تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگراني مردم مناطق خط كنترل از تبادل آتش بين نيروهاي مرزي هند و پاكستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگراني مردم مناطق خط كنترل از تبادل آتش بين نيروهاي مرزي هند و پاكستان
سرينگر - از سرگيري تبادل آتش بين نيروهاي مرزي هند و پاكستان در منطقه خط كنترل، موجي از نگراني در ميان ساكنان اين منطقه ايجاد كرده است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از سرينگر، پس از يك دوره آرامش موقت در منطقه خط كنترل، تبادل آتش بين سربازان مرزي هند و پاكستان از سر گرفته شده به طوريكه مردم اين منطقه نمي‌توانند به كار روزانه خود بپردازند.

غلام قادر چالكو يك دهقان محلي به ايرنا گفت: ديدار نخست وزيران هند و پاكستان ما را به برقراري صلح اميدوار كرده بود اما اكنون مي‌بينيم كه اين ديدار اصلا اثري نداشته است.

گفته مي‌شود بسياري از خانواده‌هايي كه بدنبال اعلام آتش بس بين نيروهاي هند و پاكستان در منطقه كشمير در سال ‪ ۲۰۰۳‬ميلادي به زادگاه خود بازگشته بودند، بارديگر اقدام به مهاجرت كرده اند.

اين در حاليست كه وقوع خشونت‌ها در داخل جامو و دره كشمير تحت اداره دولت هند نيز در چند روز اخير بسيار افزايش يافته و مسلمانان و هندوها در برابر يكديگر دست به تظاهرات زده و تمام جاده‌ها را مسدود كرده اند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن