تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي الگوي «خانواده مسلمان» در سيماي انگليسي شبكه سحر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: معرفي الگوي «خانواده مسلمان» در سيماي انگليسي شبكه سحر
گروه هنر: برنامه معارفي «خانواده مسلمان» با موضوع بررسي مشكلات نهاد خانواده در جامعه امروز و با هدف الگوسازي يك خانواده مسلمان و سعادتمند، در سيماي معارفي انگليسي شبكه جهاني سحر تهيه و توليد مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط‌عمومي شبكه جهاني سحر، «ارسلان خنداني» تهيه‌كننده اين برنامه با اعلام اين خبر افزود: اين پروژه در حال حاضر مراحل نهايي پيش توليد خود را سپري مي‌كند و تصويربرداري آن از 17 مردادماه آغاز خواهد شد.

تهيه‌كننده مجموعه معارفي «خانواده مسلمان» در مورد هدف از ساخت اين برنامه توضيح داد: از آنجايي كه خانواده كوچكترين و در عين حال مهم‌ترين واحد اجتماعي است كه رسالت آن از نگاه قرآن، تأمين سلامت رواني همسران، والدين و فرزندان و نيز ايجاد آمادگي در افراد بشر براي برخورد و رويارويي با پديده‌هاي اجتماعي است، بر همين اساس و در راستاي رويكرد جديد سيماي انگليسي شبكه سحر كه در نظر دارد وجهه معارفي را بر سياست‌هاي برنامه‌سازي پيشين خود غالب نمايد، بر آن شديم تا با توليد برنامه‌اي با اين چشم‌انداز، از ابتدا شكل‌گيري نهاد خانواده را بر اساس معيارهاي اسلامي بررسي كرده و مشكلات موجود نهاد خانواده در جوامع كنوني مسلمان جهان را با استفاده از حضور كارشناسان مجرب كه عمدتا از مراكزي همچون حوزه علميه قم، كانون فرهنگ قم و دانشگاه تهران انتخاب شده‌اند و نيز با استفاده از نظرات و تجربيات جمعي از ميهمانان برنامه از كشورهاي مختلف كه به لحاظ برخورداري از فرهنگ‌ها و پاره‌فرهنگ‌هاي مختلف، گستره زيبا و جالبي از تنوع ديدگاه‌ها در محورهاي مورد بحث برنامه را فراهم مي‌آورند، مورد كنكاش قرار داده و راهبردهاي مناسب هر زمينه را ارائه دهيم.

«خنداني» سپس به تشريح ساختار و آيتم‌هاي تشكيل دهنده مجموعه «خانواده مسلمان» پرداخت و گفت: در اين برنامه كه در 26 قسمت 45 دقيقه‌اي تهيه خواهد شد، سعي مي‌شود تا حيطه‌هاي موضوعي برنامه همچون تعريف خانواده در اسلام، معيارهاي تشكيل يك خانواده مسلمان، جوانان و تعليم و تربيت در اسلام، حقوق زن و خانواده در اسلام و ... مورد بحث و مناظره قرار گيرد.

اين تهيه‌كننده همچنين اضافه كرد: پخش نكات آموزنده از اقوال و سيره عملي انديشمندان و پيشوايان ديني نظير سنن و احاديث نبوي(ص) و... پيرامون موضوع خانواده و تعليم و تربيت از ديگر آيتم‌هاي اين برنامه به شمار مي‌رود.

بنا به گفته «خنداني» پيش‌بيني مي‌شود كار تصويربرداري اين مجموعه اواخر مردادماه به اتمام رسيده و پائيز سال جاري در كنداكتور پخش سيماي انگليسي شبكه جهاني سحر قرار گيرد.

ساير عواملي كه «خنداني» را در ساخت مجموعه «خانواده مسلمان» ياري خواهند داد عبارتند از: مجري طرح: مهدي خنداني، كارگردان، احمدرضا محموديان، مديرتوليد: محمدمهدي جسماني، مجري : ايرج كارپسند، هماهنگي و برنامه‌ريز: نغمه گل‌افشار، تصويربرداران: رضا اسلامي، علي غلامي و محمد فرخ‌منش، صدابردار: علي اديبي، گريم: محسن كرباسيان و آرزو اسكندري، منشي صحنه: آزيتا ديني، مباشر تهيه: فاطمه ديني و طراح دكور: سعيد صالحي.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن