تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821397887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/مهم‌ترين پرسش روز چيست؟/ مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق: عدالت‌خواهي، مطالبه‌گري و نخبه‌پروري سياسي از پرسش‌ها و تكاليف بسيج است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /مهم‌ترين پرسش روز چيست؟/ مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق: عدالت‌خواهي، مطالبه‌گري و نخبه‌پروري سياسي از پرسش‌ها و تكاليف بسيج است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) درباره مهم‌ترين پرسش روز گفت: پرسش مهم بسيج انجام تكليف آن است و تكليفش هم از طرف رهبري مشخص شده كه جنبش نرم‌افزاري، عدالت‌خواهي و مطالبه‌گري است.

محمد ثنايي‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: هم‌چنين نخبه‌پروري سياسي و ايجاد تحليل سياسي براي دانشجويان از پرسش‌هاي ديگر بسيج است كه وظيفه دارد به اين موارد بپردازد و بنابراين گستره فعاليتش به يك موضوع محدود نمي‌شود.

وي افزود: با توجه به فعاليت‌هاي بسيج در موضوعاتي چون تجمع مقابل قوه قضائيه، برگزاري اردوهاي آموزشي در راستاي جنبش نرم‌افزاري، مذاكره با آمريكا يا فعاليت در عرصه انتخاب‌هاي مختلف بايد گفت كه پرسش خاص يا يك پرسش نمي‌توان براي بسيج مشخص كرد و در واقع بسيج محدوده خاصي ندارد.

اين فعال دانشجويي درباره دليل اهميت پرسش‌ها و تكاليف مطرح شده نيز گفت: مواردي چون عدالت‌خواهي ذاتا داراي ماهيت مهمي است كه از سوي مقام معظم رهبري هم مشخص مي‌شود.

وي افزود: اگر دانشجويي مي‌خواهد در آينده كشور نقش داشته باشد و تحليل سياسي نداشته باشد، به زمين مي‌خورد كه اين امر خطر جدي هم براي نظام است، اين جاست كه داشتن تحليل سياسي اهميت پيدا مي‌كند و در واقع مطالبه‌گري عدالت در داخل نظام، ضامن حفظ بقاي نظام است و وقتي عدالت را پي‌گيري مي‌كنيد مانع از استحاله شدن آن ارزش‌ها و آرمان‌هاي داخل نظام مي‌شويد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق ادامه داد: با توجه به اين كه دانشجويان وابستگي مادي ندارند و به خاطر اميال مادي دنبال شعاري نمي‌روند، هم‌چنين ملاحظات مسئولان را ندارند وظيفه عدالت‌طلبي به عهده قشر دانشجوي جامعه گذاشته مي‌شود.

وي درباره علت مهم بودن جنبش نرم‌افزاري نيز گفت: اگر ما از نظر علمي رشد داشته باشيم مي‌توانيم در ايجاد عدالت اجتماعي بسيار موفق باشيم و در واقع آينده نظام در ابعاد خارجي يا داخلي به رشد علمي ما وابسته است.

ثنايي‌فر با بيان اين كه گستره فعاليت‌هاي بسيج گستره فعاليت‌هاي انقلاب است، گفت: بسيج خود را مساوي انقلاب مي‌داند؛ بنابراين با توجه به اين كه آرمان و اهداف انقلاب يكي نيست وظايف و پرسش‌هاي بسيج هم محدوده خاصي ندارد.

انتهاي پيام
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن