تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اوسيك: به بازيكنانم اطمينان كامل داشتم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اوسيك: به بازيكنانم اطمينان كامل داشتم



سرمربي تيم ملي فوتبال استراليا گفت: به بازيکناني که وارد زمين شدند، اطمينان کامل داشتم.



--------------------------------------------------------------------------------


هولگر اوسيک، سرمربي تيم ملي استراليا بعد از پيروزي 4 بر صفر تيمش مقابل هند گفت: شروع خوب در هر تورنمنتي بسيار مهم است. اينکه شما ريتم بازي خود را پيدا کنيد و با عملکرد خود بفهميد که بعد از مراحل آماده‌سازي در چه جايگاهي قرار داريد و چگونه اين مرحله گذار صورت گرفته است.
وي ادامه داد: از ديد من شروع خوبي بود. در نيمه اول از نظر تکنيکي و تاکتيکي خيلي خوب بازي کرديم و هميشه شکستن خط دفاعي تيمي که فشرده دفاع مي‌کند سخت است، اما ما در زمينه تکنيکي و تاکتيکي در هنگام حمله سازمان‌يافته عمل کرديم. پيروزي 4 بر صفر براي بازي‌هاي بعدي به ما اعتماد به نفس مي‌دهد.
سرمربي آلماني تيم ملي استراليا گفت: چندين موقعيت داشتيم که مي‌توانستيم گل بزنيم، اما هميشه گل کردن همه موقعيت‌ها آسان نيست. ما تيمي را به زمين فرستاديم که بهترين عملکرد را در تمرينات داشتند و به بازيکناني که وارد زمين شدند اطمينان کامل داشتم. هنوز هم گزينه‌هاي زيادي روي نيمکت داريم. اينکه شما قوي‌ترين تيم باشيد يا بهترين بازيکنان را داشته باشيد مهم نيست بلکه بايد بهترين عملکرد را درون زمين ارائه دهيد.
اوسيک از تيم چالاک هند هم تمجيد کرد و گفت: هند با وجود نتيجه پاياني هرگز حريف دست و پابسته‌اي نشان نداد. بايد به هند اداي احترام کنيم، آنها بسيار سازمان‌يافته کار مي‌کردند و نمايش منظم و خوبي داشتند. وقتي به بازي سرعت مي‌داديم آنها براي مقابله با ما به دردسر مي‌افتادند، اما هرگز نااميد نشدند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن