تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المپيك بيست نهم/برنامه كامل مسابقات جودو اعلام شد/ بزرگان سنگين وزن دنيا در گروه مرگ


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: المپيك بيست نهم/برنامه كامل مسابقات جودو اعلام شد/ بزرگان سنگين وزن دنيا در گروه مرگ
آيين قرعه كشي مسابقات جودو بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك عصر روز گذشته برگزار شد و طي آن ملي پوشان كشورمان حريفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جودو در بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك از فردا (شنبه) 19 مرداد ماه با حضور 386 جودوكار در پكن آغاز خواهد شد و طي آن در روز نخست جودوكاران وزن 60- كيلوگرم مردان مبارزات خود را برگزار مي كنند.

در وزن 60- كيلوگرم 33 جودوكار حضور دارند كه مسعود حاجي آخوندزاده نماينده ايران در اين وزن در گروه B با حريفان خود مبارزه خواهد كرد. حاجي آخوندزاده در دور نخست با "راك گراگ يسيچ" از اسلووني روبه رو مي شود و در صورت برتري مقابل اين حريف اروپايي در دور دوم بايد با برنده ديدار"ميگوئل البراچين" از آرژانتين و "چوي مين هو" از كره جنوبي مبارزه كند. "چوي مين هو" دارنده مدال برنز المپيك 2004 آتن و مسابقات جهاني 2007 برزيل است.

نايب قهرمان آسيا درسال 2008 در صورت برتري در اين دو مبارزه در دور سوم با يكي از جودوكاران كشورهاي جمهوري چك، ازبكستان يا الجزاير ديدار خواهد كرد. آخوندزاده در صورت سرگروهي با نفر اول گروه A براي صعود به ديدار نهايي مبارزه مي كند. در آن گروه جودوكاراني از استراليا، يونان، هلند، كانادا، ليتواني، ونزوئلا، ژاپن و آمريكا حضور دارند كه نبرد اصلي بين "هيروكا" قهرمان آسيا از ژاپن و "هوكاس" قهرمان 2007 جهان از هلند خواهد بود.

مسابقات جودو المپيك 2008 پكن روز يكشنبه با برگزاري مبارزات وزن 66- كيلوگرم پيگيري مي شود. در اين وزن نيز 33 جودوكار حضور دارند كه آرش مير اسماعيلي سرگروه تيم ملي جودو كشورمان در گروه C دور نخست با "توماس آداميچ" از لهستان مبارزه مي كند و سپس با برنده ديدار "جاسينتو" از دومنيكن و "ماساتو يوجي شيبا" از ژاپن مبارزه خواهد كرد. "يوجي شيبا" دارنده مدال طلاي المپيك 2004 آتن، نقره 2005 جهاني قاهره و برنز جهاني 2007 برزيل است.

وي در صورت برتري در اين دو مبارزه بايد با يكي از جودوكاران كانادا، اكوادور، مراكش يا فرانسه براي سرگروهي ديدار كند. سرگروه تيم ملي ايران براي راهيابي به بازي پاياني نيز با يكي از جودوكاران آرژانتين، آمريكا، هلند، موزامبيك، كوبا(آرنسيبيا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپيك 2004 آتن)، اندونزي، ارمنستان يا مصر كه در گروه D قرار دارند مبارزه كند.

آرش ميراسماعيلي

دوشنبه 21 مردادماه در سومين روز بازيهاي المپيك علي معلومات دارنده مدال طلاي 2008 آسيا در وزن 73- كيلوگرم با 32 جودوكار ديگر مبارزات خود را آغاز مي كند. وي در گروه A بايد در دور نخست با "ياسوكه كانامارو" از ژاپن ديدار كند. اين جودوكار ژاپني سال گذشته عنوان سوم مسابقات جهاني را كسب كرده است. معلومات در صورت برتري مقابل اين حريف قدرتمند بايد با برنده ديدار جودوكاران كانادا و پرتقال مبارزه كند. جودوكاران لهستان، ليتواني، آمريكا و مغولستان نيز در اين گروه حضور دارند.

وزن 81- كيلوگرم با 35 جودوكار شلوغ ترين وزن مسابقات جودو در اين دوره از بازيهاي المپيك است. مبارزات اين وزن روز سه شنبه 22 مردادماه برگزار مي شود. حامد ملك محمدي نماينده تيم ملي ايران در اين وزن است كه در گروه A در دور نخست با "سديچ" از اسلووني مبارزه خواهد كرد. وي در صورت برتري مقابل اين حريف اروپايي بايد در مبارزه دوم خود در يك ديدار دشوار با برنده مبارزه جودوكاران ژاپن و برزيل روبه رو شود. "تاكاشي اونو" دارنده سه مدال برنز مسابقات جهاني از ژاپن و "كاميلوتياگو" دارنده مدال طلاي المپيك 2000 سيدني(وزن 73 كيلوگرم) و طلاي 2007 جهان است. جودوكاران استوني، آمريكا، آلمان و آذربايجان نيز با وي همگروه هستند.

حسين قمي جودوكار وزن 90- كيلوگرم تيم ملي ايران روز چهارشنبه 23 مردادماه مبارزات خود را برگزار مي كند. در اين وزن 31 جودوكار حضور دارند كه قمي در گروه B در دور نخست با "اندري كازيوسناك" از بلغارستان مبارزه خواهد كرد. وي در صورت برتري در اين مبارزه در دور دوم با برنده ديدار "دانيل كلي" از استراليا و "هيروشي ايزومي" از ژاپن مبارزه مي كند. "ايزومي" دارنده مدال نقره آتن، برنز بازيهاي آسياي 2006 دوحه و مسابقات قهرماني آسيا در سال 2008 است. در اين گروه جودوكاران آمريكا، آرژانتين، روسيه و استراليا نيز حضور دارند. قمي در مسابقات جهاني برزيل با يك اخطار به ايزومي باخته بود.

در اين وزن دو مدعي جدي كسب مدال طلا يعني "ليلياس ايلياديس" دارنده مدال طلاي 2004 آتن (در وزن 81- كيلوگرم)، دو مدال نقره جهاني 2005 و 2007 جهان از يونان و "مارك هيوزينگا" از هلند كه مدال طلاي اين وزن در بازيهاي المپيك سيدني، مدال برنز بازيهاي المپيك آتن ، مدال برنز جهان در سال 2005 و مدال طلاي اروپا در سال 2008 را در كارنامه دارد در يك فينال زودرس بايد در گام نخست به مصاف هم بروند.

محمدرضا رودكي نماينده وزن 100+ كيلوگرم تيم ملي ايران آخرين جودوكار كشورمان است كه به روي تاتامي مي رود. وي روز جمعه 25 مردادماه مبارزات خود را برگزار مي كند. وي در گروه B دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر خواهد گذاشت. وي در دور دوم برنده ديدار "يوري ريباك" از بلغارستان و ""ماتياژ" از اسلووني را پيش رو دارد. برنده مبارزه "فيگوئرا" از پرتقال و""جانسون" از ايسلند نيز حريف بعدي رودكي خواهد بود. رودكي در صورت برتري در اين دو مبارزه براي سرگروهي با يكي از جودوكاران گرجستان، آمريكا يا سنگال ديدار مي كند.

رودكي در صورتي كه بتواند سرگروه شود براي رسيدن به بازي پاياني با نفر اول گروه A ديدار خواهد كرد. در گروه A كه به گروه مرگ معرفي شده است "تمنوف" روس، "ون درگسيت" هلندي، "ايشي ساتوشي" ژاپني و "بانچسي" ايتاليايي كه از مدعيان اصلي كسب عنوان قهرماني هستند، حضور دارند كه طبق قرعه "تمنوف" با "ون درگيست" و "ساتوشي" با "بانچسي" در دور اول با هم ديدار خواهند كرد. در اين وزن "تدي رنر" دارنده دو مدال طلاي جهان و اروپا در گروه C در دور دوم بايد با "تنگريف" ازبكستاني مبارزه كند.

رقابتهاي جودو در سالن ژيمناستيك دانشگاه پكن برگزار مي شود.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن