تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815986691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئال مادريد هنوز به رونالدو فكر مى كند


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: رئال مادريد هنوز به رونالدو فكر مى كند
آخرين خبرها از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا حكايت از آن دارد كه روبينيو در پى ترك رئال مادريد و رفتن به چلسى است. از سوى ديگر پارى سن ژرمن كه مدت ها به دنبال جذب مهاجم رن، جيمى برياند بود از اصرار خود دست برداشته و در انديشه آوردن كژمان از فنرباغچه به پاريس است.
روبينيو؛ از رئال مادريد به چلسى
به نوشته روزنامه اسپانيايى ماركا، روبينيو دوست دارد و آرزو مى كند رئال مادريد را براى پيوستن به چلسى ترك كند. ملى پوش برزيلى رئال مادريد مى گويد: «درست مثل كريستيانو رونالدو كه دوست دارد به رئال بيايد، من هم مى خواهم به چلسى بروم.» در اين ميان چلسى نيز براى اثبات علاقه اش به اين جا به جايى، يك پيشنهاد ۳۵ ميليون يورويى را به رئال مادريد كرده است، ضمن اينكه برند شوستر مربى اسپانيايى رئال مادريد، برعكس دوست ندارد اين مهاجم كه به قول او وجودش در برنابئو اجتناب ناپذير است را از دست بدهد. البته با وجود اظهار نظر شوستر به نظر مى رسد اگر پيشنهاد چلسى تا رقم ۴۰ ميليون يورو برسد، سران باشگاه مادريد نسبت به انتقال روبينيو بى تفاوت بمانند.گفتنى است مهاجم برزيلى در سال ۲۰۰۵ از سانتوز به رئال مادريد آمد و در ۱۰۱ بازى خود در لاليگا ۲۵ گل را به ثمر رسانده است.
دروگبا جايى نمى رود
در خبر ديگرى مرتبط با چلسى و به نقل از شبكه ماهواره اى اسكاى، ديديه دروگبا از اين تيم لندنى جدا نخواهد شد و ۲ ملى پوش ساحل عاجى در راه رسيدن به توافق هستند تا قراردادى ۴ ساله با چلسى امضا كنند. گفتنى است باشگاه هايى چون ميلان، اينتر و بارسلونا به طور جدى خواهان حضور دروگبا بودند و در اين رهگذر مهاجم سابق مارسى، تمايل خود را از ترك چلسى و بازى در يكى ديگر از ليگ هاى معتبر اروپايى پنهان نكرده بود اما به نظر مى رسد اسكولارى توانسته بازيكن ساحل عاجى و مؤثر خود را براى ماندن در استمفوردبريج مجاب كند.
حضور برياند در پارى سن ژرمن منتفى شد
به نظر مى رسد پارى سن ژرمن از اصرار مبنى بر جذب مهاجم جوان رن، جيمى برياند دست كشيد و تلاش خود را معطوف به حضور ماتيا كژمان مهاجم ملى پوش صربستان كرده است اما برخلاف انتظار آمدن او به پاريس چندان هم بدون مشكل نخواهد بود. حرف و حديث ها حكايت از آن دارد كه براى توافق ميان فنرباغچه و پارى سن ژرمن راه زيادى باقى مانده است. به نوشته روزنامه هاى تركيه تيم فرانسوى يك بازيكن قرضى و خريد قطعى كژمان را پيشنهاد داده است در حالى كه تيم تركى انتقال قطعى اين ۳ مهاجم را در ازاى ۳ تا ۴ ميليون يورو خواستار شده است. مشكل موجود به توانايى مالى پارى سن ژرمن برمى گردد چرا كه تأمين حقوق ساليانه ۵/۱ ميليون يورو خالص كه كژمان از فنرباغچه دريافت مى كند، براى باشگاه پاريسى دشوار مى نمايد اگرچه خود بازيكن كه قرار است به زودى با نماينده تركيه در دور مقدماتى ليگ قهرمانان اروپا بازى كند، اشتياق خود را براى حضور در پاريس و مشاركت با پارى سن ژرمن در جام يوفا ابراز كرده است. در اين رهگذر تيم پاريسى جدا از توافق با فنرباغچه بايد با كژمان هم كنار بيايد، كارى كه راحت به نظر نمى رسد حتى گفته مى شود توافق با بازيكنانى چون ژولى و ماكلله تا اين اندازه با دشوارى رو به رو نشده بود. گفتنى است اگر حضور كژمان در پاريس منتفى شود امكان آمدن مهاجم ۲۳ ساله برزيلى بشيكتاش، بوبو كه فصل گذشته در ليگ تركيه ۱۰ گل به ثمر رسانده، زياد خواهد بود.
آمدن كارلوس تنوريو به موناكو زير سؤال
موناكو كه با فروش پيكيون پولدار شده در پى جذب مهاجم ملى پوش اهل آمريكاى جنوبى، كارلوس تنوريو برآمد اما باشگاه السد قطر كه تنوريو را در اختيار دارد بر سر مسائل مالى با موناكو هنوز كنار نيامده است. گفتنى است مبلغ اوليه كه رضايت تيم فرانسوى را در پى داشت، ۵ ميليون يورو بود اما به نظر مى رسد قطرى ها باتوجه به اشتياق موناكو به جذب اين بازيكن قيمت را بالا برده باشند!
گومز از بايرن مونيخ دور شد
نمى توان گفت بايرن مونيخ تلاش نكرده است اما بايد گفت اشتوتگارت از رفتن مهاجم ملى پوش خود ماريو گومز به مونيخ جلوگيرى كرده است. در اين رهگذر گفتنى است سران باشگاه اشتوتگارت پيشنهاد ۲۵ ميليون يورويى بايرن مونيخ را رد كرده است! گومز كه تا ۲۰۱۲ با اشتوتگارت قرارداد دارد، در اين رابطه چندان خود را مشتاق نشان نداده و مى گويد در اشتوتگارت راحت و خشنود است.
رئال دست بردار نيست!
با وجود حرف هاى اطمينان بخش آلكس فرگوسن مبنى بر ماندن رونالدو در منچستريونايتد اما به نظر مى رسد كه پرونده رفتن مهاجم ملى پوش پرتغالى به رئال مادريد هنوز بسته نشده است. به نوشته رونامه اسپانيايى آس رومن كالدرون رئيس رئال مادريد تصميم گرفته اقامت خود را در لندن تمديد كند تا جايى كه بتواند مسأله حضور رونالدو را در برنابئو يكسره نمايد. او كه همراه رئال مادريد و به خاطر حضور در ديدارهاى چهارجانبه امارات در لندن بسر مى برد مى گويد: «يك روز بيشتر در لندن مى مانم تا با ادامه مذاكره با منچستريونايتد در مورد حضور رونالدو در رئال به نتيجه مثبت برسيم.از سوى ديگر برند شوستر نيز هميشه به آمدن رونالدو در برنابئو فكر مى كند.»
اتوئو به هر تيمى نمى رود
ساموئل اتوئو نمى خواهد خود و توانايى هايش را ارزان بفروشد. اگر قرار باشد مهاجم ملى پوش كامرونى از بارسلونا برود، رويدادى كه مربى تيم گوارديولا اميدوار است تحقق يابد، حاضر نيست به هر تيمى برود كه در اين رهگذر تيم هايى چون والنسيا و رم در برنامه آينده اين بازيكن جايى ندارند.گفتنى است اتوئو به بازى در منچستريونايتد، چلسى، اينتر و ميلان فكر مى كند و بس!
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن