تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور رئيس جمهور برگزيدگان بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي قرآن مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: با حضور رئيس جمهور برگزيدگان بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي قرآن مشخص شدند
بخش خبري شهرستان : برگزيدگان بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي قرآن جمهوري اسلامي ايران شامگاه سه شنبه مشخص شده و هداياي خود را از دست رئيس جمهوري اسلامي ايران دريافت كردند.
در اين دوره از مسابقات صالح اطهري فرد از ايران و علي حسن صالح از لبنان در رشته قرائت و كريم عيسي خورشيدي از ايران احمد عدنان عبدالرزاق از عراق و انس عيسي احمد العمادي از بحرين در رشته حفظ كامل قرآن كريم به عنوان نفرات برگزيده معرفي شدند.
به گزارش ستاد خبري معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه در رشته قرائت نيز صالح اطهري فرد از ايران و علي حسن صالح از لبنان موفق به دريافت يك جلد كلام الله مجيد. لوح تقدير تنديس مسابقات و جايزه نقدي شدند.
همچنين در رشته حفظ كامل قرآن كريم عيسي خورشيدي از ايران احمد عدنان عبدالرزاق از عراق انس عيسي احمد العمادي از بحرين محمد محمدموسي يونس از ليبي فبريد يونس از اندونزي به عنوان نفرات اول تا پنجم برگزيده شدند.
در رشته مقاله نويسي نيز بدون رتبه بندي از دكتر احمد عبدالرحيم احمد عبدالرحمن السياح و رجب عبدالمنصف عبد المفتاح المتناوي از كشور مصر احسان كوثري نيا كمال صحرايي بهرام اخوان كاظمي زهرا اخوان صفايي از ايران و دكتر كفاح الحداد از عراق تقدير شد.
به گزارش واصله رئيس جمهور در مراسم اختتاميه مسابقات قرآن با بيان اين كه « قرآن كتاب هستي هدايت و جامع همه حقايق است » گفت : قرآن كتاب علم و جهاد و زندگي سعادتمند است .
احمدي نژاد افزود : قرآن كتاب هدايت براي متقين است و ايمان به غيب اولين مشخصه متقين است .
وي اضافه كرد : ايمان به غيب حقيقي است كه همه انبيا به آن وعده داده اند و آن خليفه الله و انسان كامل است كه ايمان به او يعني ورود به عرصه هدايت و دست انداختن به حبل الله المتين .
وي يادآور شد : عترت تجسم قرآن و عينيت آن است و اگر عترت نباشد قرآن مفهومي ندارد عترت و قرآن از يكديگر جدايي ناپذيرند و تا ابد دو روي يك سكه اند.
رئيس جمهور گفت : امام (ع ) يعني تجلي قرآن و قرآن بدون امام ظلمات در ظلمات است . « قرآن » معلم راهنما و هدايتگر مي خواهد و « امام » معلم هدايتگر دستگيركننده و تجلي قرآن است .
احمدي نژاد افزود : ورود به قرآن بدون امام ره به جايي نخواهد برد و محال است كسي بدون توسل به غيب هستي و توسل به اهل بيت (ع ) بتواند از قرآن بهره كافي ببرد.
وي در پايان تاكيد كرد : قرآن طريق هدايت همه است و مخاطبش عام مي باشد و براي هدايت همه بشريت آمده است .
بنابراين گزارش در پايان بيست و پنجمين دوره مسابقات بين المللي حفظ و قرائت قرآن كريم جوايز نفيسي توسط رئيس جمهور به برگزيدگان در سه رشته حفظ قرائت و مقالات قرآني اهدا شد.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن