تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كربكندي: قطبي انگيزه‌هاي زيادي دارد؛ بايد مشكل زود گل خوردن را ...


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: كربكندي: قطبي انگيزه‌هاي زيادي دارد؛ بايد مشكل زود گل خوردن را برطرف كنيم



کارشناس فوتبال گفت: اگرچه قطبي با تيم ژاپني قرارداد بسته اما، بي‌تفاوت نيست و براي موفقيت تيم ملي تلاش مي‌کند.




--------------------------------------------------------------------------------


رسول کربکندي درباره جام ملت‌هاي آسيا 2011 و ارزيابي‌اش از تيم ملي فوتبال ايران اظهار کرد: پس از نرفتن به جام جهاني، سرمربي تيم ملي بلافاصله قول قهرماني در جام ملت‌ها را داد که اين موضوع کمي کار را سخت کرد. با توجه به تيم‌هاي هم گروه‌مان پيش‌بيني مي‌کنم، کار سختي را داشته باشيم.

وي ادامه داد: تيم‌هاي عربي پيش از اين از رودررو شدن با ايران ترس داشتند اما، الان ديگر ترسي ندارند و ديديم که کويت در رقابت‌هاي غرب آسيا ايران را شکست داد. فکر مي‌کنم، اگر بتوانيم در اين جام عنواني کسب کنيم، يک بازسازي مجدد براي فوتبال ما خواهد بود. اما اين فقط در صورتي است که فراتر از قبل ظاهر شويم. در غير اين صورت کار ما سخت خواهد بود.

کربکندي با بيان اين که تيم ملي در ابتدا بايد روي صعود از گروه تمرکز کند، گفت: هيچ کدام از بازي‌هاي‌مان در گروه آسان نيست و بايد مرحله به مرحله کارمان را پيش ببريم. اميدوارم تيم ملي در اين بازي‌ها اعاده حيثيت کند.

وي در پاسخ به اين سوال که تغيير نسل بازيکنان تيم ملي را چگونه ارزيابي مي‌کنيد، گفت: البته اين تغيير نسل بعد از جام جهاني بايد اتفاق مي‌افتاد؛ چرا که کشورهاي ديگر هم بلافاصله پس از جام جهاني اين کار را انجام مي‌دهند و با ميدان دادن به بازيکنان جوان براي چهار سال بعد برنامه‌ريزي مي‌کنند. اما در تيم ما هنوز بازيکناني حضور دارند که سن‌شان نزديک به سن بازنشستگي است و دروازه‌بان جوان به آن صورت نداريم. همه اين‌ها ممکن است به ما ضربه بزند.

دروازه‌بان دوم تيم ملي ايران در جام جهاني 1978 آرژانتين با اشاره به اين که خلعتبري و شجاعي مي‌توانند بازي‌هاي تاثيرگذاري را انجام دهند، گفت: ديگر بازيکنان خلاقي مانند علي کريمي، خداداد عزيزي و حتي خود علي دايي را کمتر در تيم ملي مي‌بينيم اما، خلعتبري و شجاعي مي‌توانند جاي اين بازيکنان را بگيرند. ضمن اين که نکونام هم مي‌تواند در لحظات سخت به تيم ملي کمک کند.

کربکندي در مورد مطرح شدن موضوع تغيير سرمربي تيم ملي پس از جام ملت‌ها که در نهايت به بستن قرارداد افشين قطبي با شيميزو اسپالس ژاپن ختم شد، گفت: اشکال از قطبي نبود؛ بلکه از فدراسيون بود که قبل از بازي‌هاي مهمي مانند جام ملت‌هاي آسيا اين بحث را مطرح کردند و اين کار کاملا غير حرفه‌اي بود که مي‌شد آن را به بعد از جام ملت‌ها موکول کرد تا هم در روحيه تيم مشکلي وارد نشود و هم حرف‌شنوي بازيکنان بيشتر باشد.

وي با بيان اين که قطبي اکنون انگيزه‌ي زيادي براي موفقيت در جام ملت‌ها دارد، گفت: به هر صورت قطبي بيشترين سود را از مربي تيم ملي بودن برد و توانست با تيم ژاپني قرارداد ببندد. البته قطبي بي‌تفاوت کار نمي‌کند و براي آينده خودش تمام تلاشش را براي موفقيت تيم ملي به کار مي‌بندد.

رسول کربکندي در مورد وضعيت فني تيم ملي هم گفت: يکي از مشکلات تيم ملي اين است که زود گل مي‌خورد. اگر مدافعان فضاهايي را که در عمق دفاع ايجاد مي‌شود، ببندند، مي‌توان به خط دفاع تيم ملي اميدوار بود. با دفاع 4 نفره هنوز نتوانسته‌ايم آن استحکام و هماهنگي لازم را کسب کنيم. بايد تمرکز بيشتري داشته باشيم.

وي در مورد وضعيت دروازه‌بانان تيم ملي هم ابراز داشت: متاسفانه آن زماني که بايد يک دروازه‌بان را جايگزين رحمتي مي‌کرديم، اين کار را انجام نداديم اما، به اعتقاد من با اين نفرات اگر بخواهيم پس از مصدوم شدن رحمتي دروازه‌باني را جايگزين او کنيم، آن بازيکن بايد ميرزاپور باشد. اما اگر بخواهيم از ابتدا دروازه‌بان ديگري را در ترکيب قرار دهيم، بايد از شهاب گردان استفاده کنيم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن