تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816460301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‌اجازه انجام پروازها فقط در صورت فراهم‌بودن شرايط قانوني صادر مي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: حميد بهبهاني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» در توضيح نقل‌قولي كه از وي در برخي رسانه‌ها منتشر شده است مبني بر اينكه "اجازه صدور پرواز حتي در شرايط نامساعد به دليل فشار مردم است "، اظهار داشت: هنگام بروز سانحه هوايي دلخراش بوئينگ 727 ايران‌اير در نزديكي اروميه، اينجانب به اتفاق جمعي از مديران وزارتخانه براي افتتاح پروژه ملي محور ياسوج - بابا‌ميدان عازم شهر ياسوج بود‌م كه پس از اطلاع از وقوع اين سانحه، به دليل اهميت موضوع و در راستاي بررسي بيشتر جوانب اين حادثه بلافاصله تغيير مسير داده و به سمت اروميه حركت كرديم.
وي ادامه داد: اينجانب در محل وقوع حادثه و نيز هنگام عرض تسليت به بازديد‌كنندگان اين سانحه، اعلام كردم كه حجم تقاضاي سفر با ناوگان هوايي در كشور ايران بسيار بالا است و وزارت راه و ترابري نيز تلاش مي‌كند با نوسازي و افزايش ناوگان هوايي به اين حجم بالاي تقاضا پاسخ دهد.
وزير راه و ترابري با انتقاد از سوء‌تفاهم و سوء‌برداشت‌هاي ايجاد شده در خصوص اين اظهارنظر خود، تاكيد كرد: در تمامي پروازهاي ناوگان هوايي كشور تا تمامي استاندارد‌ها و شرايط ايمني پرواز به طور كامل آماده نباشد، به هيچ عنوان اجازه پرواز صادر نمي‌شود.

به گزارش فارس بنا به ادعاي برخي خبرگزاري‌ها، وزير راه و ترابري درباره اين‌ كه مجروحان سانحه بوئينگ 727 هما گله دارند كه چرا با وجود نامساعد شرايط جوي به اين هواپيما اجازه پرواز داده شد؟ گفته بود: مردم فشار مي‌آورند؛ هم اكنون هم دوباره مسافران مي‌خواهند يك فروند ايرباس را با فشار از فرودگاه مهر‌آباد به مقصد اروميه پرواز دهند؛ در حالي كه مي‌گويم من از آنجا مي‌آيم و هوا مساعد نيست اما مسافران بازهم درخواست پرواز دارند و كوتاه نمي‌آيند؛ اطلاع رساني در خصوص شرايط جوي صورت مي‌گيرد اما مردم براي برقراري پرواز فشار مي‌آورند‌.
به گزارش فارس يك فروند بوئينگ 727 ايران‌اير ‌يك‏شنبه‏شب هفته جاري پس از يك ساعت تاخير، فرودگاه مهر‌آباد را به مقصد اروميه ترك كرد؛ پس از آنكه خلبان اين پرواز ( كاپيتان دادرس) نتوانست به علت شرايط نامساعد جوي در فرودگاه اروميه فرود آيد، مجبور به بازگشت به تهران شد.
در حين بازگشت به علت شرايط نامساعد جوي خلبان مجبور به فرود در نزديكي يكي از روستاهاي حاشيه شهرستان اروميه شد كه به دنبال بروز اين حادثه 77 نفر از هموطنان و مسافران اين پرواز جان باختند.
اين پرواز حامل 94 نفر مسافر شامل 92 نفر بزرگسال و 2 نوزاد و 16 كروي پروازي بوده است.
‌به گزارش فارس بلافاصله پس از وقوع اين سانحه وزير راه و ترابري به نمايندگي از رييس‌جمهور در محل حادثه حضور يافت و به بررسي علت وقوع اين حادثه پرداخت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن