تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816394368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: امكان توسعه بهشت زهرا (س) وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: قاليباف: امكان توسعه بهشت زهرا (س) وجود ندارد
جام جم آنلاين: مراسم بهره‌برداري بيش از 50 پروژه عمراني، شهري، ترافيكي، ورزشي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 تهران پيش از ظهر امروز با حضور شهردار تهران و جمعي از مديران شهري برگزار شد.


به گزارش ايسنا، دكتر محمدباقر قاليباف ـ شهردار تهران ـ در اين مراسم كه تعداد زيادي از شهروندان منطقه 20 هم حضور داشتند، با تبريك ايام شعبانيه، گفت: از قبل به شهروندان جنوب شهر تهران قول داده بودم كه اگر نتوانم فاصله شمال و جنوب شهر را كم كنم، آن را اضافه نمي‌كنم و فكر مي‌كنم، اين كار را در طول دوران مديريتم در شهرداري تهران تا به امروز انجام داده‌ام.

وي افزود: تمام سعي و تلاش من و همكارانم اين است كه كيفيت زندگي شهروندان را در ابعاد مادي و معنوي بالا ببريم.

به گفته شهردار تهران، بايد توجه كنيم كه تعريف جامعه اسلامي از كيفيت زندگي اين است كه در آن سلامت، رشد و سير تعالي اتفاق بيفتد، لذا توجه به مسايل اجتماعي و فرهنگي بسيار مهم و اساسي است.

قاليباف ادامه داد: در اين راه نيازمند توسعه فضاي كالبدي شهر هستيم و تمام تلاش ما نيز در همين راه است و قضاوت را بايد بر عهده مردم در محلات خود بگذاريم. زيرا آن‌ها بايد هر فصل، هر شش ماه و هر يك سال احساس كنند كه شهرداري در زندگي آن‌ها چه اثري گذاشته است.

وي با بيان اين كه ما در شهرداري دغدغه شهروندان را داريم، گفت: با كمك شما مردم فهيم و شوراياران و همچنين از طريق سامانه‌هاي 137 و 1888 نيازهاي محلات را به خوبي دريافت ، تجزيه و تحليل مي‌كنيم و آن‌ها را در اولويت قرار مي‌دهيم.

شهردار تهران همچنين در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران درباره مشكل مربوط به اتمام ظرفيت بهشت زهرا (س) گفت: متاسفانه مشكل بهشت زهرا (س) هنوز حل نشده است و ما در شهرداري تهران بر اين اعتقاديم كه نه تنها بهشت زهرا (س) ظرفيت ندارد، بلكه امكان توسعه آن هم وجود ندارد.

قاليباف ادامه داد: ما در شوراي اسلامي و شهرداري تهران بر اين باوريم كه حتما بايد يك گورستان عمومي در شرق تهران وجود داشته باشد. از اين رو بررسي‌هاي لازم انجام شده و مسايل زيست محيطي آنجا هم مورد مطالعه قرار گرفته ولي تا كنون به نتيجه قطعي نرسيده‌ايم.

وي ابراز اميدواري كرد: تا مسوولان در بخش‌هاي دولتي و شهرداري به يك اتفاق نظر برسند، تا از اين مشكل كه فكر كنم در حال تبديل شدن به يك اضطرار است، رهايي يابيم.

وي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره ايجاد جايگاه‌هاي جديد سوخت در 22 منطقه تهران گفت: مردم واقعا از بحث سوخت اعم از بنزين و گاز رنج مي‌برند و دچار مشكل هستند.

قاليباف ادامه داد: به خاطر مشكل جايگاه‌ها، ظرفيت قابل توجهي از اتوبوس‌ها، تاكسي‌ها و خودروهاي شخصي وقت خود را در صف گاز، صرف مي‌كنند كه در اين خصوص بايد مسوولان در وزارت كشور و نهادهاي ذيربط اين كار را انجام دهند و ما هم به عنوان شهرداري در زمينه‌هاي مربوط به خود كمك مي‌كنيم. همان طور كه از ما درخواست زمين كردند و ما كمك كرديم و اگر باز هم از ما زمين بخواهند، در صورت امكان حتما در اختيارشان قرار مي‌دهيم، تا مشكلات مردم كمتر شود.

گفتني است امروز شهردار تهران در پروژه‌هاي كلنگ زني مجموعه فرهنگي برج طغرل، افتتاح مركز معاينه فني خودرو شهيد چمران، افتتاح مجموعه فرهنگي و ورزشي قهرمان حميد سوريان، احداث ساختمان‌هاي نواحي، احداث زورخانه جهان پهلوان تختي، افتتاح سالن چند منظوره الزهرا (س)، احداث زمين‌هاي ورزشي، بوستان و فضاي سبز اصلاح هندسي و پروژه هاي ديگر ترافيكي شركت كرد.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن