تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرعه کشي ششمين مرحله حساب هاي جاري 24 بانک سامان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: خبرگزاري آريا- ششمين مرحله قرعه کشي هاي حساب هاي جاري24بانک سامان، روز دوشنبه 20/10/89، با حضور نمايندگان دادستاني ، وزارت اقتصاد و دارائي، بانک مرکزي، رييس هيئت مديره و مديران بانک سامان برگزار شد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، اين دومين قرعه کشي است که در ماه دي ماه پس از برگزار مي شود و در حقيقت مربوط به بازه زماني 11 تا 30 آذر ماه بوده است.
در اين برنامه در ابتدا پس از تلاوت قرآن مجيد و خير مقدم مديريت امور بازاريابي و روابط عمومي، گزارشي مجمل از روند حساب هاي جاري24 از ابتداي آذرماه88 تاکنون ارائه گشت.
بر اساس گزارش مذکور، روند افتتاح حساب هاي جاري24، روندي رو به رشد داشته است و به طور ويژه در دوره پيشين يعني طرح عيد تا عيد با روند رو به افزايشي مواجه بوده ايم.
قرعه کشي يک کمک هزينه خودرو به ارزش 250 ميليون ريال به صورت سيستم گردونه و گوي برگزار شد و سپس 10 برنده جوايز 10ميليون ريالي نيز در قالب سيستم گردونه و گوي شناخته شدند و در نهايت نيز 50عدد کارت هديه به ارزش5.000.000ريال بين دارندگان کارت هاي جاري 24 قرعه کشي شد.
علاقه مندان جهت اطلاع ازاسامي برندگان مي توانند به سايت بانک سامان به آدرس http://www.sb24.com مراجعه نمايند و در صورت داشتن هرگونه پرسش مي توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره تلفن6422-021تماس داشته باشند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن