تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816414152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: كوتاه از بهارستان
تكذيب دريافت جزئيات طرح تحول اقتصادي

رئيس كميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي دريافت نسخه اي از جزئيات كامل اين طرح را تكذيب كرد.
غلامرضا مصباحي مقدم كه با مهر گفت وگو مي كرد در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شود نسخه اي از طرح تحول اقتصادي را از سوي تمدن مشاور رئيس جمهور دريافت كرده ايد بيان داشت: چيزي كه آقاي تمدن به من ارائه كرد همان كلياتي بود كه آقاي حسيني دبير كارگروه طرح تحول اقتصادي در جلسه دولت و مجلس بيان كرد.
نماينده تهران در خانه ملت ادامه داد: نسخه دريافتي شامل جزئيات طرح تحول نبود و در واقع همان مطالبي بود كه در گذشته مطرح شده بود و چيز جديدي به مجلس ارائه نشده است.

بازديد جمعي از قضات و حقوقدانان عراقي از مجلس

گروهي از قضات و حقوقدانان كشور عراق ديروز با حضور در مجلس شوراي اسلامي از كميسيون حقوقي و قضايي مجلس بازديد و با ساختار قانونگذاري كشور آشنا شدند.
فرهاد تجري نماينده قصر شيرين و نائب رئيس اول كميسيون حقوقي و قضايي مجلس در گفت وگو با فارس گفت: گروهي از حقوقدانان و قضات كشور عراق ديروز از كميسيون حقوقي و قضايي بازديد كردند و در نشستي با اعضاي اين كميسيون به گفت و گو نشستند.
وي افزود: در اين نشست اين گروه با ساختار قانون گذاري و تقنيني و نقش كميسيون حقوقي و قضائي مجلس و ارتباط اين كميسيون با قوه قضائيه و ساختار قواي مختلف توضيحاتي به اين گروه داده شد.
تجري اظهار داشت: اين گروه از اينكه سيستم سياسي كشور ما تا اين حد دموكراتيك است ابراز خوشحالي كردند.

فراكسيون جوانان در مجلس تشكيل مي شود

نماينده اهواز در مجلس گفت: همزمان با ولادت حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان، مجمع عمومي فراكسيون جوانان تشكيل مي شود.
سيد شريف حسيني نماينده اهواز در مجلس در گفت وگو با فارس با اشاره به عضويت 80 نفر از نمايندگان مجلس در فراكسيون جوانان، گفت: هفته آينده همزمان با ولادت حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان مجمع عمومي فراكسيون جوانان تشكيل مي شود.
وي تصريح كرد: پس از انتخاب هيات رئيسه در مجمع عمومي، اين فراكسيون رسما كار خود را آغاز مي كند.
نماينده اهواز در مجلس با بيان اينكه اين فراكسيون رسيدگي به امور جوانان، همكاري با سازمان ملي جوانان، همفكري و ارائه پيشنهاداتي در جهت حل مشكلات جوانان را جزو خط مشي هاي خود مي داند، گفت: تعامل فراكسيون جوانان در مجلس با سازمان ملي جوانان حركت رو به رشدي را در كمك به جوانان در بر خواهد گرفت.

نامه مجمع نمايندگان آذربايجان غربي
به احمدي نژاد

رييس مجمع نمايندگان آذربايجان غربي با اشاره به نامه اي كه به رييس جمهور نوشته است، گفت: در اين نامه آورده ام كه از تاسيس هر گونه طرح پتروشيمي جديد در صورت تاثيرگذاري بر روند اجرايي پروژه هاي پتروشيمي شهرستان هاي مهاباد، ماكو و مياندوآب از سوي دستگاه ها جدا جلوگيري شود.
سليمان جعفرزاده در گفت وگو با ايسنا، افزود: در پي تلاش هاي مسوولان استان براي احداث پتروشيمي جديد در مركز استان در نامه اي خطاب به رييس جمهور خواستار تكميل مجتمع هاي پتروشيمي شهرستان هاي مهاباد، ماكو و مياندوآب شدم.
وي در ادامه تاكيد كرد: تاسيس مجتمع هاي پتروشيمي شهرستان هاي مهاباد، ماكو و مياندوآب جزو مصوبات هيات دولت است كه هر يك 10 تا 20 درصد پيشرفت داشته، اما اخيرا مشاهده مي شود مسوولان استان تاسيس پتروشيمي در مركز استان را پي گيري مي كنند، اما از آنجا كه ركود پروژه هاي فوق سوالات و ابهاماتي را در اذهان عمومي مردم استان به وجود آورده است، بايد سريعا نسبت به تكميل پروژه هاي پتروشيمي فوق اقدام شود.
رييس مجمع نمايندگان استان آذربايجان غربي يادآور شد: بر اساس اين نامه از رييس جمهور خواسته ام از تاسيس هرگونه پروژه طرح جديد در صورت تاثيرگذاري بر روند اجراي پروژه هاي پتروشيمي شهرستان هاي مهاباد، ماكو و مياندوآب از سوي هر دستگاه يا وزارت خانه اي جدا جلوگيري شود.

اوضاع اشتغال در مهريز نامناسب است

نماينده مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: علي رغم اين كه ظاهر شهرستان مهريز وضع خوبي دارد، ولي اوضاع اشتغال نامناسب است.
كاظم فرهمند در گفت وگو با ايسنا، با بيان اين كه بحث اشتغال يكي از دغدغه هاي اصلي مردم مهريز است، اظهار كرد: با وجود اين كه به نظر ظاهر شهرستان وضع خوبي دارد، ولي از نظر اشتغال در وضعيت خوبي نيست.
وي افزود: در شهرستان مهريز با وجود بزرگ ترين معدن سرب و روي در خاورميانه و كارخانه سيمان تعداد زيادي از جوانان در هر خانه اي بيكار هستند.
فرهمند گفت: مهم ترين اولويت من براي اشتغال جوانان اين شهرستان راه اندازي معدن سرب و روي بهادران است كه از اولويت هاي ما در سفر دوم رياست جمهوري به استان نيز هست تا حتي الامكان احداث يك كارخانه در سفر دوم هيات دولت در اين شهرستان مصوب شود تا براي جوانان اشتغال ايجاد شود.
نماينده مهريز در مجلس شوراي اسلامي در پايان با بيان اين كه كارخانه سيمان مهريز به مدت 20سال است كه هنوز بطور كامل راه اندازي نشده است، گفت: در مورد اين موضوع به وزير صنايع ومعادن تذكر داده و مقرر شد هر چه سريع تر نسبت به راه اندازي اين واحد اقدام شود.

تشكيل 4 كميته كميسيون بهداشت و درمان

نايب رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه ديروز اين كميسيون ضمن تصويب كليات طرح ها و لوايح ارجاع شده، كميته هاي كميسيون بهداشت و درمان نيز تشكيل شد.
حسينعلي شهرياري در گفت وگو با ايسنا، افزود: در جلسه امروز كميسيون بهداشت و درمان، كليات لايحه اختصاص درصدي از عوارض ساليانه نوسازي به منظور جمع آوري زباله هاي شهري و پسماندهاي صنعتي با رعايت زيست محيطي و بهداشتي و كليات طرح اصلاح قانون تاسيس سازمان نظام دامپزشكي جمهوري اسلامي ايران به تصويب اعضاي اين كميسيون رسيد.
نماينده زاهدان در خانه ملت تصريح كرد: در اين جلسه همچنين كليات لايحه اصلاح ماده 7 قانون مقررات انتظامي هيات علمي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و تحقيقاتي كشور و كليات لايحه ناظر بر اجراي معاهده منع گسترش توليد و انباشت و به كارگيري سلاح هاي شيميايي و انهدام آنها به تصويب رسيد.
شهرياري اظهارداشت: در بررسي آيين نامه داخلي كميسيون بهداشت و درمان نيز اعضاي اين كميسيون تشكيل چهار كميته «سلامت»، «رفاه و بيمه هاي اجتماعي»، «آموزش و تحقيقات» و «بررسي ساختار تشكيلات اداري» را به تصويب رساندند و مقرر شد تا انتخابات هيات رييسه اين كميته ها طي چند روز آينده برگزار شود.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن