تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816844064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشیه هایی از اردوی پرسپولیس در آنتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: حضور تیم پرسپولیس در آنتالیا با سفر استقلال به ترکیه و تیم ملی به جام ملت ها مصادف شده و همین مساله کار خبرنگاران ورزشی را برای پر کردن روزنامه ها سخت تر می کند. با این حال سوژه کم نیست. مثل چیزهایی که از آنتالیا گوش به گوش و دهان به دهان گشته و به تهران رسیده.
پیراهن های مارک دایی
انتشار یک عکس جمعی از بازیکنان پرسپولیس در سایت این باشگاه، مسوولان شرکت آل اسپورت را عصبانی کرد. آل اسپورت که با پرسپولیس برای تامین پیراهن های تمرین و مسابقه قرارداد رسمی دارد، در این باشگاه یک رقیب داخلی دارد که کسی جز علی دایی سرمربی این تیم نیست. علی دایی ظاهرا در این سفر مقادیری پیراهن ورزشی را در بار تیم گنجانده و به همین دلیل در برخی از عکس های مخابره شده به تهران، بازیکنان با پیراهن مارک دایی تمرین می کنند. اصولا آذری زبان ها آدم های متعصبی هستند و دایی نشان داده که چقدر به نام خانوادگی خود که البته عنوان یک کمپانی تولید لباس هم هست، وفادار است. بعد از اتفاقات تیم ملی، باید دید که آیا رسوخ آرم دایی به پرسپولیس باعث ایجاد حاشیه های اقتصادی در این باشگاه خواهد شد یا نه؟
سپهر کاپیتان می ماند؟
علی دایی در بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت علیرضا حقیقی و شیث رضایی دو کاپیتان موجود در این تیم را نیمکت نشین کرد و بازوبند را به سپهر حیدری داد. این در حالی است که حسین بادامکی در زمین حاضر بود و از سپهر یک سال سابقه بیشتری دارد. دایی که در پایان بازی سپهر را شایسته این بازوبند دانست، اعلام کرده انتخابات برای کاپیتانی هنوز انجام نشده اما با اهدای این بازوبند به کاپیتان سابق ذوب آهن به نظر می رسد تکلیف این ماجرا هم تا حدی روشن است، چراکه بازیکنان به هرحال تابع سرمربی هستند. البته وحید هاشمیان که در این مسابقه به میدان رفت اما بازوبند را به بازو نبست، هنوز یک گزینه جدی برای کاپیتانی است.
نیمکت نشینی شیث و باقی قضایا
نیمکت نشینی شیث رضایی اتفاق جدیدی نیست. اما ممکن است تداوم داشته باشد و کار به جایی برسد که این بازیکن در نیم فصل دوم هم در ترکیب پرسپولیس به میدان نرود. شیث که در تیررس علی دایی است و بارها توسط او تنبیه شده، در بازی با اینتراخت هم به میدان نیامد تا با نگرانی به ادامه کار دایی در پرسپولیس فکر کند. این بازیکن که زمانی سمبل تیم دایی بود، فعلا در انتظار اتفاقات احتمالی است. ترکیب احتمالی خط دفاع پرسپولیس در نیم فصل دوم شامل نورمحمدی و سپهر خواهد بود.
تکرار اشتباه داوری
اشتباهات داوری دست از سر پرسپولیس بر نمی دارد. قرمزها در بازی اینتراخت هم قربانی تصمیم اشتباه داور شدند و یک گل آنها در بازی مقابل تیم میشائیل اشکیبه دیده نشد. البته طبیعتا علی دایی در پایان این بازی اعتراضی به این صحنه نکرد. او آنقدر در لیگ ایران اشتباه داوری دیده که دیگر ککش هم نمی گزد.
دایی به عبدی: بشین خودم هستم
در بازی پرسپولیس مقابل اینتراخت، در یک صحنه حسین عبدی با صدای بلند مشغول فرمان دادن به بازیکنان برای جایگیری روی تیر اول بود که ناگهان صدای علی دایی شنیده شد که به عبدی گفت: «بشین من خودم هستم.» این خبر شرح بیشتری ندارد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن