تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815354422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش از ديدار با عربستان تيم ملي فوتبال در كيش اردو مي زند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پيش از ديدار با عربستان تيم ملي فوتبال در كيش اردو مي زند
تيم ملي فوتبال ايران پيش از رويارويي با اولين حريف خود در مرحله چهارم مقدماتي جام جهاني 2010 در جزيره كيش اردوي آمادگي برپا مي كند.
ملي پوشان فوتبال روز شانزدهم شهريور در مرحله چهارم مقدماتي جام جهاني 2010 بايد با تيم ملي فوتبال عربستان ديدار حساسي را خارج از خانه برگزار كنند.
روز يكشنبه نشست كميته تيم هاي ملي برگزار و تصميمات جديدي اتخاذ شد.
با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده تيم ملي ايران قبل از سفر به عربستان به مدت 5 روز در جزيره كيش اردوي آمادگي برگزار خواهد كرد و اين برنامه از سوي فدراسيون فوتبال قطعي شده است .
بازيكنان و كادر فني تيم ملي با پروازي مستقل راهي عربستان خواهند شد و خبرنگاران و همراهان تيم ملي نيز با پروازي ديگر در عربستان به كاروان تيم ملي ملحق مي شوند.
بادرخواست دايي ديدار با ژاپن رد شد
نشست كميته تيم هاي ملي برگزار و برنامه هاي آماده سازي تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان از سوي علي دايي ارائه و مورد تاييد اعضا قرار گرفت .
نخستين نشست كميته تيم هاي ملي پس از بازگشت تيم ملي فوتبال كشورمان از اردوي اروپايي عصر روز يكشنبه برگزار شد.
در اين نشست كه با حضور علي دايي عباس ترابيان مهدي تاج مسعود معيني و محمد منصور عظيم زاده برگزار شد آخرين برنامه هاي آماده سازي تيم ملي فوتبال كشورمان از سوي علي دايي ارائه و مورد تاييد اعضا قرار گرفت .
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان كه برنامه آماده سازي تيم ملي را به دقت پيش بيني كرده بود تنها خواسته اش برگزاري بازيهاي تداركاتي مناسب تا پيش از رويارويي با عربستان بود. وي كه ظاهرا موافق برگزاري بازي با تيم ملي فوتبال ازبكستان در تاريخ سي ام مردادماه نيست از كميته تيم هاي ملي خواست تا تيم هاي ديگري را براي رويارويي با تيم كشورمان انتخاب كند كه نوع و روش بازي آنها مرحله نهايي مسابقات انتخابي جام جهاني 2010 باشد . B متناسب با سيستم تيم هاي حاضر در گروه
علي دايي كه مهمترين اولويت تيم ملي فوتبال كشورمان را بازي با عربستان در تاريخ 16 شهريورماه تعيين كرده است از بازي با تيم ملي عمان استقبال و تاكيد كرد اگر اين تيم در جريان مسابقات فوتبال غرب آسيا با تيم كشورمان روبرو نشد مقدمات برگزاري يك بازي دوستانه با ملي پوشان فوتبال عمان فراهم شود.
در راستاي آماده سازي تيم ملي فوتبال كشورمان براي حضور در مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني برگزاري بازي دوستانه با يكي از تيم هاي آفريقايي به علي دايي پيشنهاد شد كه وي به دليل عدم شباهت نوع بازي تيم هاي آفريقايي با تيم هاي همگروه كشورمان در رقابت هاي ياد شده از برگزاري اين بازي استقبال نكرد.
اعضا كميته تيم هاي ملي در پاسخ به علي دايي تاكيد كردند براي بر هم نخوردن برنامه آماده سازي تيم ملي حريفان تداركاتي تيم ملي را تعيين كرده و براي هر حريف سه تا چهار جايگزين مشخص كند تا در صورتي كه با حريفان تداركاتي تيم ملي توافق نشد مذاكره با تيم هاي جايگزين براي بازي با تيم ملي آغاز شود.
ظاهرا از سوي فدراسيون فوتبال ژاپن برگزاري يك بازي دوستانه با تيم ملي فوتبال كشورمان به فدراسيون فوتبال پيشنهاد شده است كه دايي برگزاري اين مسابقه تداركاتي آنهم در شرايط فعلي را مناسب ندانست . او تاكيد كرد كه از رويارويي با تيم ملي فوتبال ژاپن هراسي ندارد اما تقابل با اين تيم در ژاپن نتيجه اي جز خستگي سفر به شرق آسيا را براي ملي پوشان فوتبال كشور به دنبال نخواهد داشت .
يكي ديگر از مباحثي كه در اين جلسه مطرح شد حفظ آرامش و فراهم آوردن فضايي مناسب براي تيم ملي فوتبال كشور در راه حضور در مسابقات انتخابي جام جهاني بود. در اين رابطه دايي از كميته تيم هاي ملي خواست تا در سفرهاي تيم ملي از همراهي افراد غير مسئول با ملي پوشان فوتبال كشورمان ممانعت به عمل آيد كه اين درخواست با استقبال اعضا روبرو شد.
در ادامه جلسه ترابيان و معيني گزارشي از روند آماده سازي تيم هاي ملي فوتسال و نوجوانان و جوانان كشورمان ارائه كردند. معيني از نحوه برخورد باشگاه ها با تيم فوتبال جوانان گلايه داشت و مقرر شد با تيم هايي كه نفرات خود را در اختيار تيم جوانان قرار نداده اند به شدت برخورد شود.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن