تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815373995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداری کرج در نخستین روز برفی تمام تجهیزات خود را به کار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: شهردار کرج در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج از آمادگی کامل شهرداری کرج برای استقبال از فصل سرما خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی جلسات متعددی در راستای آمادگی کامل این مرکز برای مواجهه با بحرانهای احتمالی برگزار شده است. سیدعلی آقازاده گفت: از حدود ساعت یک بامداد امروز به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و لغزندگی معابر، عملیات شن پاشی و ریختن محلول آب و نمک به ویژه در مناطق شمالی شهر آغاز شد تا خللی در عبور و مرور شهروندان ایجاد نشود.
این مسئول با اعلام اینکه مشکل خاصی در زمینه آبگرفتگی معابر پیش نیامده است، افزود: آبگرفتگی جزئی نیز در برخی معابر، به دلیل ریختن زباله و پسماند در جوی آب ایجاد شده بود که با تلاش اکیپ های مستقر خدمات شهری، رفع شد.
این مسئول با بیان اینکه نقاط دارای معضل آبگرفتگی در این کلانشهر شناسایی شده است، گفت: متاسفانه حجم وسیعی از آبگرفتگی های موجود در شهر بدلیل دور ریز زباله درون جوی ها و کانالهای موجود در شهر است در این راستا با پیگیریهای انجام شده لایروبی کانالها،انهار و کلیه مسیل های موجود به منظور افزایش توان بهره وری از شبکه موجود و هدایت آبهای سطحی در دستور کار قرار گرفت همچنین بیش از ۱۴۰ نقطه شهر که با معضل آبگرفتگی مواجه بودند شناسایی و رفع مشکل شده اند.
وی افزود: عملیات برف روبی با بکارگیری کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در حال انجام است. آقازاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: با پیش بینی های انجام شده نقاط حساس قبل از شروع بارش شناسایی شدند و با استقرار کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روبی هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی مناطق مختلف کرج گزارش نشده است.
شهردار کرج با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای مقابله با فصل سرما ادامه داد: در این راستا ۱۰ هزار تن ماسه و نمک مورد نیاز در تمام مناطق شهرداری کرج ذخیره شده همچنین ۲۰۰ هزار کیسه ماسه و نمک جهت استقرار در معابر عمومی تهیه شده است.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات زمستانی از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و لجن کش مهیاست تا در مواقع ضروری به کار گرفته شود.
آقازاده تاکید کرد: استقرار نیروهای خدماتی مجهز به ادوات و تجهیزات لازم در نقاط مختلف شهرهمچنین نظارت مستمر مسیر هدایت آبهای سطحی، انجام آموزشهای شهروندی مرتبط با این موضوع از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
شهردار کرج در پایان از شهروندان خواست تا ضمن همکاری بیشتر با عوال خدمات شهری در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل کرده تا نیروهای خدماتی به سرعت در محل مورد نظر حضور یابند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن