تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بروجرد: مسوولان بايد براي حفظ جوانان تلاش كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه بروجرد: مسوولان بايد براي حفظ جوانان تلاش كنند
امام جمعه بروجرد با گراميداشت يازدهم شعبان مصادف با ولادت علي اكبر (ع) و روز جوان گفت: مسوولان كشور بايد براي حفظ جوانان ايران اسلامي كه سرمايه هاي ارزشمند ملت هستند، تلاش كنند.


حجت الاسلام "حسن ترابي" در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه بروجرد افزود: مسوولان بايد به دنبال رفع مشكل اشتغال، ازدواج و مسكن جوانان باشند، چرا كه سالمترين جوانان، جوانان ايران اسلامي هستند.
وي اضافه كرد: نيروهاي محركه اين انقلاب و كساني كه آنها را در مراحل مختلف اداره كردند، جوانان بودند.
خطيب جمعه بروجرد گفت: در دوران پيروزي نهضت انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره ) جوانان نقش برجسته اي داشتند.
وي افزود: در دوران دفاع مقدس نيز اين جوانان بودند كه جنگ را اداره و شهد شيرين پيروزي را بعد از هشت سال در كام ملت ايران ريختند.
حجت الاسلام ترابي گفت: در دوران سازندگي، مديران جوان اين كشور بودند كه آستين همت براي ساخت اين كشور بالا زدند.
وي اظهار داشت: امروز اين همه پيروزي در عرصه هاي مختلف بويژه در عرصه توليد علم و فن آوري در صنايع مختلف هوا و فضا، نظامي، دارو و درمان، هسته اي همه اين موفقيتهاي چشمگير، توسط دانشمندان جوان نصيب ملت و كشور شده است.
وي اضافه كرد: يكي از شگفتيهاي امام عظيم الشان اين بود كه رهبر جوانان بود، رهبري كه تحليل گران خارجي مبهوت مانده بودند كه چگونه ايشان اين ارتباط نزديك و روحاني را با جوانان برقرار كرده است.
امام جمعه بروجرد در بخش ديگري از خطبه هاي نمازجمعه اين هفته بروجرد گفت: به دنبال پيروزي هاي مكرر حزب الله در عرصه هاي سياسي اين هفته با تصويب بيانيه اي در كابينه وزيران لبنان تحول مهمي رخ داد كه پيروزي براي حزب الله بود و آن گنجاندن و رسميت شناختن سلاح مقاومت در اين بيانيه بود.
حجت الاسلام "حسن ترابي" افزود: اين يك ضربه كاري بر رژيم غاصب صهيونيست بود.
وي اظهار داشت: آمريكا و صهيونيست تلاش كردند كه حزب الله را شكست دهند كه پس از ناكامي، تلاش كردند كه حزب الله را خلع سلاح كنند كه با تصويب اين بيانيه اسراييل شكستي ديگر را از حزب الله چشيد.
خطيب جمعه بروجرد در بخش ديگر گفت: در اين هفته شاهد پيروزي اسلام گرايان تركيه بر طرفداران لائيك بوديم كه بعد از چند ماه تلاش لائيك ها براي خارج نمودن اسلام گرايان از صحنه حاكميت تركيه، با اعلام راي قانون اساسي تركيه اين تلاشها ناكام ماند.
وي اضافه كرد: مردم تركيه مسلمان هستند و به دنبال اجراي قوانين اسلامي در كشور خود هستند و اگر چه اقليت لائيسته تلاش مذبوحانه در اين عرصه دارند ولي ره به جايي نخواهند برد.
امام جمعه بروجرد گفت: امروز جريان اسلام گرايي در تركيه به قدري قدرتمند است كه مقابله با آن هزينه سنگيني برمي دارد و امروز مردم مسلمان تركيه براي اهداف اسلامي خود مصمم هستند و اين روند اسلام خواهي متوقف نخواهد شد و در آينده نزديك شاهد برقراري اسلام كامل در تركيه خواهيم بود.
حجت الاسلام ترابي در بخش پاياني خطبه هاي نماز جمعه از ستادهاي برگزاري اعياد شعبانيه روز پاسدار و جانباز و روز خبرنگار و ستاد برگزاري دهمين يادوراه شهادت شهيد محمود صارمي و روز خبرنگار كه به صورت استاني در بروجرد برگزار گرديد، تقدير و تشكر كرد.
همچنين در اين مراسم مسوول دفتر خبرگزاري شهيد محمود صارمي بروجرد گفت: اتحاد و وحدت رويه و انسجام اسلامي خبرنگاران و اصحاب رسانه هاي كشور براي تعالي و تثبيت نظام اسلامي در مقابل هجمه تبليغاتي استكبار ضروري است.
اكبر كوگاني بهاروند در سخنان پيش از خطبه اين هفته نماز جمعه بروجرد افرود: در دنيايي كه شاهد بروز و ظهور رسانه هاي معاند نظام اسلامي براي ايجاد خدشه و تزلزل در پايه هاي محكم فرهنگ ناب اسلامي هستيم ، رسالت خبرنگاران و جامعه اطلاع رساني كشور بايستي پررنگتر شود.
وي اظهار داشت: اصحاب قلم با بهره گيري از آموزه هاي ديني و منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تكيه بر شعار انسجام و وحدت اسلامي بايد در حركتي نو در مقابل جنگ تبليغاتي و هجمه فرهنگي استكبار و امپرياليسم خبري ايستادگي كند.
وي گفت: اصحاب قلم وانديشه بايد با اتكا به آموزه هاي ديني و فرهنگي ناب اسلامي هوشيار تر از گذشته در خنثي نمودن توطئه هاي تبليغاتي و شانتاژهاي خبري غرب و استكبار گام بردارند و ممتازترين حركت در اين عرصه بيان كار آمدي نظام و خدمات دولت جمهوري اسلامي است.
كوگاني بهاروند افزود: امروز با توجه به سلطه محافل غرب و استكبار، بر رسانه هاي جهان و تحريف حقايق تلخ جامعه بشري همچون مظلوميت ملت فلسطين كه متوجه چنگال پليد استكبار و صهيونيست است، ايجاد نظم و انسجام اطلاع رساني جهاني در كشورهاي اسلامي براي بيان واقعيتها يك ضرورت جدي است.
مسوول دفتر خبرگزاري بروجرد توجه به مصالح ملي، اصول متعالي و اساسي نظام، نگاه حرفه اي در اطلاع رساني و ضرورت توجه به نيازها و اولويتهاي مردم را از اصولي عنوان كرد كه جامعه اطلاع رساني كشور در هر شرايطي بايد خود را مقيد و پايبند به آن بداند و افزود: ما اصحاب قلم و خبر بايد بدانيم كه مرزهاي قرمز فقط مرزهاي منافع ملي و ارزشهاي ناب اسلامي و انقلاب است.
وي يادآور شد: اصحاب رسانه بايد در كنار اين حرفه مقدس متحدانه ، توان حرفه اي و تخصصي خود را افزايش دهند و با كسب منزلت اجتماعي و امنيت شغلي پيوند ميان مردم و دولت را مستحكمتر كنند.
او گفت: ايرنا و مجموعه نيروهاي كارآمد و كوشاي آن همواره در خط امام (ره ) حركت دارد و تدابير و رهنمودهاي رهبر فرزانه و حكيم انقلاب را سرلوحه كار خود قرار داده است.
كوگاني بهاروند افزود: ما خادمين ملت در دفاتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در سراسر كشور و خارج كشور در قالب رسانه مادر و تنها رسانه مرجع نظام اسلامي همت خود را از يك سو براي بيان مطلوب دستاوردهاي نظام و دولت كريمه نهم و از سوي ديگر بيان نيازها و خواسته هاي مردم جهت تنوير افكار و چاره انديشي كارگزاران نظام، به كار گرفته ايم و در اين راه مقدس خود را ملزم به رعايت اصول اخلاق حرفه خبري مي دانيم.
وي در ادامه ضمن تبريك 17 مرداد ماه مصادف به گراميداشت دهمين سالگرد شهادت محمود صارمي، شهيد اهل قلم و بزرگداشت روز خبرنگار و تبريك اعياد شعبانيه ابراز اميدواري كرد با بهره گيري كافي و وافي از ماه شعبان المعظم و بخشيدن طراوت به روح و جانمان بتوانيم توشه معنوي مناسبي براي ورود به ماه ضيافت الله ماه رمضان مهيا سازيم.
ك/2 506/7190/2624 شماره 263 ساعت 16:44 تمام
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن