تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814298923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بنیاد شهید اعلام کرد: توزیع ‪۱۵۰‬هزار فلش کارت ترجمه قرآن کریم وی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تهران - مدیر کل فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به منظور ترویج فرهنگ روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، حدود ‪۱۵۰‬هزار فلش کارت ترجمه میان خانواده های شاهد و ایثارگر توزیع شده است. محمدرضا گروسیروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود:
هر فلش کارت ترجمه قرآن کریم حاوی یک هزار کلمه است که با یادگیری این کلمات، ترجمه ‪۷۰‬درصد از قرآن برای خانواده های شاهد و ایثارگر میسر می شود.
این مقام مسوول در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در مرحله دوم این طرح، ‪۵۰۰‬هزار و در مرحله سوم، یک میلیون فلش کارت ترجمه میان خانواده های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
گروسی توضیح داد: هزار و ‪۲۰۰‬لغت در قرآن کریم در مجموع حدود ‪۶۰‬هزار بار تکرار شده است و که با یادگیری این لغات، توانایی ترجمه حدود ‪۷۰‬درصد قرآن کریم ایجاد می شود.
مدیر کل امور فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این فلش کارت ها به تعداد ‪۶۴‬برگه دو رو با کاغذ گلاسه، طراحی زیبا و سبک تهیه شده که در یک طرف آن لغت به همراه تعداد تکرار آن در قرآن و در طرف دیگر، معنی لغت قید شده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن