تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806890287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

40 هزار خبرنگار چيني و 21600 خارجي براي پوشش اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: 40 هزار خبرنگار چيني و 21600 خارجي براي پوشش اخبار
علاوه بر خبرنگاران خارجي 40 هزار خبرنگار چيني نيز به پوشش اين دوره از بازي هاي المپيك مي پردازند.
براساس آخرين آمار كميته بين المللي المپيك 21600 خبرنگار خارجي اين دوره از بازي هاي المپيك را پوشش خبري خواهند داد.
اين درحالي است كه كشور ميزبان از 40 هزار خبرنگار در عرصه هاي مختلف استفاده مي كند تا تمامي رويدادهاي 28 رشته ورزشي را به اطلاع مردم جهان برسانند. اين درحالي است كه در بازي هاي آتن نمايندگان 21500 رسانه، در سيدني 16033 (5298 مطبوعات و 10735 رسانه صوتي و تصويري)، در آتلانتا 15108 (5695 مطبوعات و 9413 رسانه صوتي و تصويري)، در بارسلونا 13082 (5131 مطبوعات و 7951 رسانه صوتي و تصويري)، در سئول 11331 (4978 مطبوعات و 6353 رسانه صوتي و تصويري)، در لس آنجلس9190 (4327 مطبوعات و 4863 رسانه صوتي و تصويري)، در مسكو 5615 (2685 مطبوعات و 2930 رسانه صوتي و تصويري) حضور داشتند.

رضازاده پاداش قهرماني در المپيك را دريافت كرد

قوي ترين مرد جهان، با وجود عدم حضور در بيست و نهمين دوره بازي هاي المپيك، پاداش قهرماني در اين مسابقات را دريافت كرد.
احمديان يكي از افراد متمولي است كه علاقه وافري به وزنه برداري و قوي ترين مرد جهان دارد. پيش از آن كه حسين رضازاده به دليل بيماري از شركت در مسابقات المپيك انصراف دهد، احمديان اعلام كرده بود كه در صورت قرار گرفتن وي بر روي يكي از سكوهاي المپيك، 100 سكه طلا به وي اهدا خواهد كرد.
بعد از آن كه حضور قهرمان 2 دوره قبلي مسابقات المپيك در چين منتفي شد، احمديان نيز تصميم گرفت طي مراسم ويژه اي از سال ها افتخار آفريني رضازاده قدرداني كند. اين مراسم صبح ديروز در محل فدراسيون وزنه برداري برگزار شد و احمديان سكه هايي كه براي مدال آوري رضازاده در نظر گرفته بود را به وي اهدا كرد.

صد ميليون پاداش براي مدال آوران وزنه برداري المپيك

يك شركت بازرگاني براي مدال آوران وزنه برداري در بازي هاي المپيك 2008 پكن مجموعا صد ميليون تومان پاداش نقدي در نظر گرفت.
در شرايطي كه سه رشته كشتي، وزنه برداري و تكواندو بيشترين بخت را براي كسب مدال در بازي هاي المپيك دارند، شركت بازرگاني غفوري زاده اعلام كرد به مدال آوران رشته وزنه برداري در چين، پاداش نقدي ويژه اي پرداخت خواهد كرد.
اين شركت در نظر دارد به طلايي هاي تيم ملي 50 ميليون تومان و به نفرات دوم و سوم نيز به ترتيب 30 و 20 ميليون تومان اهدا كند.
اين شركت بازرگاني كه در زمينه صادرات و واردات انواع لوازم ورزشي فعاليت دارد اعلام كرده كه به مدال آوران وزنه برداري اين دوره از بازي ها به محض بازگشت و در فرودگاه پاداش نقدي اهدا خواهد كرد.

طرح اضطراري براي دوي ماراتن بازي هاي المپيك

يك مقام رسمي بازي هاي 2008 المپيك پكن گفت: در صورت نامساعد بودن شرايط جوي، طرحي اضطراري براي برگزاري مسابقه دوي ماراتن پيش بيني شده است. ليوون بين معاون بخش ورزش هاي كميته برگزاري بازي هاي المپيك پكن، اظهار داشت: با احتمال اين كه هواي نامناسب در مسابقه دوي ماراتن خللي ايجاد كند، طرحي اضطراري را آماده كرده ايم.
وي جزئيات طرح را مشخص نكرد و افزود: يك مساله قطعي است و آن اينكه تمامي رويدادهاي ورزشي تا قبل از مراسم اختتاميه بازي ها به پايان خواهند رسيد. بنابر تقويم، مسابقه دوي ماراتن آخرين رقابت از بازي هاي المپيك پكن است و بايد صبح 24 اوت برگزار شود. وي گفت: احتمال اينكه برنامه رويدادهاي ورزشي به علت آلودگي تغيير كند، خيلي ضعيف بوده و وضعيت هواي پكن بر سلامتي ورزشكاران تاثيري نخواهد گذاشت.

جزييات حمل مشعل المپيك در پكن مشخص شد

اين مشعل از ديروز وارد پكن شده و از امروز به مدت چهار ساعت آغاز و مسير 16 كيلومتري را توسط 433 ورزشكار مي پيمايد.
اين مشعل قرار است از هجده منطقه و نوزده مسير اصلي كه شامل مناطق مختلف شهر پكن است، عبور كند. فردا هم مشعل بيست و نهمين بازي ها، 14 كيلومتر را طي مي كند. مشعل در اين مرحله بيرون شهر پكن و از نزديكي ديوار چين عبور كرده و به پارك «دي تان» مي رسد. صبح روز افتتاحيه بازي ها هم مشعل به موزه معروف «پكينگ من» خواهد رسيد و يكصد و چهل ورزشكار مسير هشت كيلومتري را طي مي كنند. اين مرحله از حمل مشعل 101 منطقه را در برمي گيرد. از ميان 841 حمل كننده مشعل در اين سه روز 232 نفر از المپين هاي پكن خواهند بود. 90 نفر از آنها هم عضو كميته ملي المپيك چين هستند و 60 نفر ديگر از اعضاي كميته بين المللي المپيك خواهند بود. 170 دونده هم از اعضاي اسپانسرهاي مالي رقابت ها و 289 حمل كننده ديگر مشعل از مقامات دولتي و شهري پكن هستند.

برانكارد ويژه براي بلند قدترين بسكتباليست هاي المپيك

مسوولان برگزاري بازي هاي المپيك براي بلندترين ورزشكاران اين بازي ها برانكارد مخصوص آماده كرده اند.
«يائو مينگ» و «لبرون جيمز» جزو بلندقدترين ورزشكاران بازي هاي المپيك هستند. مسوولان برگزاري بازي ها براي حمل اين دو ورزشكار در مواقع آسيب ديدگي از برانكاردي مخصوص استفاده خواهند كرد. اين برانكارد طولي برابر دو متر و چهل سانتي متر خواهد داشت و از آن در سالن ووك سانگ استفاده خواهد شد. يكي از مسوولان اين سالن گفت: «ما از برگزاركنندگان بازي ها خواستيم كه برانكاردي بزرگ تر را تهيه كنند.»

بسيج ورزش به مدال آوران المپيك پاداش مي دهد

مسوولان سازمان بسيج ورزش كشور قصد دارند مدال آوران بيست و نهمين دوره رقابت هاي المپيك پكن را به حج عمره اعزام كنند.
سردار مشايخي رئيس سازمان بسيج ورزش كشور كه صبح ديروز در مراسم تقدير از خبرنگاران ورزشي سخن مي گفت با اعلام اين خبر گفت: بسيج ورزش كشور به ورزشكاراني كه بتوانند در بازي هاي المپيك 2008 پكن يكي از مدال هاي طلا ، نقره و برنز را كسب كنند، سفر به حج عمره را به عنوان پاداش اهدا خواهد كرد.

پرواز فرنگي كاران به پكن

رقابت هاي كشتي فرنگي بازي هاي المپيك 2008 پكن از روز 22 مردادماه جاري و در استاديوم دانشكده كشاورزي اين شهر آغاز مي شود و تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان براي آشنايي با شرايط آب و هوايي، ساعت 20 ديشب و به فاصله يك هفته تا آغاز رقابت هاي اين رشته راهي پايتخت چين شد.

تنفس در پكن مشكل است

سرپرست كاروان ورزشي ايران با اشاره به آلودگي هواي شهر پكن تصريح كرد: با وجود تمامي اقدامات پيشگيرانه مسوولان المپيك، شهر پكن همچنان از آلودگي بالايي برخوردار است و اين امر مي تواند بر عملكرد تيم ها تاثير منفي بگذارد. سرپرست كاروان ورزشي ايران در دهكده بازي هاي المپيك پكن با بيان اين مطلب افزود: آلودگي و شرجي بودن هواي پكن به حدي است كه تنفس درهواي باز را بسيار دشوار مي كند و اين امر مي تواند بر عملكرد تيم هايي نظير دوچرخه سواري و تيروكمان كه بايد مسابقات خود را بيرون از سالن برگزار كنند تاثيرگذار باشد.وي يادآور شد: شرايط نامساعد جوي شهر پكن رقيب اول ورزشكاران به شمار مي رود و اميدوارم نفرات اعزامي كشورمان هرچه زودتر بتوانند خود را با شرايط جوي هماهنگ كنند.

به المپيك مي رسم

تايسون گاي،قهرمان آمريكايي دوي 100 متر جهان با اعلام بهبود آسيب ديدگي اش گفت:احساس مي كنم مشكلي ندارم و آماده ام در مسابقات دوي 100 متر المپيك حضور يابم. رقابت هاي 100 متر المپيك روز 25 مرداد آغاز مي شود اما گاي براي شركت در مراسم افتتاحيه راهي چين شد و در كمپ تيم دو و ميداني آمريكا در داليان تمريناتش را دنبال خواهد كرد.
او مي گويد: نگران نباشيد.من در خط آغاز مسابقات 100 متر حاضر خواهم بود. رقباي اصلي او در المپيك اوسيان بولت، ركورددار دوي 100 متر جهان و آسافا پاول جامائيكايي خواهند بود.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن