تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802640487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بوستان کتاب تازه ترین آثار خود را روانه بازار نشر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تهران - موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تازه ترین آثار دینی و مذهبی خود را به بازار نشر عرضه کرده است. به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، کتاب ردپای خورشید (امام حسین (ع) از ولادت تا شهادت) نوشته مهدی محدثی از جمله کتاب های تازه منتشره این موسسه است که با قیمت ‪۳۰‬هزار ریال عرضه شده است.
اثر حاضر، ردپای خورشید را در دو فصل از ولادت تا امامت و از امامت تا شهادت پی گیری کرده است.
در بخشی از این کتاب آمده است: آنچه تاریکی ها را می زداید، ظلمت را در هم می شکند و به همه چیز و همه کس قابلیت دیده شدن می دهد، نور و روشنایی است؟ خورشید منبع عظیم این روشنایی است که پس از پایان شبی سیاه، با طلوع نویدبخش خود، صبحی سپید را به هستی هدیه می کند.
امام حسین(ع) خورشیدی عالمتاب است که در روزگار سیاه یزید درخشید، اما دیوسیرتان خواستند به خیال خام خود، جلوی روشنگری او را بگیرند.
خورشید را سر بریدند و بر نیزه کردند؟ غافل از آن که خورشید هر چه بالاتر رفت، پرتو پرفروغ آن، از کوچه پس کوچه های کوفه گذشت و شام و حجاز و سپس دنیا را روشن کرد.
* کتاب نگاهی کوتاه به زندگی حضرت زینب کبری (س) نوشته آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی نیز از دیگر آثار این موسسه است که گوشه ای از شخصیت حضرت زینب (س) این آینه صبر و ایثار را به خوانندگان معرفی کرده است.
در بخشی از این کتاب که با قیمت ‪۱۸‬هزار ریال ارایه شده، می خوانیم: زینب (س) شکیبا زن شجاع و عالمی بود که مردان مرد در برابر خرد و دلیری و رادی و صبوریاش سر تسلیم فرود آوردند؟ زنی که چون خطبه میخواند گویی علی مرتضی (ع) است و چون سکوت میکند گویی فاطمه زهرا (س) است.
* کتاب زن درآینه عرفان به قلم محمد امین صادقی ارزگانی نیز به تازگی از سوی موسسه بوستان کتاب با قیمت ‪۴۶‬هزار ریال در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
در بخشی از این کتاب آمده است: شناخت زن با رویکرد عرفانی و تحلیل ساحت های وجودی و شخصیت معنوی او از نظرگاه آموزه های عرفان اسلامی، در واقع رویکردی نو در باب انسان شناسی تلقی می شود.
در این باره پرسش های بسیاری مطرح است که در این اثر سعی شده پاسخ آن ها از منظر عرفان اسلامی، بویژه از آن نظر که خاستگاه وحیانی دارد، در پنج فصل کلیات، جایگاه زن در نظام خلقت، زن و مقامات معنوی و عرفانی، زن و خانواده، زن و زندگی اجتماعی بازشناسی شود.
* کتاب مصاف بی پایان با شیطان نوشته فتح الله نجارزادگان از دیگر محصولات این موسسه در دو بخش شناخت دشمن و کارزار با دشمن تدوین شده تا خوانندگان را از دشمن دیرین آدمیان (شیطان) و تواناییهای آنان برای کارزار با او آگاه سازد.
نویسنده در این کتاب کوشیده جنبههای تربیتی، بویژه هشدارهای قرآن و اهلبیت علیهم السلام را طرح کند و در این راه از تمثیل، شعر و داستان بهره گرفته است.
در گزیده ای از این کتاب می خوانیم: راهیان کوی دوست، تا دل از اغیار بر نکنند و شستوشویی نکنند و غبار از دل نروبند، به جانان رهنیابند و چنین سلوکی مستلزم دشمنشناسی است.
* کتاب مبانی مشروعیت حکومت: نظریه ابوالحسن ماوردی به قلم همت سهراب پور در زمره دیگر محصولات موسسه بوستان کتاب در بازار نشر است که با قیمت ‪۴۵‬ هزار ریال عرضه شده است.
در این کتاب با بیان اینکه مبحث مشروعیت سیاسی در شمار غامض ترین مباحث علوم سیاسی تلقی می شود، در خصوص هدف این نوشتار آمده است: تبیین مبانی مشروعیت حکومت از دیدگاه نامورترین نظریه پرداز فقه سیاسی اهل سنت، ابوالحسن ماوردی (متوفی ‪۴۵۰‬ه .) از جمله اهداف مدنظر در این کتاب است.
کتاب حاضر، علاوه بر ارایه و تحلیل دیدگاه های ماوردی، با مراجعه به آرای سایر علمای اهل سنت، یک بازسازی تاریخی از نگرش های متفکران اهل سنت ارایه کرده است.
از مباحث اصلی این کتاب می توان به تعیین کننده حق حاکمیت، ضرورت تشکیل حکومت، تشخیص دهنده حق حاکمیت، دارنده و اعمال کننده حق حاکمیت، روش های روی کار آمدن حکومت و تداوم و استمرار آن و رابطه مشروعیت و کارآمدی آن اشاره کرد.
کتاب های ولایت فقیه به زبان ساده، عشق برتر و گامی در مسیر نوشته جواد محدثی، جلدهای ‪۱۰‬تا ‪۱۴‬ترجمه و شرح المکاسب شیخ مرتضی انصاری و محی الدین فاضل هرندی و شیعه در اسلام نوشته آیت الله سیدمحمد حسین طباطبایی و سید هادی خسروشاهی از دیگر کتاب های تازه منتشره موسسه بوستان کتاب است فراهنگ** ‪۱۵۸۸**۱۸۸۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن