تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804759817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركت كاسپرسكي، شركتي مهم و پيشرو در صنعت امنيت اينترنت/ امواج حاصل از تلفن همراه براي كودكان مضر است /فعاليت جديد شركت Sun Microsystems در زمينه توليد سرورهاي كامپيوتري


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شركت كاسپرسكي، شركتي مهم و پيشرو در صنعت امنيت اينترنت/ امواج حاصل از تلفن همراه براي كودكان مضر است /فعاليت جديد شركت Sun Microsystems در زمينه توليد سرورهاي كامپيوتري
شركت كاسپرسكي با بهره گيري از شيوه اي نوين در شكار تهديدات امنيتي، مي كوشد امنيت فراگيري براي كاربران فراهم آورد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اروپاي شرقي ؛شركت كاسپرسكي، يكي از شركت هاي مهم و پيشرو در صنعت امنيت اينترنت است كه راه حل هايي براي مقابله با تمام گونه‌هاي ويروس ها، جاسوس افزارها، روت كيت ها، حملات نفوذگران و هرزنامه ها دارد. اين شركت اعلام كرد نسخه آمريكاي شمالي Kaspersky Internet Security 2009 و نيز محصول Kaspersky Anti Virus 2009 خود را با دارا بودن استاندارد نويني براي مقابله با خطرات فضاي سايبر روانه بازار كرده است.رشد فزاينده تهديدات امنيتي و همچنين ظهور انواع شيطنت هاي غيرقابل پيش بيني و پيچيده بزهكاران سايبر، باعث شده است صنعت مقابله با بدافزار همواره در خصوص يافتن شيوه هاي نويني براي محافظت از كاربران رايانه هاي شخصي، با چالش هاي عديده اي دست و پنجه نرم كند.

****امواج حاصل از تلفن همراه براي كودكان مضر است

با توجه به اينكه امواج حاصل از تلفن همراه مي تواند بر بخشهاي حساس بدن تاثيرات مخربي داشته باشد بنابراين توصيه مي شود تلفن همراه به مدت طولاني در اختيار كودكان قرار داده نشود كودكان از اقشار آسيب پذير جامعه هستند و نبايد اجازه داد كه تلفن همراه موجب به خطر افتادن سلامت آنها شود.

استفاده متناسب از تلفن همراه بخصوص در ميان كودكان و آگاهي دادن به آنها از خطرات ناشي از استفاده بي رويه از اين وسيله، مي تواند خطرات ناشي از آن كاهش دهد.

با توجه به اينكه بسياري از والدين به منظور اطلاع از مكان و موقعيت كودكان تلفن همراه را در اختيار آنها قرار مي دهند ، بنابراين بايد توجه داشته باشند بهتر است وقتي در نزديكي فرزندانشان هستند نيازي به حمل تلفن توسط كودكان نيست و بهتر است در موارد غير ضروري اين دستگاه را در جايي دورتر از بدن قرار دهند.

كارشناسان توصيه مي كنند ، كودكان حتي الامكان تلفن همراه را در كيف خود حمل كنند و از حمل آن در جيب و در مجاورت نزديك با بدن بپرهيزند

****فعاليت جديد شركت Sun Microsystems در زمينه توليد سرورهاي كامپيوتري

شركت Sun Microsystems كه در زمينه توليد سرورهاي كامپيوتري فعاليت مي‌كند، به دنبال كاهش فروش محصولات خود به شركت‌هاي بزرگ آمريكايي و ايجاد تغيير در ساختار شركت‌هاي توليدكننده سرور و نرم‌افزار، طي سه ماهه پاياني از سال مالي 2008 با كاهش 73 درصدي درآمدهاي خود مواجه شد.

شركتSun كه دفتر مركزي آن در ايالت كاليفرنيا آمريكا واقع شده است از اجراي طرحي خبر داد كه به دنبال آن، بخشي از سهام فروخته شده اين شركت به مبلغ يك ميليارد دلار بار ديگر خريداري خواهد شد.

ارزش سهام Sun طي 9 ماه گذشته با كاهش 50 درصدي مواجه بوده و اين شركت با خريد يك ميليارد دلار از سهام خود، معتقد است كه هم‌اكنون سهام آن‌ها به ارزش واقعي در بازار فروخته نمي‌شود و مي‌تواند بار ديگر به جايگاه اصلي خود برگردد.بر اساس آخرين خبر منتشر شده، بهاي هر سهم Sun در تالارهاي بورس با كاهش 3/12 درصدي به ارزش 32/9 دلار معامله شد كه اين رقم بدتر از پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته توسط كارشناسان اين شركت بوده است.

اين وضعيت نشان مي‌دهد، فشارهايي كه Sun را طي سه ماهه آوريل تا ژوئن با مشكل مواجه كرد، نتيجه مشكلات اين شركت در سه ماهه سوم سال مالي 2008 بوده است.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن