تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802752986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از آخرين وضعيت سريالهاي تلويزيوني ماه رمضان ؛ مقدم در« برزخ »، عطاران سر« بزنگاه »


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: گزارشي از آخرين وضعيت سريالهاي تلويزيوني ماه رمضان ؛ مقدم در« برزخ »، عطاران سر« بزنگاه »
تلويزيون در ماه مبارك رمضان امسال چهار سريال «خواب زده»، «مثل هيچ كس»، «بزنگاه» و «مأمور بدرقه» را در سه قالب ماورايي، اجتماعي و طنز تدارك ديده است.

امسال تلويزيون چهار اثر متفاوت را در سه قالب ماورايي، اجتماعي و طنز براي مخاطبان خود در نظر گرفته كه همگي آنها در حال حاضر مراحل ساخت و تصويربرداري خود را سپري مي كنند.
بنابر اين گزارش، عليرغم اينكه هر سال گروههاي سازنده مجموعه هاي ويژه رمضان، فشارهاي بالايي در روند توليد تحمل مي كردند، مرتضي ميرباقري معاون سيما بارها در مصاحبه هاي خود اعلام كرده است كه امسال وضعيت توليد با سالهاي گذشته متفاوت است و مخاطبان ديگر شاهد آشفتگيها و شتابزدگيهاي پيش از اين نخواهند شد.در صورتي كه برخي از سريالهاي امسال با توجه به فرصت يك ماهه اي كه تا پخش دارند، هنوز نتوانسته اند توليد را به نصف برسانند.
*«خواب زده»؛ سيروس مقدم اين بار برزخ را به تصوير مي كشد
مجموعه تلويزيوني «خواب زده» را «سيروس مقدم» به تهيه كنندگي «مهران رسام» در قالبي ماورايي براي شبكه اول سيما كارگرداني مي كند.
اين سريال در 26 قسمت 30 دقيقه اي توليد مي شود و در شبهاي احياء نيز به روي آنتن نخواهد رفت.
مهران رسام درباره اين سريال گفت: در حال حاضر گروه در شهر نور واقع در شمال كشور مشغول كار هستند و حدود 5 قسمت از كار آماده شده است.
وي افزود: تدوين كار نيز به طور همزمان توسط «حسين احمدي» آغاز شده و «آريا عظيمي نژاد» نيز مشغول ساخت موسيقي آن است.
وي در ادامه درباره شباهتهاي اين مجموعه تلويزيوني با مجموعه تلويزيوني «اغماء» كه سال گذشته به كارگرداني «سيروس مقدم» از شبكه اول سيما پخش شد، گفت: اين دو سريال هيچ شباهتي با يكديگر ندارند و مضمون ماورايي دليل شباهت نيست. داستان «برزخ» همان طور كه از نامش پيداست در دوره عالم برزخ مي گذرد در حالي كه داستان سريال «اغماء» درباره شيطان بود.
بنابر اين گزارش، فيلمنامه مجموعه تلويزيوني «برزخ» را «عليرضا افخمي» با همكاري «عليرضا عبدالحسني» نوشته و بازيگراني چون افسانه بايگان، فرامرز قريبيان، پوريا پورسرخ، مهراوه شريفي نيا و ... در آن ايفاي نقش مي كنند.
داستان سريال «برزخ» درباره خانم وكيلي است كه يك شب خواب عجيبي مي بيند. او در خواب خود گوشه هايي از عالم برزخ را مي بيند و پس از ديدن همين خواب است كه اتفاقات عجيب و غريبي در خانواده زن رخ مي دهد...
سيروس مقدم در پرونده كاري خود، كارگرداني دو سريال مناسبتي «اغماء» كه سال گذشته در ماه رمضان روي آنتن رفت و مجموعه «پيامك از ديار باقي» كه در ايام نوروز پخش شد، را دارد.

*مثل هيچ كس؛ «خواجه اميري» تيتراژ سريال را مي خواند
مجموعه تلويزيوني «مثل هيچ كس» به كارگرداني «عبدالحسين برزيده» و تهيه كنندگي «محمد علي اسلامي» براي پخش از شبكه دو سيما ساخته مي شود.
اين سريال تلويزيوني كه قالبي اجتماعي و خانوادگي دارد، اولين سريال مناسبتي امسال است كه با فيلمنامه اي از «علي اكبر محلوجيان» جلوي دوربين مي رود و بازيگراني چون حسين ياري (داداشي)، حميد ابراهيمي (محمد باقر)، جواد عزتي (محمد حسن) و ... در آن ايفاي نقش مي كنند.
محمد علي اسلامي درباره پيشرفت كار گفت: «احسان خواجه اميري» تيتراژ سريال را با شعري از «افشين يدالهي» مي خواند و كار تدوين همزمان نيز توسط «بابك رضاخاني» در حال انجام است. البته تدوين نهايي هنوز انجام نشده و در نتيجه هيج كدام از قسمتها به طور كامل آماده نشده اند.
وي افزود: تاكنون حدود 90 درصد از مرحله تصويربرداري به پايان رسيده و اكنون گروه در خانه اي واقع در محله اميريه تهران موسوم به خانه عمو علي مشغول به كار هستند. لوكيشن بعدي ما نيز يك بيمارستان خواهد بود كه البته هنوز مشخص نشده است.
اسلامي اظهار داشت: اميدواريم كه تا فرا رسيدن ماه مبارك رمضان كار را به مرحله اي برسانيم كه در فراز و نشيب عجله نيفتد، البته قطعي برق نيز در اين ميان بي تأثير نيست و تا حدودي در عقب افتادن ما تأثير داشته است.
سريال «مثل هيچ كس» كه پيش از اين «داداشي» نام داشت، در 30 قسمت 35 دقيقه اي شبهاي ماه رمضان از شبكه دو سيما پخش خواهد شد و روايتگر داستان برادر بزرگ يك خانواده است كه همه او را «داداشي» صدا مي كنند. پدر خانواده فوت مي كند و داداشي مسؤوليتش در خانواده دو چندان مي شود...
محمد علي اسلامي پيش از اين تهيه كنندگي سريال تلويزيوني «زير تيغ» را برعهده داشت كه در زمان پخش خود توانست نظر بسياري از مخاطبان و منتقدان را به خود جلب كند.
* «بزنگاه»؛ «عطاران» بازي در نقش يك معتاد را تجربه مي كند
مجموعه تلويزيوني «بزنگاه» در 26 قسمت 35 دقيقه اي به كارگرداني «رضا عطاران» براي پخش از شبكه سه سيما ساخته مي شود.
اين مجموعه تلويزيوني مانند ساير كارهاي عطاران در قالب طنز ساخته مي شود و «ايرج محمدي» و «مهران مهام» تهيه كنندگي آن را برعهده دارند. فيلمنامه سريال نيز توسط «محمد رضا آريان» نوشته شده است.
به گزارش فارس «مهران مهام» درباره مراحل ساخت اين سريال گفت: تصويربرداري به شيوه رج زني در ازگل ادامه دارد و تا به حال شايد حدود 6 قسمت از آن آماده شده باشد.
وي افزود: در حال حاضر متنهايمان به روز است و توليد با متن موازي شده است. ضمن اينكه با اين كمبود زمان با مشكل ديگري به نام قطع برق نيز مواجه هستيم كه در حال ضربه زدن به ماست و ثانيه هايمان همه طلايي شده اند.
مهام عنوان داشت: در اين سريال بازيگراني چون رضا عطاران، حميد لولايي، علي صادقي، گيلدا رنجبران، غلامرضا نيكخواه، مرجانه گلچين، محمود بهرامي و سوسن پرور ايفاي نقش مي كنند.
مهام درباره داستان سريال تلويزيوني «بزنگاه» نيز گفت: اين سريال كه در بستر طنز به تصوير كشيده خواهد شد، روايتگر خانواده اي است كه پدرشان كه از نانوايان قديمي شهر است، فوت مي كند و پس از آن بر سر ارث و ميراث ميان اعضاي خانواده اختلاف ايجاد مي شود.
در سريال «بزنگاه» رضا عطاران در نقش يك معتاد بازي مي كند كه همسرش او و دخترش را به دليل اعتياد ترك كرده است.
آخرين كار «رضا عطاران» در مقام كارگردان مجموعه «ترش و شيرين» بود كه در ايام نوروز سال 86 از شبكه سوم سيما پخش شد و توانست بالاترين رتبه بينندگان را به خود اختصاص دهد.
«عطاران» تا به حال كارگرداني مجموعه هاي ترش و شيرين، متهم گريخت، خانه به دوش، كوچه اقاقيا، قطار ابدي، مجيد دلبندم، ستاره ها و سيب خنده را برعهده داشته است.
*«مأمور بدرقه»؛ اثري جامانده از رقبا
مجموعه تلويزيوني «مأمور بدرقه» نيز سريالي با مضمون طنز است كه به كارگرداني «سعيد سلطاني» براي پخش از شبكه تهران ساخته مي شود.
تصويربرداري اين سريال به تهيه كنندگي «اسماعيل عفيفه» ديرتر از ساير آثار مناسبتي آغاز شد و در حال حاضر نيز خبر مي رسد كه تصويربرداري آن به نيمه نزديك شده است.
سعيد سلطاني درباره اين سريال به فارس گفت: ساخت سريالهاي زماني يك اضطرار زماني دارند و به هر نحوي كه شده بايد به بهترين شكل براي پخش آماده شوند.
سلطاني ادامه داد: متنهاي سريال ما هنوز تمام نشده و به طور كامل نوشته نشده اند و ما با توجه به زمان اندكي كه در اختيار داريم، درگير اجراهاي دشوار نيز هستيم و اين امري است كه انگار نمي توان از آن فرار كرد. البته ما امسال روي خود ماه مبارك هم حساب كرده ايم و فكر مي كنم كار تصويربرداري تا اواخر ماه مبارك ادامه پيدا كند.
سريال «مأمور بدرقه» كه داستان آن توسط طرحي از «خشايار الوند» و فيلمنامه اي از «اميرعباس پيام» بر اساس طرحي از «خشايار الوند» نوشته شده، در حال حاضر توسط «يار محمدلو» مراحل تدوين همزمان راسپري مي كند.
اين سريال در 27 قسمت 35دقيقه اي ساخته و داستان آن درباره يك مأمور نيروي انتظامي است كه در شرف بازنشستگي مأمور مي شود كه مجرمي را تحويل بدهد، اما مجرم فرار مي كند و اين تعقيب و گريزها، با مضمون طنز در اين سريال به تصوير كشيده خواهد شد.
در اين مجموعه تلويزيوني بازيگراني چون سيروس گرجستاني، جواد رضويان، مهرانه مهين ترابي، بهاره رهنما، زهره مجابي، كيانوش گرامي و ... ايفاي نقش مي كنند.
آخرين كار «اسماعيل عفيفه» در مقام تهيه كننده مجموعه تلويزيوني «ميوه ممنوعه» به كارگرداني «حسن فتحي» بود كه سال گذشته در ايام ماه رمضان از شبكه دوم سيما پخش شد.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن