تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815619796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معماى ناپديد شدن يك زن


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معماى ناپديد شدن يك زن
گروه حوادث - پسر جوان و پدرش به اتهام يك جنايت خانوادگى از سوى بازپرس جنايى تهران بازداشت شدند. در اين پرونده زن خانه به شكل مرموزى ناپديد شده است.
به گزارش خبرنگار جنايى ما، شامگاه دوشنبه زن جوانى در تماس با پليس ۱۱۰ از ناپديد شدن مرموز مادرش خبر داد و گفت: از صبح هر چه با پدر و مادرم تماس گرفتم كسى جواب نداد. در حالى كه نگران بودم خودم را به خانه آنها رساندم اما كسى در خانه نبود. پس از ورود به خانه ناگهان با آثار خون روى ديوار روبه رو شدم كه از وحشت خشكم زد. يكى از فرش هاى اتاق نيز كاملاً خيس است. با اين حال هيچ كس در خانه نيست و نمى دانم چه اتفاقى افتاده است، مأموران كلانترى( 116) مولوى پس از حضور در خانه مورد نظر به تحقيق در اين باره پرداختند. دختر خانواده در نخستين بازجويى ها اظهار داشت: از زبان همسايه اى شنيدم كه مى گفت: شب قبل صداى درگيرى شديد از خانه پدر و مادرم شنيده است. يكى ديگر از همسايه ها نيز صداى فرياد كمك خواهى مادرم را شنيده بود اما همان موقع، صدا به طور ناگهانى قطع شد.
مأموران كلانترى پس از شنيدن اظهارات دختر با احتمال وقوع جنايت، بلافاصله موضوع را به حسين اصغرزاده - بازپرس ويژه قتل تهران - گزارش دادند.همزمان با حضور بازپرس و كارآگاهان جنايى، تحقيق براى كشف راز ناپديد شدن مادر خانواده آغاز شد.اين در حالى بود كه كارآگاهان در نخستين گام مرد خانه و دو پسرش را به بازجويى فراخواندند. احمد - 50 ساله - كه سرايدار يك مجتمع مسكونى در غرب تهران است، گفت: «يكشنبه شب رقيه ـ همسرم ـ و پسرم حسن - 18 ساله - به ديدن من آمدند و تا حدود ساعت ۱۱ شب در اينجا بودند سپس پسر بزرگم حسين - 28 ساله - با ماشين خود به دنبال آنها آمد.همان موقع هم با اصرار از برادرش خواست نزد من بماند. بنابراين فقط مادرش را با خود به خانه برد. اما حدود ۴ صبح حسين دوباره نزد من آمد و در حالى كه مضطرب و پريشان دنبال شلوار مى گشت گفت: «موقع آمدن با يك نيسان تصادف كرده و هنگام درگيرى با راننده شلوارش پاره شده است.»با توجه به اظهارات پدر خانواده، حسين به عنوان نخستين مظنون پرونده تحت بازجويى قرار گرفت. وى به بازپرس جنايى گفت: آن شب وقتى همراه مادرم به خانه رفتيم مادرم از من خواست ماشين را به پاركينگ مجتمع مسكونى محل كار پدرم ببرم.به خاطر دلشوره و اصرارهاى مادرم شبانه حركت كردم. اما بين راه با يك نيسان تصادف كردم. حدود ساعت ۲ نيمه شب به خانه پدرم رسيدم و همانجا ماندم. از آن موقع هم به خانه برنگشتم و خبرى از مادرم ندارم. بازپرس جنايى پس از شنيدن اظهارات حسين دستور بازداشت او را صادر كرد.
بازپرس اصغرزاده در اين باره به خبرنگار ما گفت: در تحقيق از دختر خانواده دريافتيم حسين از يك سال و نيم قبل بيكار بوده و به خاطر ناراحتى شديد اعصاب سوءظن شديدى هم به رقيه ، مادرش ـ مقتول ـ داشته است. به همين خاطر نيز چند بار با مادرش درگير شده و حتى يك دفعه نيز با كارد به وى حمله كرده كه در قتل ناموفق بوده است.از سوى ديگر كشف آثار خون روى ديوار خانه و صندوق عقب خودروى حسين و شسته شدن يكى از فرش هاى خانه و لاستيك هاى خودرو همگى از وقوع يك جنايت خانوادگى خبر مى دهد.
اظهارات ضدونقيض متهم و پيدا نشدن لباس هايى كه وى شب حادثه بر تن داشته نيز به اين فرضيه قوت بخشيده است. در حال حاضر پدر خانواده نيز به اتهام معاونت در قتل و مخفى كردن اين راز بازداشت است. هر دو متهم نيز براى تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان جنايى پليس آگاهى تهران قرار دارند. تلاش براى كشف جسد نيز ادامه دارد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن