تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسل جدید مشاوره املاک در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: در صورتی که قصد فروش، اجاره یا خرید یک ملک را داشته باشید، در اولین قدم چه ‌می‌کنید؟ آیا همانند خیلی از افراد نیازمندی‌های روزنامه‌ها را انتخاب می‌کنید یا به سراغ مشاورین املاک می‌روید و دست به دامن آن‌ها می‌شوید؟ چنین روش‌هایی علاوه بر پرهزینه بودن درجه موفقیت آمیز بودن کمتری هم دارند. اما بایستی بدانید علاوه بر این روش‌های سنتی راه‌های بهتری نیز وجود دارد استفاده از پایگاه اینترنتی که اطلاعات برای خرید، فروش، اجاره و رهن انواع آپارتمان، خانه، دفتر، مغازه و... به صورت دسته بندی شده در آن موجود باشد قطعاً بهترین و به صرفه‌ترین راه است. محلی را فرض کنید که کلیه اطلاعات املاک ایران در آن به طور رایگان موجود باشد و شما نیز بتوانید اطلاعات جدید به آن بیفزایید. در این ترفند قصد داریم نسل جدید مشاوره املاک از طریق اینترنت را برای شما بازگو نماییم تا دیگر از روش‌های سنتی بی‌نیاز شوید و زودتر و راحت‌تر به مقصود خود برسید. سایت «مشاور» به نشانی http://www.moshaver.com این پایگاه جامع است که هم اکنون به معرفی آن خواهیم پرداخت.




در ابتدا بایستی بدانید سایت‌های اینترنتی مختلفی وجود دارند که به طور پراکنده اطلاعات مربوط به املاک در آن وجود دارد.
اما سایتی که ما قصد داریم آن‌‌ را برای استفاده شما معرفی کنیم سایت «مشاور» به نشانی http://www.moshaver.com است.
در این سایت کلیه اطلاعات املاک شامل آپارتمان، دفتر کار، خانه، مغازه، انبار، ویلا، باغ، زمین، دامداری، کارخانه و... جهت فروش، اجاره و رهن موجود می‌باشد.
بازدیدکنندگانی که به سایت مشاور مراجعه می‌کنند بر 3 دسته هستند: افرادی که قصد خرید یا اجاره ملک را دارند، افرادی که خود قصد ثبت ملک جهت فروش یا اجاره را دارند و نهایتاً مشاورین املاکی که قصد دارند اطلاعات مربوط به بنگاه مشاور املاک خود را در این سایت درج نمایند.
پس از ورود به سایت مشاور، با نقشه ایران روبرو خواهید شد (ترفندستان) که با انتخاب هر یک از استان ها میتوانید لیست کلیه املاک ثبت شده در شهرهای استان را مشاهده نمایید.
اما جهت جستجوی دقیق‌تر املاک میتوانید از بخش «جستجو» که در نوار بالای سایت قرار دارد استفاده کنید. کافی است اطلاعات مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا ملک‌های مطابق با نتیجه جستجوی شما ظاهر شود. با انتخاب گزینه «جستجوی دقیق» نیز میتوانید اطلاعات جزئی‌تری نظیر متراژ ملک را نیز جهت جستجو انتخاب کنید.
پس از مشاهده نتیجه جستجوی املاک، با انتخاب گزینه «اطلاعات بیشتر...» مربوط به هر ملک می‌توانید جزئیات مربوط به ملک را مشاهده کنید. علاوه بر آن اطلاعات تماس جهت تماس با فردی که این ملک را در سایت ثبت کرده است موجود می‌باشد.
همچنین اگر قصد سپردن و ثبت ملک در سایت را داشته باشید کافی است در بالای سایت بر روی اضافه کردن (سپردن) ملک کلیک کنید. در این صفحه می‌توانید بدون دردسرهایی نظیر عضویت به طور رایگان اطلاعات مربوط به ملک خود را تا جزئی‌ترین موارد درج نمایید. پس از این کار بر روی دکمه «ثبت» کلیک نمایید. در صورت درج اطلاعات به صورت صحیح، ملک به طور موفقیت‌آمیز در بانک اطلاعاتی سایت ثبت خواهد شد و بلافاصله اطلاعات آن در سایت قابل مشاهده خواهد بود.
همچنین اگر شما یک بنگاه مشاوره املاک دارید می‌توانید با استفاده از سایت مشاور کلیه اطلاعات املاکی که در اختیار دارید را در این سایت وارد کنید تا از این طریق سایر افراد را در سراسر ایران از املاک خود آگاه کنید. بدین منظور کافی است از بالای سایت گزینه عضویت مشاورین املاک را انتخاب کنید و با پر کردن فرم به طور رایگان به این سایت بپیوندید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن