تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817086203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار بوشهر: مطبوعات نقش مهمي در پويايي جامعه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار بوشهر: مطبوعات نقش مهمي در پويايي جامعه دارند
داخلي. فرهنگي. مطبوعات. خبرنگار.

استاندار بوشهرگفت: مطبوعات با طرح ديدگاههاي مختلف و فراهم كردن زمينه انعكاس عملكرد نظام، نقش مهمي در پويايي جامعه دارند.

ابوطالب شفقت روز پنجشنبه در نشست با مديران مسوول نشريات محلي استان بوشهر افزود: مطبوعات در پرداختن به مسايل‌مختلف بايد افزون برطرح مطالبات مردمي، جامعه را به آرامش و وحدت دعوت كنند.

وي اظهارداشت:جامعه اسلامي درون يك شناور است و هرچند اختلاف سليقه‌اي نيز باشد اما قرار است اين شناور با هدايت ولي امر مسلمين به مقصدي برسد تا ظهورامام زمان (عج) محقق شود.

استاندار بوشهر خطاب به مديران مسوول مطبوعات محلي بوشهر يادآور شد:
باتوجه به اينكه همه ما يك هدف داريم و آن‌هم تعالي جمهوري اسلامي است بايد با تعامل منطقي جامعه را براي رشد و بالندگي سوق داد.

شفقت اضافه كرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با حفظ ديدگاه خود اما نبايد روي برخي سليقه‌ها پافشاري كنند كه باعث شود تا اصل ماموريت خود را فراموش كنند.

وي گفت:مطبوعات همانند سنسور(هشداردهنده) شناور براي مديران دستگاههاي اجرايي عمل مي‌كنند تا كاستي‌ها را شناسايي و براي رفع آن اقدام كنند.

استاندار بوشهرافزود: باتوجه به اينكه ناخدا بايد كشتي را سالم به مقصد برساند قطعا اگر سنسور بد عمل كند آن را دور مي‌اندازد و يك سنسور برتري را جايگزين آن مي‌كنند.

شفقت يادآورشد:همه دستگاههاي اجرايي استان بوشهر نيز بايد با همين نگاه با مطبوعات و رسانه همكاري كنند.

وي گفت: محور هماهنگي، ارتباطات و تعاملات دولت با رسانه اداره ارشاد است و آن نيزبايد اين محوريت، پدريت و محبوبيت را بين خود و رسانه برقرار كند.

استانداربوشهربا بيان اينكه ارشاد اسلامي پدر رسانه است افزود:مرجع رد و يا تاييد صلاحيت و تقويت مطبوعات، ارشاد است و ارشاد وظيفه دارد كه نسبت به مطبوعات در يك مسيري عمل كند كه مطبوعات خوب، شاداب و فعال براي اطلاع رساني صحيح، مخلصانه، منتقدانه و مومنانه به منظور ايجاد آرامش در جامعه فضاي كار داشته باشند.

شفقت اظهارداشت: استراتژي ما استراتژي ظهور است، بايد خود را آماده كنيم براي ظهور امام زمان (عج) چرا كه ايران اسلامي نمونه‌اي از آغاز حركت براي رسيدن به تمدن بزرگ اسلامي در جهان است.

وي گفت: بايد در بوشهر كارهاي زيادي انجام دهيم،در سه سال اخير كارهاي زيادي انجام شده‌است اما با نيازمندي‌هاي مردم فاصله است.

استاندار بوشهر افزود:به‌رغم قابليت‌هاي متعدد استان بوشهر اما همچنان بيكاري وجود دارد و هنوز به نيازمندي‌هاي مردم در زمينه آب، برق و عمران پاسخ لازم داده نشده است.

رييس خانه مطبوعات استان بوشهر نيز گفت: ‪ ۱۱‬سال از فعاليت جدي مطبوعات در اين استان مي‌گذرد واينك ‪ ۲۷‬نشريه مجوز فعاليت دارند كه از اين شمار هفت نشريه در قالب سايت الكترونيكي نيز مطالب خود را ارائه مي‌دهند.

يونس قيصي زاده افزود: خانه مطبوعات استان بوشهر ‪ ۲۸۰‬نفر عضو دارد كه از اين شمار ‪ ۷۰‬نفر بيمه تامين اجتماعي هستند و از اين شمار نيز ‪ ۴۰‬نفر خبرنگار و مابقي عوامل فني هستند.

وي اضافه كرد: تاكنون ‪ ۴۰۰‬ساعت كلاس آموزشي براي ارتقاي سطح دانش تخصصي خبرنگاران مطبوعات استان بوشهر توسط خانه مطبوعات برگزار شده است كه نقش مهمي در بهبود كيفي كار رسانه‌اي ايفا كرده است.

وي با طرح برخي از مشكلات فراروي مطبوعات استان بوشهر از نماينده عالي دولت در استان بوشهر خواست با حمايت از مطبوعات به نشاط و بالندگي اطلاع رساني كمك كند. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن