تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرقت از اماكن تجاري مناطق مختلف پايتخت به ارزش 5/1 ميليارد تومان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: سرقت از اماكن تجاري مناطق مختلف پايتخت به ارزش 5/1 ميليارد تومان
خبرگزاري آريا- رييس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري اعضاي 6 نفره اي كه به 80 فقره سرقت از اماكن تجاري مناطق مختلف تهران اعتراف كردندخبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،از اسفند سال گذشته تا اوايل ارديبهشت سال جاري در پي وقوع چند فقره سرقت از اماكن تجاري و انبار در محدوده پايگاه 7 پليس آگاهي تهران بزرگ،تيم ويژه اي از كارآگاهان تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز كردند.

سرهنگ "غياثوند"رييس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ در رابطه اظهارداشت: كارآگاهان با انجام تحقيقات نامحسوس موفق شدند واسطه فروش اموال مسروقه سارقان به مالخرها به نام "فخرالدين "را شناسايي و وي را طي يك عمليات ضربتي دستگير كنند.

متهم در بازجويي هاي پليسي ابتدا منكر هر گونه رابطه اي با اعضاي باند بود اما هنگامي كه برخي از اموال مسروقه در منزلش كشف شد به همكاري با اعضاي اين باند اعتراف كرد.

رييس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تنها 5 مورد از اين سرقت ها در سال 86 انجام شده و مابقي مربوط به سال هاي گذشته است.

غياثوند گفت:با اعترافات متهم، ماموران آگاهي موفق شدند پس از شناسايي 6 عضو اصلي باند به نام هاي "كمال"،"شادالله"،"يعقوب"،"علم قلي"،"بهنام"و"حسن"،آنها را طي چند عمليات جداگانه دستگير كنند.

وي همچنين به دستگيري مالخران اموال مسروقه به نام هاي "رضا"،"درويش"،حميد"،غضنفر"و "ژان" اشاره كرد.

سرهنگ غياثوند تصريح كرد: متهمان در تحقيقات پليسي به بيش از 80 فقره سرقت از مغازه،انباركالا،كارگاه هاي صنفوف مختلف اعم از فرش فروشي،لوازم يدكي،پارچه فروشي در اطراف بازار،مناطق شرق،شمال و مركز تهران با استفاده از تاريكي شب اعتراف كردند.

وي به شناسايي كليه مالباختگان اين سرقت ها اشاره كرد.

رييس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ ارزش اموال مسروقه را يك و نيم ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: سارقان بخشي از اموال به ارزش بيش از 500 ميليون تومان را به فروش نرسانده بودند و آنها را در دو انبار جداگانه نگهداري كرده بودند تا در زمان مورد نياز به فروش برسانند.

وي خاطرنشان كرد: در 4 فقره سرقت از انبارها ،سارقان با تطميع نگهبانان اقدام به سرقت كردند.

سرهنگ غياثوند ضمن هشدار به صاحبان اماكن تجاري و انبارها از آنها خواست در صورت نگهداري اشياء قيمتي حتماً به سيستم هشدار دهنده ، دوربين هاي مداربسته و دزدگير مجهز شوند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: سارقان از اماكني كه مجهيز به دوربين مدار بسته و يا زنگ اخبار بود،سرقت نمي كردند.

وي از صاحبان اماكن تجاري خواست حين استخدام نگهبان و سرايدار به پليس آگاهي مراجعه كنند تا سابقه سوءپيشينه متقاضيان كار مشخص شود.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن