تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816484370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خداداد: حداكثر امتياز را مى خواهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خداداد: حداكثر امتياز را مى خواهيم
سرمربى تيم فوتبال پيام خراسان رضوى توضيح داد: حداكثر امتياز بازى اول را مى خواهيم. بازى مقابل برق شيراز با توجه به اينكه اولين بازى ما در ليگ برتر است، بازى ساده اى نخواهد بود اما به دليل اينكه ميزبان هستيم و حمايت تماشاچيان را داريم، به دنبال كسب سه امتياز بازى و پيروزى هستيم. خداد عزيزى از حريف هم سخن مى گويد: هيچ شناختى از حريف مان نداريم اما مى دانيم كه تيم پنجم فصل قبل به طور حتم تيم خوبى خواهد بود و براى ما خيلى مهم است كه از بازى اول با دست پر بيرون بياييم. وى درمورد شرايط تيمش گفت: تيم خوبى بسته شده است و اميدوارم بتوانيم به وعده خود عمل كنيم و در بين ۸ تيم اول ليگ برتر قرار گيريم.

تكرار روزهاى خوب فوتبالى منصور با ذوب
مظلومى صاحب سبك است

ايران ورزشى- سرمربى تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آستانه بازى با مس مى گويد: مظلومى مربى صاحب سبك و موفقى است و مس بازيكنان خوبى را نيز جذب كرده است. بى شك آغاز هر مسئله اى تاثير زيادى در ادامه روند آن پديده دارد. بازى نخست ليگ هم براى ما و مس كرمان بسيار مهم است. ابراهيم زاده مى گويد: با تيمى بازى داريم كه اواخر فصل گذشته روند رو به رشدى داشت و بازيكنان خوبى را هم جذب كرده است. اين تيم از وجود مربى مثل پرويز مظلومى بهره مى برد كه صاحب سبك است و در چند سال اخير در اكثر تيم هايى كه حضور داشت خوب كار كرده است. ابراهيم زاده در خصوص تيم ذوب آهن گفت: تمام مهره هاى خود را حفظ كرده ايم و در اواخر تيم فصل دوم روند روبه رشدى داشتيم. براى اين فصل نيز اردوهاى مختلف را پشت سر گذاشتيم و در شرايط مطلوبى به سر مى بريم. قطعا تماشاگران ما به شكل بهترى و مطلوب ترى از تيم حمايت خواهند كرد.

سه گانه وينكو قبل از بازى با سپاهان
مشكلى براى پيروزى نداريم

ايران ورزشى- سرمربى تيم فوتبال پاس همدان گفت: «بازيكنان سرباز ما مشكلى براى حضور در ليگ برتر ندارند.» وينكو بگوويچ درباره آخرين وضعيت پاس همدان توضيح داد: «به طور كلى تيم ما براى شروع مسابقات را بايد به سه دسته تقسيم كرد. دسته اول آنهايى هستند كه از بازى در اولين ديدار محروم هستند. دسته دوم آنهايى كه براى مسابقه ميان فصل فعاليت خواهند كرد و دسته سوم آنهايى هستند كه مى توانند در ديدار اول به دليل آمادگى روحى و جسمى براى ما مبارزه كنند. براى انجام اولين مسابقه خيلى خوب تمرين كرده ايم و شرايط مطلوبى براى رويارويى مقابل سپاهان داريم.» سرمربى كروات درباره شرايط تيم اصفهانى گفت: آنها نسبت به فصل گذشته تغييرات زيادى داشته اند. شناخت ما از آن به طور كامل نيست. آنها بازيكنان جديد خوبى را جذب كرده اند. براى كسب امتياز بايد خيلى سخت تلاش كنيم.

قوى سپيد و نگرانى هاى احمدزاده
يك بازيكن ليگ برترى هم نخريديم!

ايران ورزشى- سرمربى تيم فوتبال ملوان انزلى گفت: تلاش مى كنم كمترين نوسان را داشته باشيم، هر چند يك بازيكن ليگ برترى هم جذب نكرده ايم. اولين مسابقه ارزش حياتى دارد و مى دانيم برابر راه آهن ديدار آسانى پيش رو نداريم؛ اما با توجه به آمادگى جسمانى بازيكنان و حمايت هواداران مى خواهيم سه امتياز حساس مسابقه را كسب كنيم. احمدزاده توضيح داد: با توجه به اينكه در ابتداى ليگ هستيم حريفان از يكديگر شناخت ندارند و شناخت ما محدود به اخبارى مى شود كه دورادور از راه آهن مى شنويم. فقط سه بازيكن خارجى بعلاوه رضا حاج اسبويى را جذب كرده ايم، ضمن آنكه كارت ITC دو بازيكن خارجى هم هنوز به دست ما نرسيده است.

دكتر بيژن با پگاه به دنبال شگفتى است
مساوى، باخت خفيف است

ايران ورزشى- سرمربى تيم پگاه گيلان با اشاره به ديدار مقابل تيم استقلال اهواز گفت: فقط به برد برابر استقلال اهواز درنخستين قدم از ليگ فكر مى كنيم، زيرا معتقدم تساوى در اهواز هم براى تيم ما يك باخت خفيف محسوب مى شود. بيژن ذوالفقار نسب توضيح داد: با تغيير و تحولاتى كه تيم ها در فصل نقل و انتقالات در تركيب خود به وجود آورده اند بازى كردن در چند هفته اول ليگ بسيار سخت است و تنها تيمى مى تواند ديدار هاى خود را با پيروزى سپرى كند كه از موقعيت هايش به نحو احسن سود ببرد.سرمربى تيم پگاه گفت : با ارائه تاكيتيك هاى فنى ام به بازيكنان و حضور در اردو هاى خوب تيم به ۸۰ درصد از آمادگى ايده آل رسيده و در رويارويى با استقلال اهواز به هيچ وجه به انجام يك بازى بسته روى نخواهد آورد.

آقا معلم دوباره شروع كرد:
سه امتياز اول حياتى است

ايران ورزشى- سرمربى تيم فولاد خوزستان حساسيت ديدار در هفته نخست ليگ برتر را بسيار بالا دانست و گفت: با حساسيتى كه در بازى هاى هفته آغازين ليگ برتر وجود دارد به پيروزى مقابل تيم مقاومت سپاسى شيراز بسيار اميدوارم و معتقدم كه كسب سه امتياز اولين ديدار براى هر بازى حياتى است. مجيد جلالى تأكيد كرد: البته با وجودى كه تيم مقاومت تغييرات زيادى را در استخوان بندى خود نسبت به سال گذشته داشته است شناخت كاملى از اين تيم ندارم اما با گذشت ۱۰ دقيقه از بازى مى توانم راه هاى نفوذ اين تيم را ببنديم و از نقاط ضعفش به خوبى استفاده كنيم.جلالى اضافه كرد: براى شكست تيم مقاومت در شيراز و كسب سه امتياز در اولين بازى مطمئنم بازيكنانم با ارائه يك بازى برتر از تمام وجود مايه خواهند گذاشت تا استارت اول را با اقتدار زده باشيم.

مظلومى از آرزوهايش مى گويد:
مس آسيايى مى شود!

ايران ورزشى- سرمربى تيم مس كرمان مى گويد: با اطمينانى كه از قابليت هاى فنى بازيكنانم دارم مطمئنم كه با برد ذوب آهن در فولاد شهر شايستگى هاى مس را به اثبات خواهيم رساند. پرويز مظلومى هدف تيمش را حضور در جمع مدعيان قهرمانى ليگ برتر دانست: با حضور مديريت قوى در باشگاه مس كرمان معتقدم كه در پايان ليگ در جمع سه تيم بالاى جدول رده بندى قرار خواهيم داشت و مى توانيم جوازحضور در جام باشگاه هاى آسيا را كسب كنيم.

اعتراف عباسى درباره برق شيراز
در دفاع مشكل داريم

ايران ورزشى- محمد عباسى كه به جاى محمود ياورى سكان هدايت برق را در ليگ هشتم در دست گرفته درباره بازى با پيام مى گويد: با اينكه چند بازيكن كليدى خود را در اين فصل از دست داده ايم اما با جذب چند بازيكن جوان و ليگ برترى، اميدواريم بتوانيم به سرعت تيم را براى مسابقات هماهنگ كنيم تا مردم شيراز همچون سال گذشته بازى زيبايى را از اين تيم ببينند. محمد عباسى به كمبودهاى تيم خود در اين فصل اشاره كرد و گفت: در خط دفاع مشكلاتى داريم كه انتظار مى رود بتوانيم به سرعت اين مشكل را برطرف كنيم. با شناخت ۵۰ درصدى كه از اين تيم دارم اميدواريم با دست پر به شيراز برگرديم و با آمادگى كامل به ديدار ملوان انزلى در شيراز برويم.

فيروز مى خواهد دوباره موفق شود
بازى اول دردسرساز است!

ايران ورزشى- سرمربى سابق آبى پوشان پايتخت با حضور در صبا تلاش مى كند ناكامى فصل گذشته را جبران كند تا دوباره همانند قبل كارشناسان وى را در زمره مربيان موفق قرار دهند، فيروز كريمى در آستانه بازى با پيكان در هفته اول مى گويد: با حمايت هواداران قافيه را بر پيكان تنگ مى كنيم. پيش بينى ام اين است كه بازى خوبى باشد، پيكان حريفى سرسخت براى ما در بازى هفته اول خواهد بود. آنها فوتبال را خوب، صبورانه و فكورانه بازى مى كنند و از شانس ماست كه در نخستين روز بايد با اين تيم بازى كنيم. با اين حال شناخت مناسبى از پيكان داريم. آنها تركيب اصلى شان را حفظ كرده اند و چند نفرى هم به اين تيم اضافه شده است. وى افزود: بازى نخست هميشه سخت و دردسرساز است. به ويژه براى تيم هاى ميزبان، در بازى هاى اول شرايط بسيار سختى به وجود مى آيد. با اين حال تمام تلاش مان اين است كه گام اول را محكم برداريم و سعى داريم با ارايه بازى جذاب در حضور تماشاگران سه امتياز كامل را كسب كنيم تا بتوانيم روند مساعد و مناسبى را در پيش بگيريم.

وعده رييس سازمان ليگ را بايد باور كرد
عزيز محمدى: بهترين ليگ را مى بينيد

ايران ورزشى- رييس سازمان ليگ برتر فوتبال كشورمان از برنامه هاى منظم و تدوين شده در ليگ هشتم خبر داد و گفت: امسال شرايط خوبى براى برگزارى بهترين ليگ داريم.
فدراسيون فوتبال برنامه هاى منظم و اصولى را در اين فصل به باشگاه ها ارائه داده كه اكثريت مديريت باشگاه ها نيز يكسرى اصول و قواعد و اساسنامه اى جديد را كه از سوى فدراسيون فوتبال وضع شده است، پذيرفته اند كه جاى اميدوارى دارد و از آنها نيز كمال تشكر را به دليل همكارى داريم.
وى بيان كرد: شبانه روز در تلاش هستيم كه ليگ فوتبال ما نسبت به سال هاى گذشته بهتر برگزار شود و بودجه لازم نيز در اختيار فدراسيون قرار گرفته و به اعتقاد من با اين شرايط امسال بهترين ليگ را برگزار مى كنيم، زيرا بايد شرايط حضور تيم ملى ايران را در جام جهانى فراهم كنيم و كشورى كه ليگ آن منظم و صحيح انجام شود، تيم ملى آن نيز قوى و منسجم خواهد بود.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن