تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816312994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تازه ها
سردبير روزنامه اعتماد ملي استعفا كرد
ابوالفضل شكوري سردبير روزنامه اعتماد ملي در نامه اي به مهدي كروبي صاحب امتياز اين روزنامه از سمت خود استعفا كرد. شكوري در نامه خود به كروبي با انتقاد شديد از رفتارهاي برخي مديران روزنامه كه وي از آنها به عنوان از ما بالاتران ياد كرده است از وي خواسته است تا نخستين روزهاي شهريور ماه سال جاري فردي را معرفي نمايد تا مديريت و مسووليت روزنامه تحويل وي شود. وي در اين نامه مشكلات پيش آمده در ماه هاي اخير در اين روزنامه را دسته گل از ما بالاتران عنوان و از ادامه فعاليت در اين روزنامه عذرخواهي كرد.
پرچم آمريكا وانگليس در پاركهاي تهران !
دارت هايي كه براي بازي در ايستگاههاي شادماني شهرداري تهران در اختيار مردم قرار گرفته با نقش پرچم آمريكا و انگليس است ! به گزارش سايت البرز شهرداري تهران در ايستگاه هاي شادماني كه در ايام تابستان در پارك هاي بزرگ تهران برپا كرده است دارت هايي را براي پرتاب به سوي سيبل در اختيار مردم قرار داده كه بر روي پره هاي اين دارتها پرچم آمريكا و انگليس نقش بسته است . اين در حالي است كه اگر قرار بود پرچم آمريكا و انگليس در اين بازي گنجانده شود بايد بر روي سيبل دارت نقش مي بست نه پره هاي دارت .
ابتذال در پشت صحنه فيلم ها
چندي است بلوتوثي از آوازخواني (م .الف ) هنرپيشه زن سينما و سيما در جمع بازيگران يك سريال تلويزيوني بين تلفن هاي همراه رد و بدل مي شود كه پشت پرده هاي ديگري را از پشت صحنه برخي اعمال تضعيف كننده جامعه هنري كشور نمايان مي كند. به گزارش سايت البرز نيوز در اين فيلم چند دقيقه اي وي كه از بازيگران طنز سريال هاي تلويزيوني در كنار يك نوازنده ساز ترانه هاي كوچه بازاري مي خواند و برخي بازيگران سريال هاي تلويزيوني نيز از جمله (س .گ ) و (ي .ت ) وي را همراهي مي كنند. اينگونه رفتارها از سوي برخي هنرپيشگان سينما و سيما اگر چه در محافل خصوصي انجام مي شود اما اطلاع از تكثير فيلمبرداري هاي آشكار و هماهنگ شده و البته مخفي برخي ميهمانان همين محافل و انتشار روزانه اخبار و گزارش هاي متعدد از ورود به حريم خصوصي برخي هنرمندان بي ترديد جاي هيچ گونه شك و شبهه اي را در خصوص اشتباه خود اين افراد باقي نمي گذارد. گفتني است از اين بازيگر سريال « طلاق در وقت اضافه » بر روي آنتن شبكه 5 سيما رفته است . به جاست صدا وسيما ضمن دقت و وسواس بيشتر نسبت به انتخاب بازيگران در مجموعه هاي تلويزيوني داشته باشد همچنين با نظارت بيشتر بر پشت صحنه سريالها و برنامه هاي تلويزيوني مانع از فروپاشي اطمينان خانواده ها و مخاطبان به رسانه ملي شوند.
ادامه دروغپردازي هاي فاكس نيوز
شبكه تلويزيوني فاكس نيوز بار ديگر در بخش خبرهاي كوتاه خود مدعي شد ايران همچنان با سركشي در برابر جامعه جهاني مي گويد از ساخت بمب اتم دست برنمي دارد! مجري شبكه فاكس نيوز در حالي كه تصاويري از تاسيسات اتمي ايران را پخش مي كرد گفت ايران مي گويد از ساخت سلاح اتمي دست بر نمي دارد. اين شبكه مدعي شد سازمان ملل به صورت رسمي دو هفته به اين كشور مهلت داده بود ولي محمود احمدي رئيس جمهور اين كشور گفته است كشورش از حقوق اتمي خود دست بر نمي دارد. مجري فاكس بعد از خواندن خبر گفت : من فكر نمي كنم كه آنان (ايرانيان ) مدعي داشتن سلاح باشند آنان فقط مدعي اند كه حقوق هسته اي دارند. احمدي نژاد اين سخنان را در ديدار با رئيس جمهور سوريه بيان كرد. مجري تصريح كرد : اتحاديه اروپا مي گويد به صورت رسمي پاسخي از ايران دريافت نكرده است ولي انتظار مي رود در چند روز آينده اين پاسخ را دريافت كنند.
وضع وخيم زائران غيرقانوني عتبات در زندان
جمعي از خانواده هاي افراد دربند در زندان هاي عراق به دليل ورود غيرمجاز در مقابل سفارت عراق تجمع كردند و نسبت به رفتار غير دوستانه كشور عراق و نيز عدم پي گيري وضعيت زنان توسط وزارت امور خارجه اعتراض نمودند. يكي از اين افراد گفت : وضعيت زائران ايراني كه در زندانهاي عراق به سر مي برند بسيار وخيم است . اين افراد از حداقل امكانات بهداشتي تغذيه اي و رفاهي برخوردار نيستند. برخي مسئولين كشور هم اينها را كه جرمشان فقط بي توجهي در نداشتن ويزا بوده در كشور غريب رها كرده اند. سفارت هم تقريبا هيچ كار قابل ملاحظه اي نكرده است . متاسفانه عراقي هاي مسئول مخصوصا در زندان ها بسيار بد عمل مي كنند و گويي مي خواهند از ايرانيان انتقام يگيرند. حتي در سال گذشته به گفته زندانيان مامورين امنيتي عراقي در زندان بدره زندانيان را بخاطر دعا و مراسم مذهبي مورد ضرب وشتم و شكنجه قرار داده بودند.
آخرين افاضات مادر عروس
سرهنگ قذافي گفت كه ايران توانايي آن را ندارد كه در مقابل تصميمات بين المللي بايستد. به گزارش رسانه هاي تونسي وي كه در تونس و هنگام دريافت دكتري افتخاري سخن مي گفت اضافه كرد : آنچه كه ايران در حال حاضر انجام مي دهد چيزي نيست جز لجبازي . قذافي كه خود با استفاده از كودتاي نظامي حكومت را در ليبي در دست گرفت و سال هاست با ديكتاتوري عقب افتاده اي به حكومت در ليبي ادامه مي دهد افزود : آنچه ايران انجام مي دهد تنها لجبازي است و اگر تصميماتي عليه اين كشور اتخاذ شود سرنوشت آن به مانند عراق خواهد بود. وي كه هم اكنون به دست داشتن در ربودن امام موسي صدر متهم و تحت تعقيب است ادامه داد : اگر به ايران حمله نظامي شود اين كشور از هم مي پاشد. چالش ها بسيار بزرگتر از توانايي هاي ايران براي مقابله تنهايي با آنهاست . ايران قوي تر از عراق نيست و نمي تواند مقاومت كند. يادآور مي شود پس از فشارهاي آمريكا بر ليبي بر سر برنامه هسته اي اين كشور قذافي دستور داد تجهيزات هسته اي كشورش را بار كشتي كنند و در يكي از بنادر آمريكا تحويل مسئولان آمريكايي دهند!.
ساينس مانيتور : آمريكا « جنگ عليه تروريسم » را متوقف كند
يكي از روزنامه هاي آمريكايي با ناكارآمد توصيف كردن قدرت نظامي در شكست گروه هاي تروريستي از آمريكا خواست تا جنگ عليه تروريسم را متوقف كند. روزنامه كريستين ساينس مانيتور نوشت : قدرت نظامي عليه القاعده و ديگر گروه هاي تروريستي كارساز نمي افتد و اين امر هيچ تعجبي هم ندارد . پس از مطالعه 648 گروه تروريستي بين سالهاي 1347 تا 1385 به اين نتيجه رسيديم كه قدرت نظامي به ندرت در شكست اين دشمن موثر بوده است . نويسنده اين مطلب خاطر نشان كرده است : در واقع تكيه آمريكا به قدرت نظامي بويژه نيروهاي نظامي متعارف اغلب زيانبار بوده است . بطور مثال در مورد القاعده مي توان گفت كه با وجود تحمل شكستهايي در عراق و كشته شدن يا دستگير شدن برخي از عوامل آن اما اين گروه تروريستي حملات تروريستي بيشتري را بعد از 11 سپتامبر در مقايسه با قبل از آن انجام داد. در ادامه اين مطلب آمده است : روشها و متدهاي اين گروه پيشرفته تر شده است . از اين رو يك آغاز خوب به طرف صلح اين است كه واشنگتن فكر كردن به اين درگيري را با عنوان يك « جنگ » و با راه حل نظامي متوقف كند. ساينس مانيتور افزوده است : قدرت نظامي براي هدفي كه مد نظر است تاثير عكسي خواهد گذاشت . از اين رو ستون و محور تلاشهاي آمريكا و هم پيمانان آن را در مبارزه با تروريسم به جاي اقدام نظامي بايد نيروي پليس و همچنين اطلاعات تشكيل دهد.
عربستان در ترور حريري دست داشت
« وئام وهاب » وزير سابق لبنان اعلام كرد كه عربستان در ترور رفيق حريري نخست وزير فقيد لبنان دست داشت . به گزارش قدسنا وهاب گفت : « اگر تحقيقات درست انجام شود دست داشتن طرفهاي سعودي در ترور حريري فاش خواهد شد » . وي همچنين در اظهاراتي به كانال « او.تي .في » وابسته به جريان ملي آزاد به رياست ميشل عون در پاسخ به سئوالي در رابطه با تشكيل دادگاه بين المللي براي رسيدگي به ماجراي ترور حريري گفت : « مشكل در سرمايه گذاري نيست عربستان بسيار بيشتر از هزينه هاي تشكيل دادگاه هر روز براي خرابكاري در لبنان هزينه مي كند مشكل اين است كه دانيال بيلمار بازرس بين المللي دلايل كافي براي ارائه دادن ندارد زيرا تحقيق به سمت غلط سوق داده شده است » .
انتقاد متكي از رفتار سعودي ها با زائران ايراني
وزير امور خارجه با انتقاد از رفتار اخير سعودي ها با نماينده مقام معظم رهبري در حج و همچنين با زائران ايراني اين گونه اقدامات را نكوهش كرد. منوچهر متكي تصريح كرد : برخورد ناشايست با آقاي محمدي ري شهري و همچنين ديگر زائران ايراني در مكان هاي مختلف زيارتي در شان روابط تهران ـ رياض و پذيرفتني نيست . وي گفت : به سفير ايران در عربستان دستورهاي لازم داده شده است .
ترويج برنامه اكس پارتي ها در پوشش ورزش !
با غفلت برخي مسئولان نوعي از رقص كه بيشتر مربوط به استفاده كنندگان از قرص هاي شادي آور و توهم زاست در قالب ورزش ترويج مي شود.
به گزارش سايت « تابناك » چندي پيش برخي روزنامه هاي سياسي و ورزشي گزارش هاي مفصلي در اين زمينه منتشر كردند و با از اين به اصطلاح ورزش ياد كرده بودند بدون آن كه حتي به خود زحمت ترجمه اين عنوان انگليسي را كه Break Dance لفظ ايروبيك و به مفهوم رقص « برك » است بدهند و مي توان در اماكن فرهنگي ـ ورزشي دولتي همچون مجموعه ورزشي انقلاب تهران جشنواره هايي را با اين محوريت برگزار كرد. نبايد اين واقعيت را از نظر دور داشت كه اين رشته پيش از آن كه توسط برخي به عنوان ورزش مطرح شود در اكس پارتي ها و پارك ها براي رقص مختلط دختران و پسرهاي لاابالي مورد استفاده قرار مي گرفته و همچنان نيز قرار مي گيرد.
پرسش اينجاست كه آيا اگر اقدامات گروهي كه به جاي تحرك و نشاط و ورزش به مصرف قرص هاي توهم زا و سپس عجيب و براي آن استفاده كنيم dance غريب مي پردازند نام ورزشي نشاط آور دهيم و از لفظ ايروبيك يا
متاسفانه در سال هاي اخير بسياري از كشورهاي اسلامي خواسته يا ناخواسته درگير رشته هايي شدند كه ظاهرا ورزشي است اما نه وي ژگي هاي يك ورزش را به صورت نظام مند دارند و نه در سطوح بين المللي ورزشي همچون المپيك و بازي هاي قاره اي از جايگاه خاصي برخوردارند.
بايد ديد رئيس دستگاه ورزش دولت نهم و رئيس مركز توسعه ورزش همگاني و تفريحي در برابر اين سهل انگاري كه منجر به گسترش قابل توجه اين حركت ها با نام ورزش در باشگاه ها شده چگونه برخورد كرده و پاسخگو خواهند بود و آيا اصولا برخورد جدي با آموزش تكنو در پوشش ورزش انجام خواهند داد يا اين فعاليت ها به رسميت شناخته خواهد شد !
وحشت كويتي ها
وزير امور خارجه كويت گفت : ايران از تهديد خود براي بستن تنگه هرمز دست بردارد.
به گزارش « آسوشيتدپرس » وزير امور خارجه كويت گفت : ايران تهديدات خود را مبني بر بستن تنگه هرمز در خليج فارس براي تاديب همسايگانش از سر گرفته است .
اين خبرگزاري با بيان اين مطلب افزود : « محمد الصباح » وزير امور خارجه كويت تاكيد كرد : تهديدات جديد ايران زيادي است و ايران نبايد اينقدر كاسه داغتر از آش شود زيرا كشورهاي حوزه خليج فارس از برنامه هاي صلح آميز هسته اي ايران حمايت خواهند كرد.
اين در حالي است كه مقامات ايران در اين هفته چندين بار اعلام كردند كه در صورت حمله آمريكا تنگه هرمز را خواهند بست .
تكريم جانبازان سرافراز از جانب هياتهاي مقام معظم رهبري
همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام و روز جانباز دو هيئت از جانب حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي به سرپرستي حجج اسلام تقوي و موسوي كاشاني با حضور در بيمارستان و مراكز توانبخشي جانبازان ضمن عيادت و گفتگو با آنان و كسب اطلاع از نحوه زندگي كار و مشكلات از ايثارگري و فداكاري جانبازان سرافراز انقلاب اسلامي قدرداني و تشكر كردند
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن