تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شركت رنو: قيمت تندر90 در بازار آزاد ايران گران است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: رئيس شركت رنو: قيمت تندر90 در بازار آزاد ايران گران است
قيمت خودروي تندر90 در بازار خاكستري(آزاد) ايران بالاتر است و شركت رنو موافق اين وضع نيست.
كارلوس گون رييس و مدير اجرايي رنو، با بيان اين مطلب در پاسخ به اينكه «نسبت به پروژه رنو در ايران و تحولات آن چه ديدگاهي داريد؟» افزود: با توجه به ظرفيت هاي بالقوه ايران، همه ما به اين پروژه خوش بين هستيم و اميد بسيار زيادي به آن داريم چراكه بازار ايران بسيار پويا است و تقاضاي بسيار گسترده اي براي محصولات جديد در آن وجود دارد.
وي با بيان اينكه هدف ما در بازار ايران ارائه توليداتي است كه بيشترين توجه و علاقه را به خود جلب كند، اظهار داشت: هم اكنون به دنبال توليد 80 تا 90 هزار خودرو در سال هستيم، در مقايسه با سال گذشته كه فقط حدود 15 هزار دستگاه خودرو توليد كرديم، پيشرفت بسيار زيادي داشته ايم.
به گفته گون; رنو و شركاي خود موفق به انجام كار بسيار بزرگي شده اند، ميزان داخلي سازي تندر90 در ايران بسيار بالا است (به عنوان مثال بخش اعظم قطعات در ايران توليد مي شود) و اين امر موجب بهبود و گسترش فعاليت بسياري از تامين كنندگان داخلي شده است.
مدير اجرايي شركت رنو در واكنش به اين مساله كه نسبت به آنچه در آغاز پروژه برنامه ريزي شده بود، تاخير داريد؟ بيان كرد: برنامه ما در آغاز رسيدن به توليد ساليانه 300 هزار دستگاه تا سال 2009 بود، اما نمي توانيم به اين هدف برسيم، چراكه برخي از تامين كنندگان داخلي ما تاخير دارند و اين امر تامين قطعه را با وقفه روبه رو كرده است.
وي در خصوص سطح قيمت رنو تندر90 در ايران، متذكر شد: قيمت اين خودرو در بازار ايران از سوي مقامات ايراني تعيين شده است، با اين حال بايد بگويم قيمت در بازار خاكستري (آزاد) بالاتر است و ما موافق اين وضع نيستيم، چرا كه يكي از ويژگي هاي تندر90، محبوبيت با كيفيت بالا و قيمت جذاب براي مشتريان است.
گون ادامه داد: در مساله كيفيت نيز، 89 درصد از مالكان تندر90 از خودروي خود اظهار رضايت مي كنند و خريد آن را به دوستان و خانواده توصيه مي كنند و كيفيت تندر90 در سطح بسيار بالايي قرار دارد.
رئيس شركت رنو فرانسه در خصوص اينكه قيمت محصول تندر90 در استطاعت بيشتر ايرانيان نمي باشد، اضافه كرد: در مورد قيمت، بايد از شركاي ما سوال كنيد چرا كه آنها مسوول بازاريابي و فروش اين خودرو هستند.
وي با تاكيد بر اينكه قيمت جذاب بايد يكي از ويژگي هاي اصلي تندر90 باشد، در پاسخ به اين سوال كه قيمت يك خودروي لوگان در فرانسه چه قدر است؟ گفت: قيمت يك خودروي لوگان كه در روماني ساخته مي شود، به تجهيزاتي كه بر روي خودرو سفارش و نصب شده است، بستگي دارد.
به گفته گون; قيمت توليد لوگان از شش تا هفت هزار يورو است كه البته بايد ماليات، هزينه هاي پشتيباني و ... را نيز به آن اضافه كرد.
مدير اجرايي شركت رنو در پاسخ به اين سوال كه برنامه هاي آينده شما در ايران چيست؟ متذكر شد: ما به بازار ايران بسيار علاقه مند هستيم و اين يكي از برنامه هاي بسيار مهم رنو است كه با دقت پيگيري مي شود.
وي افزود: با توجه به توان رشد بالقوه اي كه در بازار ايران وجود دارد، ما براي حضوري درازمدت به ايران آمده ايم و در تلاش هستيم تا همكاري خود را با شركاي خود(ايران خودرو و سايپا) در توليد تندر 90 تقويت كنيم. اين امر به ما امكان مي دهد ساير محصولات خود را نيز وارد بازار كنيم و شراكت خود را گسترش دهيم.
گون با تاكيد بر اينكه نسبت به بهبود صنعت خودرو در ايران بسيار خوشبين هستيم، اذعان داشت: براي ايجاد شراكتي درازمدت، نياز به زمان داريم.
رئيس شركت رنو با اعلام اينكه براي ورود دو مدل ديگر از محصولات رنو به بازار ايران در حال مذاكره هستيم، گفت: تا زماني كه در برنامه جاري خود به بهترين سطح توليد نرسيم، پروژه هاي جديد را آغاز نخواهيم كرد.
وي در خصوص تعهد رنو به صادرات بخشي از تندر90 هاي توليدي در ايران به بازار هاي جهاني، افزود: پس از آن كه موفق شويم حجم كمي از تقاضاي بازار ايران را تامين كنيم، نسبت به اجراي عهد خود در قالب توافقنامه صادرات عمل خواهيم كرد. و محصولات توليدي ايران را به كشورهاي همسايه صادر خواهيم كرد، رنو امروز در تامين نياز تقاضاي جهاني به مدل هاي لوگان دچار كمبود است چراكه ميزان تقاضا بيش از عرضه مي باشد.
گون در خصوص برنامه هاي آتي رنو براي توسعه تندر90، اظهار كرد: برخي تغييرات جديد براي تندر90 اعمال خواهد شد، اين خودرو طي سه يا چهار سال آينده با مدل جديدتري جايگزين خواهد شد كه كارآيي بالاتري خواهد داشت. مي توانيد منتظر نسل دوم مدل هاي لوگان باشيد كه روانه بازار ايران نيز خواهد شد.
مدير اجرايي شركت رنو در خصوص اينكه آيا نگران نيستيد مسائل موجود ميان ايران و فرانسه بر روي پروژه شما تاثير منفي گذارد؟ خاطرنشان كرد: تا اين لحظه روابط دو كشور اثري بر روي توسعه فني و توليد نداشته است و اميدوارم كه در آينده نيز وضع بر همين منوال باشد، در واقع پروژه ما موجب بهبود روابط ايران و فرانسه است، بطوريكه اين پروژه مي تواند كمك بزرگي به بهبود بيشتر روابط ميان اين دو كشور بزرگ باشد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن