تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816028011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي خبر داد: كاهش 50 درصدي جرايم خشن


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فرمانده نيروي انتظامي خبر داد: كاهش 50 درصدي جرايم خشن
جام جم آنلاين: سردار اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: از زمان اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، جرايم خشن و نگران‌كننده از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربايي، تجاوز و تشكيل باند‌هاي فساد تا 50 درصد كاهش يافته است.


به گزارش خبرگزاريها، سردار احمدي مقدم صبح امروز پنجشنبه در مراسم صبحگاه نيروهاي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي در اروميه با اشاره به اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در دو سال اخير افزود: از زمان اجراي اين طرح جرايم خشن و نگران كننده از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربايي، گروگان‌گيري، تجاوز و تشكيل باند‌هاي فساد تا 50 درصد در جامعه كاهش يافته است.

فرمانده نيروي انتظامي كشور اطمينان داد شاخصهاي امنيت در كشور روز به روز در حال ارتقا و گسترش است.

وي نهادينه كردن امنيت در جامعه را از اهداف اصلي اين نهاد برشمرد و اظهارداشت: در اين راستا نهادينه كردن امنيت در وجود انسان مومن، انساني كه روح وروان خود را با توسل به معنويات آراسته است كار آساني است، در اين حالت مردمي كه از معنويت بالايي برخوردار هستند نمي توانند ناامن كننده جامعه باشند.

وي گفت: زماني كه آحاد افراد جامعه صفات ايماني داشته باشند جامعه سيماي ايماني خواهد داشت و كسي قصد تجاورز به حقوق ديگري را نخواهد كرد.

احمدي مقدم امر به معروف و نهي از منكر را وظيفه همگاني دانست و اظهارداشت: امنيت مقدمه و نتيجه رفاه و توسعه يك جامعه محسوب مي شود كه در اين زمينه توسعه و افزايش رشد رفاه در جامعه و رخت بستن فقر توام با عدالت امنيت پايدار را ايجاد مي كند.

فرمانده نيروي انتظامي كشور امنيت را مقدمه پيشرفت و نتيجه پيشرفت را امنيت توصيف كرد و گفت: خوشبختانه ايران اسلامي جامعه اي ولايت مدار و امام زماني است و اين امر نقطه قوتي براي ايجاد امنيت پايدار در جامعه است.

سردار احمدي مقدم به توطئه هاي دشمنان نيز اشاره و خاطرنشان كرد: دشمنان تلاش دارند تمام منافع را به سوي ايران ببندند ولي اين فشارها تاكنون با همت و تلاش شما نيروهاي نظامي و انتظامي و مردم هوشمند كشور تاثير چنداني نداشته و همچمون سالهاي گذشته راه به جايي نبرده است.

فرمانده نيروي انتظامي گفت: نقش مردم انقلابي كشور در دفع اين توطئه هاي بسيار بالاست زيرا بارها ثابت كرده اند تا پاي جان در راه دفاع از آرمان وارزشهاي انقلاب اسلامي ابستادگي كرده و دشمن را پشت خاكريز متوقف كرده اند.

وي يادآورشد: به رغم اين همه فشارها به همت جوانان كشور توانسته ايم گام هاي بزرگ و مهمي را در راه توسعه همه جانيه سياسي، اقتصادي، علمي وفرهنگي برداريم به طوري كه امروز ايران در حال تبديل شدن به يك قدرت بزرگ و انكارناپذير در منطقه و دنيا شده است.

وابسته بودن گروهكهاي ضدانقلاب به آمريكا مسجل شده است

سردار احمدي مقدم در بخش ديگري از سخنانش، از تغيير رويكرد و نگاه جديد به بحث كنترل مرزها در طول دو سال اخير اشاره و اعلام كرد كه تا پايان برنامه پنجم توسعه، ساختار جديد مرزباني در مرزهاي كشور ايجاد مي شود.

وي با اشاره به تحرك گروهكهاي ضد انقلاب در مرزها گفت: امروز وابسته بودن اين عناصر و گروهك ها به خصوص در مرزهاي استان آذربايجان غربي به آمريكا مسجل شده اما تمام اين فعاليتها با همت تلاشگران نيروي انتظامي و نيروهاي نظامي به راحتي خنثي شده است.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينكه امروز كشورهاي توسعه يافته به ميزان پيشرفت و برخورداري از تكنولوژي هر روز شاهد كاهش شاخص هاي امنيت هستند، تصريح كرد: در سايه همكاري گسترده مردم در ايران اسلامي با تمام تهديدها و فشارها در رعايت قانون و قانون گرايي، حقوق ديگران، امنيت اخلاقي و اجتماعي و نيز تمامي بخشها گامهاي بزرگي رو به جلو برداشته ايم و اين دستاورد كوچكي نيست.

آذربايجان غربي مرزبان كشور است

وي از استان آذربايجان غربي به عنوان مرزبان جمهوري اسلامي ايران نام برد و گفت: اين استان در عرصه امنيت داخلي و خارجي نقش مهمي را در مقابله با تهديدات ايفا مي كند.

سردار احمدي مقدم خاطرنشان كرد: تلاشهاي نيروهاي انتظامي و نظامي و مردم اين استان به عنوان مدافع غيور مرزباني در كشور افتخار آميز است.

فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي هم در ابتداي اين مراسم به تشريح دستاوردهاي وعملكرد اين نهاد در سالهاي گذشته پرداخت و گفت: با تلاش هاي گسترده نيروهاي انتظامي استان شاخص امنيت در استان در سال گذشته از 59 درصد به بالاي 63 درصد افزايش يافته است.

سردار حسن كرمي كاهش هشت درصدي تصادفات و يك درصدي تلفات جاده اي، 13 درصد كل جرايم را از موفقيتهاي مهم اين نهاد در استان دانست و گفت: در حوزه تقويت مرزها نيز با تلاش ساير نيروهاي نظامي و افزايش هماهنگي با كشورهاي همسابه و اجراي طرحهاي نصر يك و دو تا حد زيادي توانسته ايم در كنترل مرزهاي استان موفق باشيم.

وي كاهش 80 درصدي قاچاق دراستان را از ديگر دستاوردهاي ماموران انتظامي استان برشمرد.

در پايان اين مراسم نيروهاي حاضر در منطقه از مقابل فرمانده نيروي انتظامي كشور رژه رفتند.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن