تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803347415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
جلسه كميته تيم هاي ملي فوتبال
از مهدوي كيا، هاشميان و كريمي حرفي نبود

نشست اعضاي كميته تيم هاي ملي به مدت چهار ساعت در فدراسيون فوتبال برگزار شد. در اين نشست تصميمات زيادي گرفته شد كه مهم ترين آن اردوي چهار روزه تيم ملي ايران در جزيره كيش پيش از سفر به عربستان است. با توجه به اين مصوبه اعضاي تيم ملي از چهار روز قبل از سفر به عربستان اردويي را در جزيره كيش برگزار مي كنند كه اين تصميم به دليل نزديكي شرايط آب و هوايي كيش با جده گرفته شده است.
از ديگر مصوبات جلسه اين بود كه علي دايي گفت وگوهايش با اريش روته مولر را ادامه دهد تا در صورت موافقت فدراسيون فوتبال آلمان اين مربي آلماني بتواند به عنوان كمك مربي در كادرفني تيم ملي حضور داشته باشد.
در ادامه اين جلسه دايي گزارشي از شرايط تيم ملي و برنامه هاي اين تيم تا پايان رقابت هاي مقدماتي جام جهاني ارايه كرد. دايي همچنين به دليل نظرات خاصي كه داشت با برگزاري ديدار دوستانه با كنيا مخالفت كرد.
از ديگر مصوبات جلسه كميته تيم هاي ملي مي توان به اردوي تيم جوانان ايران در آلمان پيش از حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا اشاره كرد. هم چنين قرار شد، تورنمنتي چهارجانبه در رده جوانان با حضور تيم جوانان ايران و چهار تيم ديگر برگزار شود و رايزني ها براي حضور سه تيم ديگر توسط كميته ي بين الملل آغاز شده است.
همچنين تيم ملي نوجوانان ايران از 15 شهريورتا 22 شهريور اين ماه با حضور در عربستان ديدارهاي دوستانه اي را در اين كشور انجام خواهد داد.
هم چنين در اين جلسه هيچ بحثي درمورد دعوت دوباره مهدي مهدوي كيا، وحيد هاشميان و علي كريمي انجام نشد، اين در حالي است كه پيش از اين علي كفاشيان تاكيد كرده بود، علي دايي را براي دعوت اين بازيكنان راضي خواهد كرد.

وحيد هاشميان:
بيش از يك شبانه روز در هوا بوديم!

وحيد هاشميان پس از سفر طولاني بوخوم به ژاپن از مسافرت بسيار طولاني به شرق آسيا و مشكلات آن سخن گفت.
مهاجم ايراني فوتبال بوخوم بلافاصله پس از بازگشت از سفر ژاپن كه دستاورد آن يك بازي دوستانه با يوكوهاما مارينوس و تساوي يك بر يك بود در سايت شخصي اش نوشت: از فرانكفورت به توكيو 11 ساعت راه هوايي است. با در نظر گرفتن فاصله بوخوم تا فرانكفورت و توكيو به يوكوهاما بايد گفت كه مدت زمان بسيار طولاني در سفر بوديم و اين بسيار سخت بود. بيش از يك شبانه روز در هوا بوديم. با اين حال تيم آخرين مرحله هاي اردوي آماده سازي را پشت سر مي گذارد و خود را آماده رقابت هاي بوندسليگا مي كند.

خداداد عزيزي سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي:
هيچ شناختي از برق نداريم
خداداد عزيزي سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص بازي امروز تيمش مقابل برق شيراز گفت: حداكثر امتياز بازي اول را مي خواهيم.
وي افزود: بازي مقابل برق شيراز با توجه به اينكه اولين بازي ما در ليگ برتر است، بازي ساده اي نخواهد بود اما، به دليل اينكه ميزبان هستيم و حمايت تماشاچيان را داريم، به دنبال كسب سه امتياز بازي و پيروزي هستيم. وي افزود: هيچ شناختي از حريف مان نداريم اما، مي دانيم كه تيم پنجم فصل قبل به طور حتم تيم خوبي خواهد بود و براي ما خيلي مهم است كه از بازي اول با دست پر بيرون بياييم. وي درمورد شرايط تيمش گفت: تيم خوبي بسته شده است و اميدوارم بتوانيم به وعده خود عمل كنيم و در بين 8 تيم اول ليگ برتر قرار گيريم.

درخواست علي دايي از كميته تيم هاي ملي
با ژاپن بازي نكنيم

نشست كميته تيم هاي ملي برگزار و برنامه هاي آماده سازي تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان از سوي علي دايي ارائه و مورد تاييد اعضا قرار گرفت. ظاهرا از سوي فدراسيون فوتبال ژاپن برگزاري يك بازي دوستانه با تيم ملي فوتبال كشورمان به فدراسيون فوتبال پيشنهاد شده است كه دايي برگزاري اين مسابقه تداركاتي آنهم در شرايط فعلي را مناسب ندانست. او تاكيد كرد كه از رويارويي با تيم ملي فوتبال ژاپن هراسي ندارد اما تقابل با اين تيم در ژاپن نتيجه اي جز خستگي سفر به شرق آسيا را براي ملي پوشان فوتبال كشور به دنبال نخواهد داشت.

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران:
بايد ببريم

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از هر نظر آماده رويارويي با ابومسلم خراسان هستيم.
وي در گفت وگو با ايسنا افزود: از نظر بدنسازي و تاكتيكي تمام كارها انجام شده است و تمامي تمهيدات لازم را براي بازي مقابل ابومسلم در نظر گرفته ايم و از هر نظر آماده رويارويي با ابومسلم هستيم، تنها لطف خدا مي ماند كه اگر شامل حال ما شود، ابومسلم را شكست مي دهيم. وي اضافه كرد: با توجه به اين كه ديدار مقابل ابومسلم نخستين بازي ما در ليگ برتر است، اميدواريم كه با پيروزي كار را آغاز كنيم و به همين دليل جز برتري برابر حريف به موضوع ديگري فكر نمي كنيم.

قيمت بليت هاي ورزشگاه آزادي دو برابر شد

قيمت بليت هاي ورودي ورزشگاه آزادي براي تماشاي مسابقات فوتبال ليگ برتر نسبت به فصل قبل دو برابر شده است.
ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سايپا به عنوان ديدار افتتاحيه رقابتهاي هشتمين دوره ليگ برترديروز در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد.در اين بين تماشاگراني كه براي تماشاي اين ديدار راهي ورزشگاه آزادي شده بودند با گراني بليت هاي ورودي مواجه شدند. براساس نرخ هاي فصل گذشته قيمت بليت هاي جايگاه ويژه 2000 تومان بود اما اين فصل به 4000 تومان افزايش يافته است. ضمن اينكه قيمت بليت هاي طبقه اول كه 1000 تومان بود به 2000 تومان افرزايش يافته است.قبل از اين نيز مدير مجموعه ورزشي آزادي تهران اعلام كرده بود قيمت اجاره زمين شماره يك ورزشگاه آزادي تهران از 10 ميليون تومان براي هر بازي به 15 ميليون تومان افزايش يافته است.

محمود فكري مربي تيم فوتبال استقلال تهران:
ابو مسلم را مي بريم

محمود فكري مربي تيم فوتبال استقلال تهران از روند آماده سازي اين تيم به نيكي ياد كرد و گفت: نتيجه اين تمرينات سنگين و فشرده را با موفقيت در مسابقات ليگ برتر خواهيم ديد.
فكري در گفتگو با مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: تيم استقلال به دنبال تمرينات خوب و فشرده پيش فصل در شرايط مطلوبي به سر مي برد. بازيكنان استقلال در بهترين شرايط روحي و بدني آماده حضور در ليگ برتر هستند و اميدوارم با يك بازي خوب مقابل ابومسلم نتيجه قابل قبولي در آغاز رقابت ها كسب كنيم.
وي با اشاره به روند آماده سازي تيم فوتبال استقلال پيش از حضور در مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، گفت: با توجه به حضور در مسابقات ليگ قهرمانان، ليگ برتر و جام حذفي بايد به خوبي خود را آماده مي كرديم. دراين بين برنامه مناسبي را تدوين كرديم كه با كمك بازيكنان به خوبي اجرا شد.
مربي تيم فوتبال استقلال تهران افزود: يك قائده كلي در فوتبال وجود دارد كه هر تيمي بهتر خود را آماده كند در نتيجه گيري موفق تر خواهد بود. ما فصل آماده سازي را به خوبي پشت سرگذاشتيم و بيراه نيست كه در آغاز ليگ انتظار نتيجه گيري داشته باشيم. اميدوارم در بازي مقابل از موقعيت هاي خود نهايت استفاده را ببريم و مقابل تماشاگران خود نتيجه اي قابل قبول در مصاف با ابومسلم كسب كنيم.

پرويز مظلومي سرمربي صنعت مس كرمان:
ذوب آهن ناشناخته است

پرويز مظلومي سرمربي صنعت مس كرمان در خصوص بازي امروز تيمش مقابل ذوب آهن گفت: ذوب آهن با تركيب جديد هيچ بازي انجام نداده است و تركيبي ناشناخته دارد.
مظلومي به مهر گفت: در هفته هاي ابتدايي ليگ برتر هيچ تيمي شناخته شده نيست و آگاهي كامل نسبت به توانايي هاي بازيكنان حريف وجود ندارد.
وي تصريح كرد: ذوب آهن اكثر نفرات فصل گذشته خود را حفظ كرده و در مواردي نيز با جذب بازيكنان مستعد به تقويت خود پرداخته است.
مظلومي عنوان كرد: مثلث سرعتي خط حمله ذوب آهن مهمترين نقطه قوت اين تيم است و در كنار بازيكنان هماهنگ تيم يك مربي جوان كه تجربه زيادي نيز در تيم ملي كسب كرده است وجود دارد.
وي افزود: براي كسب امتياز در اين بازي برنامه ويژه اي را مشخص كرده ايم و اگر بازيكنان به دستورات كادر فني عمل كنند مي توانيم اين تيم را مقهور توانايي هاي خود كنيم.

بيژن ذوالفقارنسب سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان:
گرماي اهواز، حريف جدي ما است

تيم پگاه گيلان با دكتر بيژن ذوالفقارنسب امروز به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت،بيژن ذوالفقارنسب سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان در خصوص اين بازي گفت: ديدار اول شرايط خاص خودش را دارد. تيم ها نسبت به هم شناخت ندارند و بنابراين، هفته نخست مي تواند حادثه ساز باشد.
وي افزود: گرماي اهواز، حريف جدي ما در ديدار برابر استقلال است. اميدوارم بازيكنان ما در اين ديدار خوب كار كنند.
ذوالفقارنسب در خصوص استعفاي محمود ياري سرمربي استقلال اهواز و قرار داشتن اين تيم در شرايط بحراني، گفت: اين تيم در 2 سال اخير چنين روندي را داشته; اما حريف در خانه خودش بازي مي كند و تيم قابل احترامي است كه بازيكنان خوبي دارد.
سرمربي پگاه در مرد اينكه در فصل نقل و انتقالات بازيكنان نامدار جذب نكرده است، اظهار داشت: از تيم راضي هستم. اميدوارم در جريان مسابقات، بازيكنان با يكديگر هماهنگ شوند.

دايي مخالف بازي دوستانه با تيم ملي ازبكستان

علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران انجام ديدار دوستانه برابر ازبكستان در سي ام مرداد ماه براي ملي پوشان مناسب نمي داند.
باتوجه به هماهنگي هاي انجام شده قرار است تيم هاي ملي ايران و ازبكستان در روز سي ام مرداد ماه ديدار دوستانه اي را در ورزشگاه آزادي برگزار كنند; اما به دليل انجام مسابقات قهرماني آسيا و حضور تيم ملي در اين ديدارها ، علي دايي تمايل زيادي براي انجام اين مسابقه در اين تاريخ ندارد.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به مسئولان كميته تيم هاي ملي اعلام كرده كه بهتر است ديدار دوستانه با ازبك ها ششم يا هشتم شهريور ماه برگزار شود.
در پي درخواست دايي، مسئولان فدراسيون مذاكرات را با مديران فدراسيون ازبكستان آغاز كرده اند; حتي اين امكان وجود دارد كه در صورت موافقت ازبك ها اين مسابقه در ورزشگاه خانگي آنها برگزار شود.

ميثم منيعي هافبك تيم فوتبال استقلال:
ابومسلم مفابل بزرگان خوب بازي مي كند

ميثم منيعي هافبك تيم فوتبال استقلال در خصوص بازي امروز استقلال مقابل ابومسلم گفت: بعيد مي دانم ابومسلم شرايط بحراني داشته باشد. آنها هميشه مقابل تيم هاي بزرگ خوب بوده اند.
وي درباره شرايط استقلال در استانه اولين بازي در ليگ برتر گفت: با برنامه ريزي خوب كادر فني، تمرينات سنگيني را پشت سر گذاشتيم. باتوجه به برنامه ريزي دقيقي كه داشتيم، اين تمرينات را مرحله به مرحله انجام داديم. وي با بيان اينكه امسال رقابت در استقلال فشرده تر از سال گذشته است، ادامه داد: تلاش ها در تمرينات از سوي همه بازيكنان يكسان است و بازيكني در حاشيه امنيت قرار ندارد. امسال بايد سعي خود را براي رسيدن به تركيب اصلي بيشتر از قبل كنيم. منيعي افزود: امسال مي خواهم با بازي هاي خوبي كه براي تيم انجام مي دهم و با هدايت امير قلعه نوعي به تيم ملي دعوت شوم.

اردوي تيم ملي فوتبال ايران در كيش

تيم ملي فوتبال ايران پيش از رويارويي با اولين حريف خود در مرحله چهارم مقدماتي جام جهاني 2010، در جزيره كيش اردوي آمادگي برپا مي كند.
ملي پوشان روز شانزدهم شهريور ماه سال جاري در مرحله چهارم مقدماتي جام جهاني 2010 بايد با تيم ملي فوتبال عربستان ديدار حساسي را خارج از خانه برگزار كنند. با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده تيم ملي ايران قبل از سفر به عربستان به مدت 5 روز در جزيره كيش اردوي آمادگي برگزار خواهد كرد و اين برنامه از سوي فدراسيون فوتبال قطعي شده است.
بازيكنان و كادر فني تيم ملي با پروازي مستقل راهي عربستان خواهند شد و خبرنگاران و همراهان تيم ملي نيز با پروازي ديگر در عربستان به كاروان تيم ملي ملحق مي شوند.

المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه هاي علوم پزشكي
كريمي و مفيدي قهرمان مسابقات پينگ پنگ دونفره دانشجويان

فروغ كريمي و زينب مفيدي ازدانشگاه شيراز قهرمان مسابقات دونفره پينگ پنگ المپياد فرهنگي - ورزشي دانشجو يان دختردانشگاه هاي علوم پزشكي كشور شدند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، پس از انجام 55مسابقه در پايان كريمي و مفيدي از دانشگاه شيراز مدال طلاي بازيها را كسب كردند ، فرشته سالاري و انديشه اسلامي از دانشگاه ايران صاحب مدال نقره شدند.
مدال برنز مسابقات مشتركا به زينب مختارپور و ساره جان اميري از بوشهر و فرزانه فضيلتي و طيبه رستگار از مشهد رسيد.

حامد سهراب نژاد:
در پكن زنگ تفريح نيستيم

حامد سهراب نژاد عضو تيم ملي بسكتبال ايران پيش از آغاز بازي هاي المپيك پكن در خصوص وضعيت تيم ايران به ايسنا گفت: دوازده بسكتباليستي كه براي پكن انتخاب شده اند، بهترين هاي ايران اند و فكر مي كنم كه نتايج خوبي در پكن كسب كنند.
وي افزود: ما از فروردين ماه امسال در اردو بوديم. كارهاي بدنسازي و سنگين را انجام داديم بعد از آن يك سري خط خوردند و بعد هم كارهاي تاكتيكي را شروع كرديم. بازي هاي تداركاتي خوبي را پشت سر گذاشتيم. در ايتاليا و آمريكا بازي هاي سنگيني داشتيم اما، فكر مي كنم خوب بازي كرديم. چهار بازي با تيم هاي گردن كلفت در آ مريكا انجام داديم و در اين شرايط بود كه بچه ها اكنون آماده رقابت در پكن هستند و اميدواريم كه در المپيك بتوانيم خوب بازي كنيم.
وي با بيان اين كه هيچ كدام از بازيكنان براي قرار گرفتن در بين دوازده نفر حاشيه امنيت نداشتند، تصريح كرد: براي هيچ كدام از بازيكنان اين شرايط مهيا نبود كه خود را در بين نفرات نهايي ببينند. همه ي ورزشكاران با تمام وجود تلاش كردند و اكنون بهترين ها براي المپيك انتخاب شدند. عضو تيم ملي بسكتبال با اشاره به افق بلند مدت تيم ملي بسكتبال براي بازي هاي آينده گفت: درست است كه ورزشكاران ما در مسافرت هاي پياپي خسته شده اند اما، ما انگيزه داشته ايم كه بيشتر تلاش كنيم و بتوانيم در المپيك بهتر كار كنيم. با اين بازي هاي تداركاتي اعتماد به نفس مان بيشتر شد و اميدوارم در المپيك زنگ تفريح ديگران نباشيم.
سهراب نژاد ادامه داد: تورنمنت هاي خوبي را برگزار كرديم و در اين رقابت ها نشان داديم كه مي توانيم در مقابل حريفان بزرگ ايستادگي كنيم. سيستم بازي ما در اين رقابت ها رشد كرد. حداقل مي توانستيم 25 تا 30 دقيقه در مقابل حريفان خوب كار كنيم. يكي از بازي ها را هم با اختلاف نزديك باختيم. به نظر من همين مساله باعث شده كه اكنون تيم هم از نظر روحي و هم از نظر جسمي در شرايط خوبي باشد.

محمد احمدزاده سرمربي تيم فوتبال ملوان:
اولين مسابقه ارزش حياتي دارد

محمد احمدزاده سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي در خصوص بازي امروز تيمش مقابل راه آهن گفت:
اولين مسابقه ارزش حياتي دارد و مي دانيم برابر راه آهن ديدار آساني پيش رو نداريم; اما با توجه به آمادگي جسماني بازيكنان و حمايت هواداران مي خواهيم سه امتياز حساس مسابقه را كسب كنيم.
وي افزود: با توجه به اينكه در ابتداي ليگ هستيم حريفان از يكديگر شناخت ندارند و شناخت ما محدود به اخباري مي شود كه دورادور از راه آهن مي شنويم.
سرمربي ملوان در مورد عملكرد ضعيف اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات عنوان كرد: فقط سه بازيكن خارجي بعلاوه رضا حاج اسبويي را جذب كرده ايم، ضمن آنكه كارت ITC دو بازيكن خارجي هم هنوز به دست ما نرسيده است. احمد زاده ادامه داد: باشگاه ملوان هيچ گاه در فصل نقل و انتقالات فعال نبوده اس. امسال نيز هيچ بازيكن ليگ برتري جذب نكرده و از شش سهميه ليگ برتري خود استفاده نكرده ايم; اما چند بازيكن از تيم جوانان و اميد خود به تيم بزرگسال منتقل كرده و اميدواريم با حضور آنها نقاط ضعف تيم را پوشش دهيم.

نصرتي تا چهارشنبه رسما النصري مي شود

محمد نصرتي امروز (سه شنبه) در تست پزشكي تيم النصر امارات شركت مي كند و در صورت تاييد نهايي تا روز چهارشنبه با اين تيم اماراتي قرارداد امضا مي كند.
به گزارش خبرنگار مهر، عدم توافق با مسئولان باشگاه پرسپوليس تهران، محمد نصرتي را بر آن داشت تا تيم النصر را براي ادامه بازي انتخاب كند.
تمايل لوكابوناچيچ به جذب محمد نصرتي و پيشنهاد مالي مطلوب اين باشگاه، راه انتقال مدافع پيشين پرسپوليس به جمع آبي پوشان النصر را هموار كرده است. در اين بين تنها مانع پيش روي نصرتي تاييد در آزمون پزشكي است كه تا فردا انجام خواهد شد.
غلامرضا عنايتي و مهرزاد معدنچي ديگر بازيكنان ايراني تيم فوتبال النصرهستند كه با حضور محمد نصرتي مثلث بازيكنان ايراني در اين تيم تكميل خواهد شد.

تكليف جباري تا اواخر هفته مشخص مي شود

تكليف مجتبي جباري براي حضور در تيم گرنوبل فوت فرانسه تا اواخر هفته جاري مشخص خواهد شد.
به گزارش مهر، مجتبي جباري كه هفته گذشته براي حضور در آزمون پزشكي و تمرينات تيم فوتبال گرنوبل فوت عازم فرانسه شده بود، پس از دستيابي به توافق اوليه با مسئولان اين باشگاه به تهران بازگشت و تمرينات خود را با تيم استقلال از سرگرفت.
مديربرنامه هاي مجتبي جباري در خصوص وضعيت اين بازيكن و انتقال او به باشگاه فرانسوي گرنوبل فوت گفت: شرايط جباري براي باشگاه گرنوبل فوت مشخص است و او توانسته آزمون پزشكي اين باشگاه را با موفقيت طي كند. براي عقد قرارداد با باشگاه گرنوبل فوت منتظر پيشنهاد طرف فرانسوي هستيم تا پس از بررسي آن مراحل نهايي اين انتقال طي شود.
وي ادامه داد: درحال حاضر نمي توان اظهارنظري دقيقي داشت، بايد تا اواخر هفته جاري تامل كنيم تا مسئولان باشگاه گرنوبل فوت نظر نهايي خود را در خصوص عقد قرارداد با جباري اعلام كند. در صورت توافق انتقال وي به فرانسه محقق خواهد شد.

تيم واليبال واحد نراق قهرمان مسابقات
واليبال منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامي

در مسابقات قهرماني واليبال مسابقات منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامي تيم واليبال دانشگاه آزاد اسلامي نراق به عنوان قهرماني دست يافت.در اين دوره از مسابقات كه به ميزباني واحد ساوه و با حضور 12 تيم از واحدهاي منطقه 5 برگزار شد.پس از واحد نراق تيم هاي واحد محلات و اراك به مقام هاي دوم و سوم رسيدند. لازم به ذكر است اعضاي تيم دانشگاه آزاد اسلامي نراق را رضا مظفري ،ابوذر رحماني پور،مهمدي كريمي،عليرضا شفيعي، سيد سيامك جلالي ،سيد رضا جلالي،جواد مير آفتاب ،امير طاهري ،امير حسين وكيل الرعايا، سيد عادل ذوالفقاري تشكيل دادند.

پايان رقابت هاي كاراته قهرماني ارتش
نيروي زميني قهرمان شد

سازمان تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران در ادامه رقابت هاي قهرماني ارتش در قسمت مردان اقدام به برگزاري مسابقات كاراته قهرماني و انتخابي در تهران نمود.
به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران (تربيت بدني)، اين مسابقات با عنوان يادواره شهيد خلبان سيد عبدا... برادران قوامي و به ميزباني نيروي زميني در باشگاه سرباز با حضور 70 كارته كا در قالب هفت تيم از نيروهاي سه گانه ارتش برگزار شد و در پايان و در مجموع امتيازات سه قسمت آزاد ،كنترلي و كاتا تيم نيروي زميني با كسب 275 امتياز و با اقتدار و به عنوان قهرماني دست يافت و تيم هاي نيروي هوايي و نيروي دريايي به ترتيب با كسب 105 و 75 امتياز عناوين دوم و سوم را كسب نمودند.
بر اساس اين گزارش ،در مراسم اختاميه اين رقابت ها كه با حضور امير سرتيپ2 ستاد علي مجدآرا رئيس سازمان تربيت بدني ارتش و مديران ورزش نيروهاي سه گانه ارتش برگزار از نفرات و تيم هاي برتر تقدير شد.
اين گزارش حاكيست،در اين مراسم از خانواده شهيد خلبان سيد عبدا...برادران قوامي كه يكي از قهرمانان و داوران برجسته اين رشته در سطح ارتش بود تجليل بعمل آمد.
نفرات برتر اوزان مختلف (كوميته):
55 -كيلو گرم:رضا يارمحمدي (زميني)-مجتبي رمضانيان(زميني)-سعيد نورعلي و سعيد سليمي(هوايي)
-60 كيلو گرم:اميد قابل نژاد (زميني)-مجتبي كهساري (زميني)-كيهان صلبي(دريايي) و مجد امام قلي زاده(هوايي)
65 -كيلو گرم :شاهرخ حسين زاده(دريايي)-احسان صفار(زميني)-هادي حسين آبادي(زميني) و عليرضا فلاح زاده(دريايي)
70 -كيلو گرم:پيمان غم انگيز(زميني)-ميلاد صادقي(زميني)-محمد كوهساري (هوايي) و بهرام قاسمي (دريايي)
75 -كيلو گرم:محمد محمودي (زميني)-علي حميديان(زميني)-مهدي فراتي (هوايي) و قباد مرادي (زميني)
80 -كيلو گرم: شهاب رشيدي(زميني)-مصطفي علي بيگي(زميني)-ميثم حياتي(دريايي) و سعيد رضايي(هوايي)
80 +كيلو گرم :سعيد حسين نام (زميني)-حامد محمدي(هوايي)-علي پيري (دريايي) و ابو الفضل يوسفي(دريايي)
نفرات برتر مختلف(كاتا):
نفر اول حسين زاده(رشت)نفر دوم :قاسمي (خضرايي) نفر سوم :احمدي (بهداري )و شفيعي(منجيل)
نفرات برتر مختلف( آزاد):
60 -كيلو گرم :مسعود لاله بروي (زميني)-رحيم طاهري (زميني)- محمد غريب(دريايي)
70 -كيلو گرم:يونس آزاد (زميني)-امير حمزه جان گودرزي (زميني)-مظفر مرادي (هوايي) و ميثم ثانوي (نداجا)
80 -كيلو گرم:مجتبي قهار (زميني)-علي محمد فرزانه(هوايي)-حجت ا... حفرند(ستاد ف آجا)
90 -كيلو گرم:فتحعلي كريمي(زميني)-محمد معصومي(هوايي)-مرتضي كيومرثي (زميني) و كامران عليپور (زميني)
90 +كيلو گرم: اميد پاكدل (زميني)مجتبي بري(زميني ) ابراهيم مهرابي

تيم تهران فاتح مسابقات سراسري بسكتبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامي

مسابقات سراسري بسكتبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامي كه به ميزباني واحد قائمشهر در جريان بود با قهرماني تيم تهران به كار خود پايان داد.
در اين رقابت ها 9 تيم حضور داشتند ،كه تيم هاي كرج،تهران،همدان و اصفهان پس از پشت سر گذاشتن ساير حريفان به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.
در مرحله نيمه نهايي همدان از سد اصفهان گذشت و تهران نيز كرج را مغلوب كرد تادر ديدار فينال به مصاف همدان برود.
در ديدار فينال نيز تهران توانست در يك رقابت تنگاتنگ همدان را با كسب امتياز 63 بر 58 شكست داده و عنوان قهرماني رقابت ها را از آن خود كند و تيم همدان نيز به عنوان نايب قهرماني بسنده كرد. اصفهان هم با غلبه بر كرج به عنوان سومي اين رقابت ها دست يافت.

تجليل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي از ملي پوشان كشتي در ايذه

به اهتمام تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايذه و هيات كشتي اين شهرستان مراسم تجليل از رضا اسد پور نايب قهرمان كشتي فرنگي 2008 جوانان جهان در تركيه و مربي ارزشمند تيم ملي در اين رده سني لقمان رضايي تجليل به عمل آمد .
در مراسم تجليل از اين دو قهرمان ملي كه در محل تالار اجتماعات شهرداري برگزار شد ، پيشكسوتان عرصه ورزش، ورزشكاران ، فرماندار ، اعضاي شوراي اسلامي ، اساتيد دانشگاه ، مسئولان محلي و مخبرين جرايد و رسانه ها و جمع كثيري از مردم حضور داشتند . خداداد محمدي فرماندار ايذه كسب اين عنوان ارزشمند قهرماني و تداوم افتخارات ورزشي بويژه در رشته كشتي فرنگي در سال جاري را به مردم قهرمان پرور اين شهرستان تبريك گفت : در ادامه سعيد مرداني مدير آموزش دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايذه نيز ضمن تبريك اين افتخار بزرگ براي جامعه ورزشي و حمايت رئيس اين واحد كه هم اكنون رئيس واحد كشتي اين شهرستان را بر عهده دارد . اين رويداد باعث رونق و حمايت هاي همه جانبه از ورزشكاران فرهنگي كار ايذه اي گرديد و از حضور تيم تربيت بدني اين واحد در ليگ برتر خوزستان خبر داد در اين مراسم همچنين از ديگر كشتي گيران ملي پوش ايذه اي از جمله مهر داد مرداني قهرمان 2008 جوانان آسيا در ازبكستان ، مهدي عسگري قهرمان اميد هاي ايران و عضو تيم ملي ، محمد حاتمي قهرمان رقابت هاي بين المللي 2008 ارمنستان و سه تن از پيشكسوتان اين رشته ورزشي كه در آستانه اعزام به رقابت هاي جهاني فلاند قرار دارند به نام هاي فرهاد رضايي قهرمان دوره گذشته اين پيكار ها در وزن 73 كيلو ، بابك دستوده در وزن 85 و بابك ولي محمدي در وزن 58 كيلو كه 15 شهريور ماه با حريفان خود به رقابت خواهند پرداخت تجليل به عمل آمد .

هادي برگي زر سرمربي تيم فوتبال ابومسلم:
كار سختي با ابومسلم واستقلال دارم

هادي برگي زر سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان كه تيمش بايد امروز در مقابل استفلال بازي كند در اين خصوص گفت: انگيزه بازيكنان براي مقابله با استقلال، شرايط را به نفع ما مي كند.
وي افزود: بازي سختي مقابل قهرمان جام حذفي و نماينده ايران در جام باشگاه هاي آسيا داريم، با تيمي كه بازيكنان و كادر فني بسيار خوبي دارد اما انگيزه بازيكنان عاملي است كه شرايط را اندكي به نفع ما تغيير مي دهد.
وي ادامه داد: استقلال يك تيم آسيايي است كه بهترين هاي ليگ ايران را جذب كرده است و اگر اين كار را نمي كرد جاي تعجب داشت، اما اطلاعات بازي تداركاتي اين تيم مقابل برق شيراز را گرفته ايم و سيستم بازي و نفرات اين تيم را مي شناسيم و با آناليز اين اطلاعات نحوه بازي مقابل استقلال را طراحي كرده ايم.
وي در خصوص وضعيت تيمش در ليگ برتر گفت: كار سختي با ابومسلم دارم، در حدود 60 درصد از تركيب اصلي آن از تيم جدا شده اند و جبران اين مسئله كار خيلي سخت است به علاوه اينكه هماهنگ كردن افراد جايگزين نيز كار بسيار مشكلي است.
برگي زر افزود: ابومسلمي كه سال قبل نتيجه گرفت تيمي بود كه بازيكنانش 2 سال در كنار هم بازي مي كردند كه سال اول تاوان اين هماهنگي را خداداد عزيزي و من داديم و سال بعد كه سال برداشت بود ديگران برداشت كردند.
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: حدود 6 ماه كار لازم دارد تا اين ابومسلم، تيم شود اما نااميد نيستم و اميدوارم بتوانم با كمك بازيكنان و هواداران ابومسلم اين تيم را به سمتي ببريم كه لايق آن است.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 544]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن