تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815619820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم برگزار مي‌كند: دوره‌هاي رايگان آموزش‌هاي كارآفريني و مهارت‌هاي كسب ‌و كار


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم برگزار مي‌كند: دوره‌هاي رايگان آموزش‌هاي كارآفريني و مهارت‌هاي كسب ‌و كار
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرج
سرويس: كار و اشتغال

سري جديد دوره‌هاي آموزش كارآفريني و مهارت‌هاي كسب و كار ويژه‌ي متقاضيان تهران از سوي سازمان همياري اشتغال فارغ‌التحصيلان شعبه جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم در ماه‌هاي مرداد و شهريور سال جاري به صورت رايگان در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اكبر نجاحي ـ مدير سازمان همياري اشتغال فارغ‌التحصيلان شعبه جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم ـ با اعلام اين خبر گفت: پس از برگزاري 58 دوره آموزشي براي 2 هزار تن از متقاضيان از سوي اين سازمان در كرج و تهران، با انعقاد قراردادي ميان موسسه كار و تامين اجتماعي و سازمان همياري اشتغال فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌ها، نوبت جديد اين آموزش‌ها در ماه‌هاي مرداد و شهريور سال جاري به مدت 72 ساعت با مدت زمان تقريبي 6 هفته، در تهران برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: هدف از برگزاري اين دوره‌ها افزايش آگاهي، شناخت و آمادگي فراگيران نسبت به ملزومات حوزه كارآفريني و كسب و كار، بسترسازي براي ايجاد اشتغال و يا ارتقاي مهارت‌هاي عمومي و مديريتي و توانمندسازي شغلي دانش‌آموختگان، دانشجويان و صاحبان بنگاه‌هاي اقتصادي و نهادينه‌كردن فرهنگ كارآفريني در جامعه است.

نجاحي اضافه كرد: فراگيران در اين دوره‌ها در كنار ساير سرفصل‌هاي آموزشي، با انواع منابع مالي كارآفريني در كشور آشنا مي‌شوند.

وي درباره سرفصل‌هاي اين دوره‌ها اظهار كرد: فراگيران در اين دوره‌ها با مباني كارآفريني، خلاقيت و نوآوري، تهيه و تدوين طرح كسب و كار (Business Plan)، ديدار با كارآفرينان، مراحل تاسيس و راه‌اندازي كسب و كار، قوانين و مقررات كسب و كار، روش‌هاي تامين منابع براي كسب و كار، مديريت مالي و حسابداري در بنگاه كوچك اقتصادي، بهره‌برداري و مديريت محصول با خدمات و بازاريابي و فروش كالا يا خدمات آشنا شده و از خدمات مشاوره شغلي و كارآفريني اين سازمان بهره‌مند خواهند شد.

او در ادامه بيان كرد: اين سازمان با توجه به خلاء موجود در منابع آموزشي عملياتي حوزه كارآفريني در كشور و به منظور پشتيباني علمي و آموزشي از اين دوره‌ها،‌ اقدام به طراحي،‌ تدوين و انتشار منابع آموزشي مورد نياز فراگيران آموزش‌هاي كارآفريني كرده است كه در قالب بسته آموزشي و با محتويات كيف، سه كتاب، يك نرم‌افزار و يك خودكار، به اين فراگيران داده مي‌شود.

نجاحي تصريح كرد: هزينه و شهريه اين دوره‌ها از طرف موسسه كار و تامين اجتماعي تامين شده و فراگيران فقط هزينه بسته آموزشي را پرداخت مي‌كنند.

وي مخاطبان اين دوره‌ها را دانشجويان، فارغ‌التحصيلان، كارجويان، ‌دانش‌آموختگان رشته كاردانش و هنرستان‌ها، مستمري‌بگيران بيمه بيكاري و افراد معرفي شده از سازمان‌ها و انجمن‌ها عنوان و اظهار كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب آگاهي بيشتر و ثبت نام اين دوره‌ها و قرار گرفتن در اولويت‌هاي اين سازمان در تهران به مركز آموزش عالي علمي كاربردي شعبه تهران يك، واقع در خيابان انقلاب، ايستگاه مترو دروازه دولت، خيابان خاقاني، بالاتر از دانشگاه تربيت معلم، پلاك 53، مركز آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي شعبه تهران يك مراجعه كنند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن