تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در استانداري تهران: تدوين سند جامع نيروي انساني در دستگاه هاي دولتي به تصويب رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در استانداري تهران: تدوين سند جامع نيروي انساني در دستگاه هاي دولتي به تصويب رسيد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: در هفتمين جلسه شوراي برنامه ريزي استانداري تهران تدوين سند جامع نيروي انساني در دستگاه هاي دولتي و بازنگري به تصويب رسيد.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در هفتمين جلسه شوراي برنامه ريزي استانداري روند شاخص هاي نيروي انساني و تحول اداري و روند تغييرات شاخص هاي نيروي انساني در دستگاه هاي مختلف استان مورد بررسي قرار گرفت.
بنابراين گزارش، در زمينه روند تغييرات شاخص هاي نيروي انساني در دستگاه هاي مختلف استان شش شاخص كمي و كيفي از قبيل نسبت تعداد نيروهاي رسمي و پيماني به كل نيروهاي موجود در دستگاه هاي دولتي، نسبت نيروهاي داراي تحصيلات كارشناسي به كل نيروها، نسبت نيروهاي داراي تحصيلات فوق ليسانس و دكترا به كل نيروها را مي توان نام برد.
بر اساس اين گزارش، در بررسي شاخص ها تجزيه و تحليل با رويكرد جذب نخبگان و متخصصان به بكارگيري نيروي انساني در فضاي رقابتي، ارتقاي سطح كيفي مديران با ضوابط خاص، مديريت و توانمندسازي و توسعه آموزشي شغلي و تخصصي توجه مي شود.
يكي از ضرورت هاي نظام اداري توسعه سرمايه اداري است و بنا بر اين گزارش 68 درصد نيروهاي شاغل دستگاه هاي مختلف استان در سال 85، رسمي و پيماني بودند.
اين گزارش اعلام مي كند، بين 16 تا 26 درصد پست ها در پنج سال اخير بلاتصدي بوده، يعني كمتر از 30 درصد بلاتصدي بوده و در آموزش و پرورش پست بلا تصدي وجود ندارد.
درخصوص شاخص نيروي كار مستقيم به غير مستقيم، اين نسبت بايد دو به يك باشد كه ميانگين آن در سال 85 ، 8/1 درصد بوده و در آموزش و پرورش به 86/1 رسيده و روند مطلوبي طي شده است.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، در اين جلسه در نهايت اعلام شد كه در روند پنج سال بايد استانداري اختيار لازم را براي جلب و آموزش نيروي انساني در راستاي تحقق برنامه ها و اهداف تعيين شده را داشته باشد./02 /187/120
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن