تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812843593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط مسوول خصوصي‌سازي اين بانك تشريح شد:آخرين وضعيت خصوصي‌سازي بانك صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: توسط مسوول خصوصي‌سازي اين بانك تشريح شد:آخرين وضعيت خصوصي‌سازي بانك صادرات
ليلا اكبرپورعكس: آكو سالميدكتر حميد برهاني، مديرعامل بانك صادرات ايران رشد تسهيلات‌دهي اين بانك در 4 ماه اول امسال را 2هزار ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: حجم منابع بانك صادرات ايران به 200هزار ميليارد ريال در مقابل 193هزار ميليارد ريال مصارف رسيد.


برهاني كه در نشست روز خبرنگار با اصحاب رسانه‌ها در ساختمان مركزي اين بانك حضور داشت، سهم مطالبات معوق بانك صادرات را 5/10درصد اعلام كرد و خاطرنشان ساخت: اين مطالبات از طريق روش‌هاي بسيار محافظه‌كارانه و دقيق شناسايي شده و صورت‌هاي مالي اين بانك در فرآيند خصوصي‌سازي بسيار شفاف است.
او ميزان آخرين اضافه برداشت بانك صادرات از حساب بانك‌مركزي را 2هزار و 600ميليارد ريال بيان كرد و ادامه داد: حجم چك‌پول‌هايي كه توسط بانك صادرات در كشور منتشر شده معادل 14هزار ميليارد ريال است.
به گفته او سهم عقود مشاركت از تسهيلات اعطايي بانك‌ صادرات ايران 40درصد است.
برهاني درخصوص تهيه فهرست ممنوع‌الخروج‌هاي بدهكار اين بانك گفت: شعار بانك صادرات ايران مشتري‌مداري و حمايت از مشتريان در روزهاي سخت است، اما چنانچه مشتري از روي عمد قصد ايفاي تعهدات را نداشته باشد نامش به بانك مركزي ارسال خواهد شد كه البته تعداد اين افراد در ميان مشتريان بانك صادرات بسيار اندك است.
او درخصوص حذف اعتبار در حساب‌هاي جاري توسط بانك مركزي و جلب رضايت مشتريان توسط بانك صادرات گفت: اين بانك از طريق ارائه ساير سرويس‌هاي مطلوب به ويژه خدمات بانكداري الكترونيك درصدد جلب رضايت مشتريان است.
به گفته مديرعامل بانك صادرات ايران حجم سپرده‌هاي قرض‌الحسنه اين بانك به 20هزار ميليارد ريال رسيده كه با كسر 20درصد آن از 16هزار ميليارد خالص سپرده‌هاي قرض‌الحسنه حدود 9هزار ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.
برهاني در خاتمه درخصوص مديريت صحيح منابع و مصارف در شبكه بانك صادرات خبر داد و گفت: شعب بايد بتوانند در ميزان سپرده‌ها و اعطاي تسهيلات خود توازن برقرار كرده و بتوانند به ميزان منابع دريافتي تسهيلات پرداخت كنند.
EPS بانك صادرات 298ريال
دكتر ارجمندي، مسوول خصوصي‌سازي بانك صادرات و مدير امور مالي اين بانك نيز روز گذشته در نشست ياد شده حضور داشت و آخرين وضعيت عرضه سهام بانك صادرات ايران در بورس اوراق‌بهادار را تشريح كرد.
او با يادآوري اين كه در راستاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري و اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي بانك صادرات ايران 80درصد سهام خود را كه با شرايط 5درصد براي كاركنان و 5درصد كشف قيمت و 70درصد مابقي به صورت بلوكي واگذار مي‌شود، گفت: در اين راستا مديريت بانك با جديت موضوع را پيگيري نموده و با توجه به مسائل بزرگ و اساسي در بانك‌هاي دولتي خاصه بانك صادرات با قدمت 55 ساله طبيعي است كه در يك دوره زماني كوتاه اين امر محقق نشود.
او افزود: در تاريخ 25/10/86 هيات پذيرش بورس و اوراق بهادار پذيرش و درج نام بانك در فهرست تابلوي اصلي بورس را با 19 شرط مورد تصويب قرار داد.
بعد از آن مديرعامل بانك صادرات با نگاه اقتصادي باز و پيشتازي در اين زمينه‌ها كه عموما بانك صادرات در هر مرحله در بانكداري ايران پيشگام و اولين بوده است، توانست در مرحله بعدي در تاريخ 22/1/87 عمده اين موضوعات را رفع و به 10 بند رسانده و سپس در تاريخ 13/3/87 تمامي موارد به شركت بورس ارسال و فقط 2 بند كه مربوط به دولت است هنوز باقي مانده است. ارجمندي ادامه داد: اهم مواردي كه غير از صورت‌هاي مالي و بندهاي اساسي مالي كه توسط بانك انجام شده صورت گرفته عبارتند از اصلاح اساسنامه كه مجمع فوق‌العاده بانك‌ها در تاريخ 17/1/87 تشكيل و به امضاي وزراي مربوطه رسيده است.
همچنين بحث درج نام در سازمان بورس و صورت‌هاي مالي سال 86 و EPS بانك براي سال 86 كه در سايت بورس قرار گرفته است.
مدير امور مالي بانك صادرات در خصوص تاريخ عرضه سهام اين بانك گفت: ابتدا به گفته مديرعامل سازمان خصوصي‌سازي در تاريخ 17 تير ماه اعلام شده بود كه با توجه به عدم عرضه سهام‌ قبل از بانك صادرات از جمله بانك ملت و مخابرات اين تاريخ به تعويق افتاده است كه نهايتا در آخرين اطلاعات ارسالي مقرر شد تا پايان شهريور و پس از واگذاري سهام مخابرات، 5درصد اوليه سهام بانك صادرات براي كشف قيمت در بورس عرضه شود.
او ادامه داد: در اين خصوص سازمان خصوصي‌سازي و بورس اقدامات اوليه را انجام داده و منتظر تكميل اين 2 بند هستند كه در اختيار دولت مي‌باشد و به زودي اين سهام با حمايت دولت و جديت مديرعامل بانك قابل عرضه خواهد بود.
ارجمندي با يادآوري اينكه بانك صادرات ايران تنها بانك كشور است كه 30 بانك جداگانه در 30استان كشور به صورت زيرمجموعه خود دارد، گفت: تلفيق صورت‌هاي مالي 30 بانك زيرمجموعه با صورت‌هاي مالي بانك تهران و 22 شعبه خارج از كشور در كنار حساب‌هاي شركت‌هاي تابعه، كار بسيار مشكلي است.
به گفته ارجمندي EPS سال 86 بانك صادرات كه به بورس اعلام شده 298ريال است و پيش‌بيني سود هر سهم براي سال‌مالي 87 منوط به تصويب صورت‌هاي مالي توسط سازمان حسابرسي كشور است.
خدمات الكترونيك
خراساني، مدير طرح و برنامه بانك صادرات ايران نيز درخصوص آخرين دستاوردهاي الكترونيكي اين بانك گفت: براساس جدول مقايسه‌اي كه توسط بانك مركزي ايران منتشر شد بانك صادرات ايران از نظر حساب‌هاي online در بين ساير بانك‌هاي تجاري داراي رتبه اول است.
او افزود: تعداد حساب‌هاي online اين بانك بيش از 16ميليون و 820هزار حساب است كه بعد از آن بانك ملي ايران با 6ميليون و 960هزار حساب online در رتبه دوم قرار دارد.
خراساني با بيان اينكه تعداد شعب online اين بانك 3هزار و 266شعبه است، افزود: رتبه بانك صادرات ايران از نظر تعداد خودپرداز، پايانه فروش و تعداد كل تراكنش‌ها در ميان بانك‌هاي تجاري كشور اول است.
به گفته مدير طرح و برنامه بانك صادرات ايران، اين بانك همچنين از نظر تعداد مشتريان خدمات تلفن‌بانك، تلفن همراه و مشتركان اينترنتي نيز در ميان بانك‌هاي تجاري كشور رتبه اول را دارا است.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن