي مي شود. حميدرضا حاجي بابايي در گفت وگو با فارس، با بيان اينكه بررسي پرونده سلمان خدادادي منتخب مردم ملكان در دستور كار روز چهارشنبه مجلس شوراي اسلامي قرار دارد، گفت: در اين جلسه گزارش كميسيون تحقيق مجلس در خصوص رد اعتبارنامه سلمان خدادادي در صحن مجلس قرائت خواهد شد و سپس خدادادي به دفاع از خود خواهد پرداخت.وي افزود: پس از آن پيشنهاد كميسيون تحقيق مجلس مبني بر رد اعتبارنامه خدادادي به راي مجلس گذاشته مي شود و چنانچه نصف بعلاوه يك نمايندگان حاضر در مجلس به رد اعتبارنامه خدادادي راي دهند، وي بايد از مجلس خداحافظي كند.سلمان خدادادي نماينده مردم ملكان در مجلس هفتم بود كه به مجلس هشتم نيز راه يافت.وي در اواخر مجلس هفتم به خاطر برخي مسائل بازداشت و روانه زندان شد و با قرار وثيقه 150 ميليوني نقدي آزاد شد.با آغاز بكار مجلس هشتم، اعتبارنامه سلمان خدادادي جهت بررسي به شعبه 13 بررسي كننده اعتبارنامه منتخبان مجلس ارجاع شد كه با اعتراض فاطمه آليا منتخب مردم تهران و برخي ديگر از نمايندگان مواجه شد.شعبه 13 اعتبار نامه خدادادي را رد كرد و گزارش اين شعبه در صحن مجلس قرائت شد. اين اعتبار نامه جهت بررسي به كميسيون تحقيق مجلس ارجاع شد.كميسيون تحقيق نيز اعتبارنامه خدادادي را پس از بررسي رد كرد.
اين هفته، ارائه طرح استيضاح وزير ارتباطات
گروه سياسي: به منظور جمع آوري بيش از 100 امضا» جهت تقديم درخواست استيضاح وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به هيات رئيسه مجلس، ارائه آن به اين هفته موكول شد.سليمان جعفرزاده، رئيس كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اين مطلب به ايلنا، گفت: براي جلوگيري از پس گرفتن افزايش تعداد امضا» ها و تثبيت آنها براي تقديم به هيات رئيسه جهت استيضاح وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، ارائه آن به يكشنبه اين هفته موكول شد.به گفته وي هم اكنون 30 نفر از نمايندگان درخواست مذكور را امضا» كردند و اميدواريم تعداد امضاها به 100 امضا» برسد.نمايندگان براي جلوگيري از تكرار مساله استيضاح وزير بازرگاني كه با پس گرفتن امضاها منتفي شد، اين بار در تلاشند تا تعداد امضاها را تا حد ممكن افزايش دهند.
احتمال تاسيس شعبه دانشگاه الازهر در تهران
گروه سياسي: براساس درخواست ايران احتمالا دانشگاه الازهر مصر شعبه اي را در ايران تاسيس خواهد كرد.به گزارش آريا به نقل از خبرگزاري فرانسه، كريم عزيزي سخنگوي دفتر حفاظت منافع ايران در قاهره در مصاحبه با خبرگزاري فرانسه گفت: ايران به طور رسمي درخواست تاسيس شعبه اي از اين دانشگاه را درايران داده است ولي تاكنون پاسخي در اين رابطه ارائه نشده است. از ابتداي دهه هشتاد ميلادي و پس از به رسميت شناختن اسرائيل از سوي مصرو حمايت و پشتيباني دولت مصراز حمله عراق به ايران، روابط سياسي بين دو كشور قطع شد.در ژانويه امسال دو كشور تمايل خود را براي از سرگيري روابط اعلام كردند ولي با بسته شدن دفتر شبكه تلويزيوني العالم كه چندي پيش توسط دولت مصر تعطيل شد از سرگيري روابط همچنان مسكوت باقي مانده است.
مديرمسوول "شرق"تبرئه شد
گروه سياسي: وكيل مدافع مهدي رحمانيان، مديرمسوول روزنامه توقيف شده "شرق"، اظهار كرد: ديوان عالي كشور حكم جزاي نقدي موكلم را نقض كرد و بدين ترتيب رحمانيان تبرئه شد.محمود عليزاده طباطبايي با بيان اين مطلب به ايسنا گفت: با شكايت مدعي العموم پرونده اي به اتهام نشر اكاذيب براي مهدي رحمانيان در شعبه ي 76 دادگاه كيفري استان تهران مطرح بود كه پس از رسيدگي به پرونده مذكور، مديرمسوول روزنامه شرق به پرداخت يك ميليون ريال جزاي نقدي بدل از حبس محكوم شد.وي افزود: پس از اعتراض به حكم صادره و طرح پرونده در ديوان عالي كشور، حكم صادره از سوي ديوان عالي نقض شد و بدين ترتيب موكلم تبرئه شد.پس از توقيف روزنامه "شرق"، پرونده براي رسيدگي به شعبه ششم بازپرسي دادسراي كاركنان دولت و رسانه ارجاع شد و هنوز اين پرونده در دادسرا مطرح است.
هيات عراقي بزودي به تهران مي آيد
گروه سياسي: سفير عراق در ايران از سفر قريب الوقوع يك هيات عراقي به تهران خبر داد. به گزارش فارس، "محمد مجيد الشيخ" در گفت وگو با پايگاه خبري ايلاف اعلام كرد، يك هيات رسمي از وزارت امور خارجه عراق براي بحث و بررسي مسائل مرزي، (شط العرب) اروندرود و هواپيماهاي توقيف شده عراقي در ايران، بزودي به تهران مي آيد.وي بدون مشخص كردن تاريخ دقيق اين سفر افزود: رياست اين هيئت در سفر به تهران را معاون وزير امور خارجه عراق بر عهده دارد و طي آن موضوعات مرزي و موضوع شط العرب(اروندرود) پيگيري مي شود.سفير عراق در ايران به جزئيات بيشتر سفر اين هيئت عراقي به تهران اشاره اي نكرد.
پايان مذاكرات ايران و آژانس در تهران
گروه سياسي: دور دوم مذاكرات فني اولي هاينونن ،معاون امور پادمان هاي آژانس بين المللي انرژي اتمي با مسئولان سازمان انرژي اتمي جمهوري اسلامي ايران ديروز در محل سازمان انرژي اتمي درپشت درهاي بسته برگزار شد. دور اول اين مذاكرات بعد از ظهر روزپنج شنبه برگزار شده بود.هاينونن بامداد پنجشنبه وارد تهران شد و در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) مورد استقبال محمد سعيدي معاون بين الملل سازمان انرژي اتمي قرار گرفت. هاينونن به همراه هرمن ناكارتس مسوول بخش منطقه اي پادمان آژانس و به دعوت سازمان انرژي اتمي ايران به تهران سفر كرده است. بر اساس اعلام سازمان انرژي اتمي، در اين سفر دو روزه قرار بود روند جاري همكاري و روابط آژانس بين المللي انرژي اتمي با سازمان انرژي اتمي ايران مورد بحث و بررسي قرار گيرد. اين مذاكرات در محل سازمان انرژي اتمي ايران با حضور سعيدي و علي اصغر سلطانيه سفير و نماينده دائمي ايران در آژانس برگزارشد.رضا آقازاده رييس سازمان انرژي اتمي ايران به همراه معاون بين الملل اين سازمان سوم مرداد ماه جاري به وين سفر و با محمد البرادعي مديركل آژانس ديدار و گفتگو كرد.
رئيس سابق سيا:ايران توان بستن تنكه هرمز را دارد
گروه سياسي: رئيس سابق سازمان سيا گفت:رهبران ايران به خوبي مي دانند كه اگر در برابر غرب تسليم نشوند و مقاومت كنند، آمريكا بيش از پيش در برابر ايران كوتاه خواهد آمد. به گزارش ايرنا ، رابرت بائر در ارزيابي فرايند تقابل ايران با آمريكا اذعان كرد: واشنگتن به اين درك رسيده است كه ايران به يك قدرت منطقه اي بزرگ تبديل شده است و آمريكا هيچ راهبرد مناسبي براي مقابله با آن ندارد.بائربا تاكيد بر اين نكته كه ايران توانايي بستن خليج فارس و جلوگيري از تردد نفتكشها از آن را دارد، اذعان كرد: اسرائيل در همه تحركات عليه ايران نقش آفريني مي كند.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن