تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816281102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست خبري رييس هيئت تكواندو استان تهران : سهرابي: قهرمانان جهان و المپيك پديده هاي ليگ استان تهران بوده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نشست خبري رييس هيئت تكواندو استان تهران : سهرابي: قهرمانان جهان و المپيك پديده هاي ليگ استان تهران بوده اند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:نشست مطبوعاتي رييس هيئت تكواندو پايتخت به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعي از خبرنگاران عرضه رزمي در سالن امور مشتركين فدراسيون ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رزمي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،در اين نشست كه با حضور جمشيد سهرابي رييس، نايب رييس و دبير هيئت تكواندو استان تهران و با ياد و نام خبرنگار شهيد محمود صارمي در محل امور مشتركين فدراسيون ها بر گزار شد، رييس هيات تكواندو استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت هاي اين رشته ورزشي در سال جاري گفت: نقطه عطف فعاليت هاي هيات تكواندو استان تهران برگزاري المپياد وزشي ايرانيان بود كه باعث رشد و ارتقاء اين رشته ورزشي در كل كشور و شناسايي نخبگان آينده است.
وي با اشاره به ليگ فعال استان تهران تصريح كرد: با نام جام ايثارگران از سال 1369 ليگ تكواندو در تهران آغاز شد و در حال حاضر نيز شاهد درخشش قهرمانان جهان و المپيكي در كشور هستيم كه از ليگ استان تهران برخاستند، نظير بي باك، ساعي، خداداد، سارا خوش جمال فكري، مقانلو و ... ، اين مايه افتخار و مباهات است.
وي در اين خصوص اذعان داشت: ليگ تكواندو تهران مي تواند پشتوانه سازي محكمي براي تيم ملي در كل كشور باشد چرا كه در رقابت هاي برون مرزي تاكنون از نفراتي استفاده شده كه عضو تيم ملي نبوده اند و اين انگيزه نيروهاي جوان و كم تجربه را براي حضور در اين رقابت ها بيشتر كرده است.
سهرابي در ادامه تاكيد كرد: با توجه به بضاعت مالي كه داريم تيم تكواندو تهران توانست در رقابت هاي ليگ كه تيرماه در مازندران برگزار شد با دو طلا و دو برنز جام نايب قهرماني را از آن خود كند و در مسابقات المپياد نيز با دو طلا و يك نقره، در بخش اميد نيز با دو طلا و دو برنز در رده بندي در سكوي اول و در رنگ مدال به نايب قهرماني دست يافت.
رييس هيات تكواندو استان تهران در ادامه با اشاره به توانايي و شايستگي داوران كشورمان در عرصه هاي بين المللي و برون مرزي اضافه كرد: خوشبختانه در سطح استان تهران داوران زبده و با تجربه اي به عنوان برترين ها در رقابت هاي جهاني به روي شياپچانگ مي روند نظير داريوش اربابي كه به عنوان تنها داور تهراني در المپيك پكن به روي شياپچانگ مي رود.
وي درخصوص بخش بانوان نيز اضافه كرد: بانوان تكواندو كار تهراني به رشد قابل توجهي در اين رشته ورزشي دست يافته اند و در رقابت تكواندو پايتخت هاي جهان با كسب مقام سوم نشان دادند كه قابليت مطرح شدن در آسيا و حتي جهان را دارند.
در پايان سهرابي از برگزاري رقابت هاي تكواندو خردسالان از 23 مردادماه در قزوين خبرداد و اظهار داشت: در مجمومع 522 تكواندوكار از سراسر كشور در انتخابي به روي شياپچانگ مي روند و در مسابقات انتخابي اميد تكواندو نيز كه از 15 مرداد ماه در خانه تكواندو برگزار شد 107 هوگوپوش تهراني در چهار وزن توانستند دو طلا و سه نقره را به خود اختصاص دهند.
در ادامه اين نشست، نايب رييس بخش بانوان هيات تكواندو تهران با اشاره به اينكه هيات تكواندو تهران بازوي اصلي فدراسيون است، افزود:90 درصد بانوان تكواندو كار تهراني عضو تيم ملي هستند، از جمله سارا خوش جمال فكري كه براي اولين بار به عنوان نماينده تكواندوي بانوان كشورمان سهميه المپيك را كسب كرد و اين جاي خرسندي دارد.
وي ادامه داد: مريم آذرمهر نيز از مربيان تهراني است كه در حال حاضر خوش جمال را در مسابقات المپيك پكن همراهي مي كند و اين نقطه عطفي است كه مربيان ما از نزديك المپيك را ببينند و تجربيات خود را به ديگر تكواندوكاران انتقال دهند.
در پايان، خاني دبير هيات تكواندو استان تهران خواستار تعاملات بيشتر رسانه ها با هيات تكواندو تهران بزرگ شد./05/158/120
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن