تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816864844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرفروش ايران‌خودرو اعلام كرد:جلسه مشترك براي فروش آزاد تندر-90


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: مديرفروش ايران‌خودرو اعلام كرد:جلسه مشترك براي فروش آزاد تندر-90
حميدرضا بهداد- اين روزها بحث اتمام تعهدات تندر 90 در كشور و اعلام فروش آزاد آن، به موضوعي چندگانه با اظهارنظرهايي متناقض از سوي مسوولان مربوطه تبديل شده، اين درحالي است كه در مجموع هنوز نصف ثبت‌نام‌كنندگان اين خودروي پرحاشيه موفق به دريافت آن نشده‌اند.


در اين ميان ايران‌خودرو كه تعهد تحويل 50 هزار تندر 90 را تا پايان سال گذشته تقبل كرده، بنابه گزارش‌هاي رسيده از سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، تاكنون تنها به 60درصد از تعهداتش جامه عمل پوشانده و پارس‌خودرو نيز كه 25هزار ثبت‌نامي داشت 90درصد ازتندر‌90‌هاي مورد تعهد را تحويل ثبت‌نام‌كنندگان داده است. به گفته مسوولان پارس‌خودرو، تعهدات اين شركت تا حدود يك ماه ديگر به پايان مي‌رسد. اما مسوولان ايران‌خودرو در اين رابطه اظهارنظر‌هاي متفاوتي داشته و تاريخ‌هاي مختلفي را براي اتمام تعهدات تحويل تندر 90 ارائه مي‌كنند. مديرعامل ايران‌خودرو، اين مهم را به اواخر پاييز موكول كرده و محمدرضا معتمد جانشين معاون مديرعامل در توليد تندر 90، نيز احتمال كشيده شدن اتمام تعهدات اين خودرو به متقاضيان را تا پايان سال‌جاري منتفي نمي‌داند. اين درحالي است كه علي اصغر سرائي‌نيا مديرفروش و بازاريابي اين شركت روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما از پايان مهرماه امسال به‌عنوان مقطع زماني اتمام اين تعهدات ياد كرد. وي گفت: باتوجه به ميزان توليد فعلي ايران‌خودرو در زمينه تندر 90، قطعا تا پايان مهر امسال تمامي تندر 90هاي باقيمانده را به ثبت‌نام‌كنندگان تحويل خواهيم داد. وي افزود: البته براي اين مهم نيازمند ياري قطعه‌سازان و شركت رنو پارس هستيم و اگر آنها قطعات بيشتري را در اختيارمان قرار دهند، ما نيز تيراژ توليد خود را افزايش داده و در تحويل تندر 90هاي باقيمانده سرعت عمل بيشتري خواهيم گرفت. گفته‌هاي سرائي‌نيا در شرايطي كه اگر ايران‌خودرو بخواهد تعهدات تندر 90 خود را تا پايان مهر امسال تمام كند بايد باتوجه به 75 روز باقيمانده تا آن تاريخ، روزانه 300 دستگاه از اين خودرو را به توليد رسانده و وقفه‌اي نيز در روند توليد پديد نيايد كه با توجه به وضعيت فعلي توليد و همچنين نوسانات خاص تامين قطعات تندر-90 تحقق اين هدف اندكي بعيد به نظر مي‌رسد.
فروش آزاد تندر-90 منطقي نيست
اما با توجه به استقبال مشتريان داخلي از تندر-90 و همچنين افزايش قيمت آن خودروسازان داخلي مترصد آن هستند كه هرچه زودتر نسبت به فروش آزاد اين خودرو اقدام كنند كه در اين ميان پارس‌خودرويي‌ها آتش‌شان ظاهرا تندتر است. اين در شرايطي است كه وزير صنايع و معادن صراحتا به خودروسازان داخلي اعلام كرد تا اتمام تعهدات‌شان حق فروش آزاد تندر-90 را نخواهند داشت. از سوي ديگر سرائي‌نيا در اين زمينه تاكيد كرد: فروش آزاد تندر-90 در شرايط فعلي كه هنوز تعهدات دو شركت ايران‌خودرو و پارس‌خودرو به اتمام نرسيده، كار اخلاقي نبوده و ما تا پايان تعهدات‌مان برنامه‌اي براي اين كار نداريم. مدير فروش ايران‌خودرو با بيان اينكه طي آينده نزديك جلسه‌اي مشترك با حضور مسوولان سايپا در محل سازمان گسترش و با محوريت فروش آزاد تندر-90 برگزار خواهد شد، اظهار داشت: طي اين جلسه به جمع‌بندي نهايي رسيده و احتمالا تاريخ مشخصي را براي فروش آزاد اين خودرو تعيين خواهيم كرد. اين گفته سرائي‌نيا در حالي است كه با توجه به آمار، مسلما تعهدات سايپا بسيار زودتر از ايران‌خودرو به پايان رسيده و بنابراين طبيعتا آنها مي‌توانند نسبت به فروش آزاد تندر-90 زودتر از اين شركت وارد عمل شده و شايد منتظر ايران‌‌خودرويي‌ها نمانند. سرائي‌نيا در اين زمينه نيز گفت: بنده نمي‌دانم سايپا براي فروش آزاد تندر-90 منتظر ما خواهد ماند يا نه، ولي اگر زودتر از ايران‌خودرو در اين باب وارد عمل شود، معتقدم كار درستي را انجام نداده و منطقي نيست.
روزي دو هزار خودرو تحويل مي‌دهيم
سرائي‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار ما از روند توليد شركت متبوعش نيز سخن گفت، اين در حالي است كه روند توليد طي سه چهار ماه اخير دچار اختلال شده و تيراژها نيز در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته كاهش يافته بود.همچنين برخي مسوولان اين شركت همواره موضوع مذكور را طبيعي و خاص ماه‌هاي اوليه سال دانسته و قول جبران آن را طي ماه باقيمانده سال‌جاري داده‌اند. مدير فروش ايران‌خودرو در اين باب اظهار داشت: ما روزانه دو هزار دستگاه خودرو را تحويل مشتريان خود مي‌دهيم و طبق آمار هم‌اكنون توليد فعلي شركت در مقايسه با ماه‌هاي ابتدايي سال به شدت افزايش داشته است.
وي ادامه داد: ايران‌خودرو توليد انبوه سمند سرير را نيز آغاز كرده و اين خودرو را با قيمتي حدود 24ميليون تومان به نمايندگي‌هاي خود عرضه كرده است.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن