تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816390065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح: انعكاس دستاوردهاي سي ساله نظام و انقلاب اسلامي، رسالت خطير خبرنگاران و رسانه هاي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس ستاد كل نيروهاي مسلح: انعكاس دستاوردهاي سي ساله نظام و انقلاب اسلامي، رسالت خطير خبرنگاران و رسانه هاي كشور است
تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: سردار سرلشكر بسيجي سيد حسن فيروزآبادي در آستانه فرارسيدن 17 مردادماه روز خبرنگار با بيان مطلب فوق اظهار داشت: رسانه ها، نقش موثري در ترويج افكار و انديشه هاي مينوي و رحماني اهريمني و شيطاني داشته و قادرند براي مخاطبان فكر سازي و الگو سازي كنند.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، وي گفت: دامنه اثر بخشي رسانه ها، متاثر از عوامل متنوع و متعددي بوده و بهره گيري از خبرنگاران مسلط هوشمند و برخوردار از مهارت هاي حرفه اي در اين عرصه نقش تعيين كننده و انكار ناپذيري دارد.
وي گفت: دامنه اثر بخشي رسانه ها، متاثر از عوامل متنوع و متعددي بوده و بهره گيري از خبرنگاران مسلط هوشمند و برخوردار از مهارت هاي حرفه اي در اين عرصه نقش تعيين كننده و انكار ناپذيري دارد.
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: خبرنگار در فرآيند تهيه خبر و اطلاع رساني به مخاطبين داراي نقش مهم و مسئوليت حساس بوده و امروزه بخش عمده اي از فراهم سازي بسترهاي رشد و توسعه ي جوامع و يا غفلت و ناآگاهي ملت ها به كاركردهاي خبرنگاران وابسته است.
وي با اشاره به اهميت جايگاه خبرنگاران در مهندسي افكار عمومي در ترسيم نقش هنرمندانه آن ها گفت: هنر خبرنگاران اين است كه بتوانند وظيفه اطلاع رساني و روشنگري را با رعايت خطوط قرمز جامعه و نظام اسلامي به نحو مطلوب انجام دهند. چرا كه خبرنگاران و رسانه هاي ارتباط جمعي به عنوان گروه هاي مرجع در راهبري رفتارهاي سياسي، اجتماعي جامعه و شكل دهي به افكار عمومي تاثير ملموسي دارند.
خبرنگار مي تواند هم سبب ايجاد و يا تشديد تنش ها و بحران هاي اجتماعي شود و هم مي تواند اسباب آرامش و امنيت رواني و اجتماعي قرار گيرد.
عضو شوراي عالي امنيت ملي كشور همچنين بيان داشت: متاسفانه امروزه با استفاده از فضايي آزاد و برآورده از خون شهدا و فداكاري هاي ملت بزرگ دشمنان توانسته اند بعضي قلم به مزدها را به مزدوري خود بگيرند و در لباس بومي، حرف شيطاني و آمريكايي بزنند و خط صهيونيزم و آمريكاي جهانخوار را با ظواهر بومي ترويج كنند كه خوشبختانه ملت به بركت انفاس قدسي حضرت امام خميني (ره) و خلف صالح آن بزرگوار رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي عزيز آگاهند و در حركت هاي بزرگ سياسي خود پاسخ كوبنده و استيضاح كننده و به آنان مي دهند. پاسخ به كساني كه جوهر قلم آنان وام دار دلارهاي بيگانه است و هنرشان سياه نوشتن در راه مطامع دشمنان مي باشد.
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: امروزه داشتن قابليت هاي بالاي رسانه اي در ابعاد جهاني و بين المللي نقش مهمي در شكل دهي افكار عمومي و مردم جهان دارد و در اين عرصه ما نياز به خبرنگاران و رسانه هايي داريم كه بتوانند پيام الهي انقلاب و نظام اسلامي را در سطح راهبردي و خدمت به بشريت به اطلاع ديگران برسانند و مانع از القائات سوء استكبار جهاني و دشمنان بشوند.
سرلشكر فيروز آبادي همچنين با تبيين حضور فعال اصحاب رسانه كشور در جنگ تحميلي و دوران 8 ساله دفاع مقدس و كارنامه بسيار درخشان پر از معنويت و نوراني خبرنگاران فداكار و شجاع ميهن اسلامي در انعكاس حقايق و واقعيت دفاع مقدس در برابر رژيم بعثي صدام و حاميان جهاني آن ضمن تجليل از شهيدان و ايثارگران عرصه رسانه از جمله شهيد محمود صارمي، خبرنگار متعهد خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار داشت: خبرنگاران رسانه هاي ارتباط جمعي كشورمان با درك رسالت خطير خود در مواجهه با حوادث و رخدادها با حضور متعهدانه و مسئولانه خود و تلاش در تهيه و انتشار اخبار و اطلاع رساني پيرامون كاركردها و توانمندي هاي نيروهاي مسلح باعث درخشندگي بيشتر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهان خواهند شد.
وي در پايان گفت: در مورد اينگونه خبرنگاران تاريخ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس خاطره هاي بياد ماندني در ذهن خود دارد. انسان هايي شجاع و فداكار كه با از جان گذشتگي. تلاش ها و ايثار رزمندگان اسلام در خطوط مقدم جنگ را به اطلاع مردم مي رسانند. بدون ترديد نقش برجسته آنان در تهييج جامعه در مقاومت و پشتيباني هاي همه جانبه از خط امام و رزمندگان دفاع مقدس كه انشاالله پاداششان مزيد باد مثال زدني است./06/120
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن